Ah jij! Ik reed verkeerd in die racequote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:30 schreef Row-1 het volgende:
Gister ook ff met een paar Fokkers op een server gezeten, was lache! (PSN = Row1Design)
Hahah idd! Anders had ik em denk ik ook niet gewonnen :p Jouw start was veeel beterquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah jij! Ik reed verkeerd in die race
Ik keek op de map waar jij was, boem afslag gemistquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:33 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Hahah idd! Anders had ik em denk ik ook niet gewonnen :p Jouw start was veeel beter
Die heeft de beste remmen in de game, en ligt erg strak op de weg iddquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:36 schreef Roces18 het volgende:
De bazigste auto is de coil voltic, een elektrische supercar. Ding is geweldig snel, stil en een goede wegligging niet normaal.
editl; is volgens mij een tesla roadster
Daarna drugs weg brengenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb net de race gedaan.... Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
Ben jij onderhand al verder gekomen? Race wil bij mij nog steeds niet laden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:36 schreef Roces18 het volgende:
De bazigste auto is de coil voltic, een elektrische supercar. Ding is geweldig snel, stil en een goede wegligging niet normaal.
editl; is volgens mij een tesla roadster
nee die kut cloud wilt weer eens niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:41 schreef Laser. het volgende:
[..]
Ben jij onderhand al verder gekomen? Race wil bij mij nog steeds niet laden.
Gewoon vierkantje raggen. Dat is retry, kan je ook een tijd proberen, alleen echt helpen doet het nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee die kut cloud wilt weer eens niet.dus elke keer opnieuw opstarten gta tot die hem pakt doe ik nog 3x ofzo en daarna kan die de rambam krijgen voor even
maar retry krijg ik niet altijd. En als ik me online character selecteer in dat D pad menu dan krijg ik een zwart schermquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:49 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Gewoon vierkantje raggen. Dat is retry, kan je ook een tijd proberen, alleen echt helpen doet het niet
Direct online laden, en als dat niet werkt via het menu 'Go Online'.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:49 schreef Laser. het volgende:
Welke online gamemode kiezen jullie steeds? Of gelijk online zodra de game wordt geladen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |