Een team deathmatch gekocht?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef SevD het volgende:
Ik heb echt amper last nuRang 5, net een TDM gekocht en aan t sparen voor een garage (heb pas 3000
)
Rond welke tijd was dat?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:47 schreef Strani het volgende:
Ik was vannacht een tijdje online, toen alle Europeanen naar bed waren. Beviel eigenlijk best, maar ben erg benieuwd naar hoeveel mensen uiteindelijk (net als ik) zonder headset gaan spelen.
Koop nog maar geen garage, had er een gekocht, opeens was hij weg, inclusief de auto's die erin stondenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef SevD het volgende:
Ik heb echt amper last nuRang 5, net een TDM gespeeld en aan t sparen voor een garage (heb pas 3000
)
Duurt nog wel ff voordat ik dat bij elkaar geraapt hebquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Koop nog maar geen garage, had er een gekocht, opeens was hij weg, inclusief de auto's die erin stonden. Heb ook al genoeg voor een appartement, maar durf hem hierdoor nog niet te kopen
Chill man... ik heb het een tijdje aangekeken, ook op GTAForums, en ik kan er echt niet bij dat sommigen (volwassenen zelfs!) zich zo kwaad maken over iets als dit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Rockstar kan hun troep in hun reet steken. Tyfus spel.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ga jankenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Rockstar kan niks aan doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:14 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Rockstar kan niks aan doen![]()
http://support.xbox.com/e(...)d=furl_servicealerts
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:27 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Na 3 pogingen nog steeds niet gelukt...
PS3/Xbox?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:52 schreef sjonnie1990 het volgende:
Bij mij doet online het nu ook. Enige is dat mijn character van gister weg is :p Nu een nieuwe gemaakt, weer die race etc.
Ik sta in de psn lijst, maar ik hoor op de xbl lijst wil je het veranderen? Mijn naam is shoka95.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ben ook nog aan het uitvogelen hoe je ze benzine kan laten lekken.
Jup, draaide gisteravond soepeler dan vanavond :p Alleen mn character kwijt, dus opnieuw beginnenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef prefix1 het volgende:
woow op xbox kunnen dus wel veel mensen online
Voor mij werkte het niet (PS3). Eerste keer krijg ik mijn allereest gemaakte mannetje terug (wat er met de 2 daarna is gebeurd, who knows). Tweede keer waren al mijn mannetjes weer weg, maar ook problemen met Social Club.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:04 schreef YepssNL het volgende:
Dit is een fix voor de xbox en ik weet niet of het ook voor de ps3 werkt
Werkt niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:04 schreef YepssNL het volgende:
Dit is een fix voor de xbox en ik weet niet of het ook voor de ps3 werkt
jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:16 schreef Donderjagers het volgende:
Ik zit met DivHH in een session.PS3
Kun je online ook tattoos laten zetten?
http://www.rockstargames.(...)-launch-updates.htmlquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:35 schreef sjonnie1990 het volgende:
I spent 5 hours playing my character and then my game froze and of course when i got back on GTA my character was gone. I know a lot of you are having the same issue but mine is a bit more serious. I bought $500,000 of in-game cash which was $10.00 of my real life money. My character got deleted after i had purchased the $500,000 so am i going to get reimbursed or will my character show up again once this is all fixed? This sucks. If you know any info please comment on this. Thanks![]()
![]()
Die reactie's daarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:39 schreef marimbondo het volgende:
[..]
http://www.rockstargames.(...)-launch-updates.html
For the time being and until we have been able to get everybody access to GTA Online and things are running smoothly, we have disabled the option of purchasable GTA$ cash packs. Players can however keep on earning GTA$ by pulling off Jobs and other profitable gameplay activities rather than purchasing cash packs.
xD
Vreemd dat ze niets vermelden over de 'wel cd spelen, maar niet kunnen saven in de cloud' problemen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:36 schreef Rickk_ het volgende:
http://www.rockstargames.(...)-launch-updates.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |