Kan via internet op de telefoon of via de select-knop en dan snelle routekeus maken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Stomme vraag: Waar zijn die ATM's?
Gewoon geld overmaken via je telefoon (Maze Bank).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Stomme vraag: Waar zijn die ATM's?
Je moet proberen headshots te gaan maken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef Strani het volgende:
Welk wapen gebruiken jullie eigenlijk voor deathmatches? Tot zover heb ik er weinig geluk mee. Zelfs als ik meerdere schoten op iemand vuur en die persoon vuurt één schot op mij, dan ben ik dood en gaan zij vrolijk verder.
Oh ja, daar zit wat inquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:52 schreef Karloklp het volgende:
[..]
Je moet proberen headshots te gaan maken.
Start - Onlline - Join Crew Members?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:57 schreef PicoMMP het volgende:
Weet iemand hoe je bij andere crew members komt?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:01 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Start - Onlline - Join Crew Members?
Ja maar ik denk niet op dit moment met de servers. Nu mag je blij zijn dat je uberhaupt speeltquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:06 schreef Chillings het volgende:
is het mogelijk om onze eigen sessie te starten, dusdat alleen crew members in die sessie kunnen.
Ik ben mijn 9 ook kwijt sinds netquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:07 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
zal mannetje wel kwijt zijn morgen![]()
pff kutquote:
Slechte auto.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:14 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
het was niet heel goed nee![]()
zo het ravijn in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |