Maar echt iedereen die er echt in zit, die heeft nergens last van , terwijl wij niet eens online komenquote:
Ik kan redelijk simpel wisselen van sessie, 30 seconden ladenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar echt iedereen die er echt in zit, die heeft nergens last van , terwijl wij niet eens online komen
vermoord die bastaardquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:14 schreef YepssNL het volgende:
Die eigen FOk Crew StraigtOn89 jat mijn auto maar hij weet niet dat ik GPS in mijn auto zit![]()
[ afbeelding ]
haha geweldigquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:14 schreef YepssNL het volgende:
Die eigen FOk Crew StraigtOn89 jat mijn auto maar hij weet niet dat ik GPS in mijn auto zit![]()
[ afbeelding ]
Is het niet dat Fok Crew elkaar moeten helpen om de Crew om Updaten om hoger in de top te komen inplaats van elkaar dood te schieten enzo?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:16 schreef Akilla het volgende:
[..]
haha geweldig
Oohhw ik wou dat het bij mij werkte...:P
wat is nou leuker ????quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:27 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Is het niet dat Fok Crew elkaar moeten helpen om de Crew om Updaten om hoger in de top te komen inplaats van elkaar dood te schieten enzo?
Ja dat is wel zo, maar ergens is het ook wel grappig dat hij jouw auto jat, jij hem gewoon kan volgen en de mogelijkheid bestaat dat hij hier ook zit te lezen..:Pquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:27 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Is het niet dat Fok Crew elkaar moeten helpen om de Crew om Updaten om hoger in de top te komen inplaats van elkaar dood te schieten enzo?
Je eigen Crew doden?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:30 schreef kawa4 het volgende:
[..]
wat is nou leuker ????
elkaar kei doodvermoorden natuurlijk![]()
![]()
(tis nie dat ik al 1 seconden online heb kunnen spelen maar toch)
Nee maar af en toe voor een geintje moet kunnen toch !?quote:
Kan ook zijn dat die gene niet weet hoe het werkt van Crew gebeurenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:30 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar ergens is het ook wel grappig dat hij jouw auto jat, jij hem gewoon kan volgen en de mogelijkheid bestaat dat hij hier ook zit te lezen..:P
haha
Ik heb wel een manier gevonden dat ik me auto terug kan krijgenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee maar af en toe voor een geintje moet kunnen toch !?
Ik heb hem even voor je in de zee gepakeerdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:14 schreef YepssNL het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je wel erg ver voor rijdenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb hem even voor je in de zee gepakeerd
Ik had trouwens geen idee dat je van fok was, ik vond het wel een vette autoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:37 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dan moet je wel erg ver voor rijden
Maar ik heb me 2 auto's weer terug
heeft geen zin om aan andere te vragen.quote:
lets try..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
heeft geen zin om aan andere te vragen.
dat ie het bij de een doet, betekent niet dat ie het bij een ander ook zomaar doet.
Zijn al genoeg mensen bijna probleemloos sinds dinsdag aan het spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |