fixedquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:57 schreef k0fferbak het volgende:
[..]
Ik sta in de psn lijst, maar ik hoor op de xbl lijst wil je het veranderen? Mijn naam is shoka95.
Bij werkt het nog steeds en ik zit nog sins gister avond in GTA Onlinequote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:31 schreef Droathoah het volgende:
En wederom zijn de cloud servers unavailable, toevallig.
Nou, gister aardig geleveld en vandaag weer op 0, frustrerend.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:33 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Bij werkt het nog steeds en ik zit nog sins gister avond in GTA Online
En ik heb al 1 garage met 2 auto's
[ afbeelding ]
Ik doe idd vaak Join Crew members. Join Friends kan ook als ze online zijn..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:37 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Hoe komen jullie bij elkaar in de server? Gewoon Join Crew Member?
Ik ga dat ook eens proberen. Met "invite only session" heb ik alleen maar pech.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik doe idd vaak Join Crew members. Join Friends kan ook als ze online zijn..
En dat kan nu dus niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik doe idd vaak Join Crew members. Join Friends kan ook als ze online zijn..
of je wacht gewoon een week , ik had het niet anders verwacht eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:57 schreef Laser. het volgende:
Alles wit hier. Al 2 uur bezig, kom geen stap verder (blijft hangen bij het laden op de parkeerplaats).
Ben vanaf dinsdag al bezig, en nu begin ik er langzaam geen zin meer in te krijgen.
Heb je al geprobeerd om je Grand Theft Auto Titel update te verwijderen en weer opnieuw doen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:57 schreef Laser. het volgende:
Alles wit hier. Al 2 uur bezig, kom geen stap verder (blijft hangen bij het laden op de parkeerplaats).
Ben vanaf dinsdag al bezig, en nu begin ik er langzaam geen zin meer in te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |