Een team deathmatch gekocht?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef SevD het volgende:
Ik heb echt amper last nuRang 5, net een TDM gekocht en aan t sparen voor een garage (heb pas 3000
)
Rond welke tijd was dat?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:47 schreef Strani het volgende:
Ik was vannacht een tijdje online, toen alle Europeanen naar bed waren. Beviel eigenlijk best, maar ben erg benieuwd naar hoeveel mensen uiteindelijk (net als ik) zonder headset gaan spelen.
Koop nog maar geen garage, had er een gekocht, opeens was hij weg, inclusief de auto's die erin stondenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef SevD het volgende:
Ik heb echt amper last nuRang 5, net een TDM gespeeld en aan t sparen voor een garage (heb pas 3000
)
Duurt nog wel ff voordat ik dat bij elkaar geraapt hebquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Koop nog maar geen garage, had er een gekocht, opeens was hij weg, inclusief de auto's die erin stonden. Heb ook al genoeg voor een appartement, maar durf hem hierdoor nog niet te kopen
Chill man... ik heb het een tijdje aangekeken, ook op GTAForums, en ik kan er echt niet bij dat sommigen (volwassenen zelfs!) zich zo kwaad maken over iets als dit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Rockstar kan hun troep in hun reet steken. Tyfus spel.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ga jankenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Rockstar kan niks aan doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:14 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Rockstar kan niks aan doen![]()
http://support.xbox.com/e(...)d=furl_servicealerts
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:27 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Na 3 pogingen nog steeds niet gelukt...
PS3/Xbox?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:52 schreef sjonnie1990 het volgende:
Bij mij doet online het nu ook. Enige is dat mijn character van gister weg is :p Nu een nieuwe gemaakt, weer die race etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |