GTA V Online Screenshots:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben nog een twitter kanaal, daar is de laatste post pas 10 uur geleden. Maar daar posten ze alleen maar dezelfde link.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:46 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind het wel erg slecht dat de laatste twitter post van 20 uur geleden is.
Vooral omdat een aantal er wel gemakkelijk in kunnen, maar een aantal ook gewoon helemaal niet.
Net alsof ze bij R* niet keihard aan het werken zijn om de problemen op te lossen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:46 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind het wel erg slecht dat de laatste twitter post van 20 uur geleden is.
Vooral omdat een aantal er wel gemakkelijk in kunnen, maar een aantal ook gewoon helemaal niet.
Nee! Nu op het kantoor:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Net alsof ze bij R* niet keihard aan het werken zijn om de problemen op te lossen.
GTA? What game?? ($.$) $$$quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:04 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Nee! Nu op het kantoor:
[ afbeelding ]
"GTA On.. wat?"
Schat de kans heel klein.. Ik zit ook al 2 dagen te kloten..quote:
Nee we zijn massaal aan het spelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:20 schreef Freezor het volgende:
Ik krijg nu als ik op de PS3 vanuit story mode naar online switch een zwart scherm en dan niks... Hebben meer mensen dat?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee we zijn massaal aan het spelen.
Switchen via pijltje omlaag en dan bij die character de onderste bedoel je?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:24 schreef Freezor het volgende:
[..]
Snap ik, maar gister kreeg ik nog een nette error. Een zwart scherm is nog deprimerender.
Jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:25 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Switchen via pijltje omlaag en dan bij die character de onderste bedoel je?
Heb ik ook, maar je moet via menu proberenquote:
Ok, thanks. Dan kan ik nu op die manier ondervinden dat het niet werkt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar je moet via menu proberen
Meeste 'succes' had ik met een 'invite only' sessie. Dan kom ik zover dat ie in een auto stapt en dan pas een error geeftquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:27 schreef Freezor het volgende:
[..]
Ok, thanks. Dan kan ik nu op die manier ondervinden dat het niet werkt.
Yep had ik gisteren. En als je die eerste error krijgt en op rondje drukt (PS3) dan gaat het filmpje verder maar dan loopt ie vast met laden tijdens het wachten op spelers.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:29 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Meeste 'succes' had ik met een 'invite only' sessie. Dan kom ik zover dat ie in een auto stapt en dan pas een error geeft
Snap uberhaupt niet wat daar leuk aan is, al die stunt jumps halenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Is het niet leuker om eerst 100% op sp te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop