Je moet de eerste race dus nog doen? Daar had ik ook veel problemen mee. Daarna werd het beter. Xbox trouwens.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:23 schreef OMG het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen dagen meermaals geprobeerd, en dan kom ik;
• Of in een "Launching session" scherm waar ik niks mee kan, met ontiegelijke kutmuziek;
• Of in een "Waiting for other players" scherm waar ik niks mee kan, met ontiegelijke kutmuziek;
• Of m'n character stapt een paar keer in een auto met 1 van bovenstaande als resultaat;
• Of ik start een solo sessie met als gevolg dat ik de melding krijg naar de race marker te gaan die er niet is.
Vooralsnog is het dus een hoop gepruts. Als ik eens online kom zal ik m'n headset eens proberen, als het niet al te vervelend is. Hopelijk voor de 8e, want dan verloopt m'n Gold. Zo niet, dan vanaf de 15e.
Character verwijderen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:23 schreef OMG het volgende:
[..]
• Of in een "Launching session" scherm waar ik niks mee kan, met ontiegelijke kutmuziek;
• Of in een "Waiting for other players" scherm waar ik niks mee kan, met ontiegelijke kutmuziek;
• Of m'n character stapt een paar keer in een auto met 1 van bovenstaande als resultaat;
• Of ik start een solo sessie met als gevolg dat ik de melding krijg naar de race marker te gaan die er niet is.
Vooralsnog is het dus een hoop gepruts. Als ik eens online kom zal ik m'n headset eens proberen, als het niet al te vervelend is. Hopelijk voor de 8e, want dan verloopt m'n Gold. Zo niet, dan vanaf de 15e.
Klopt, en op de 360.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet de eerste race dus nog doen? Daar had ik ook veel problemen mee. Daarna werd het beter. Xbox trouwens.
Zelfde problemen, aantal keer al een nieuwe character gemaakt, niks helpt.quote:
Die ben ik nu al een paar keer kwijtgeraakt, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.quote:
Hahaha, ja die muziek is heerlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:23 schreef OMG het volgende:
[..]
En nog maar met 1 hand spelen ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Hahaha, ja die muziek is heerlijk! Het is uiteraard wel begrijpelijk dat er enige problemen zijn wanneer er zoveel mensen tegelijk GTA Online willen spelen, maar aan de andere kant ook ergerlijk als je het spelers zonder enige problemen ziet spelen zoals http://www.twitch.tv/vicestv. Gewoon al rank 25 en vele guns unlocked terwijl wij niet eens verder komen dan de parkeerplaats...
!
Precies dit heb ik ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:23 schreef OMG het volgende:
[..]
Zat er gisteravond halfuurtje in..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:36 schreef Droathoah het volgende:
Een vriend van mij klikt in het laadscherm online aan en BAM! binnen. Als ik dat doe krijg ik nog steeds dat de cloud servers het niet doen. Wtf? Zo loop je wel lekker achter op iedereen als je niet kunt spelen. Irritant.
Best tof. Net mijn eerste race gewonnen.quote:
Iemand zei iets over "Select" ingedrukt houden ofzo. Dan minimap?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Stomme vraag: Waar zijn die ATM's?
Op Xbox moet je de back-button vasthouden zodat er een menu verschijnt, en daar selecteer je ATM onder quick-GPS. Op PS3 zal het niet veel anders zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Stomme vraag: Waar zijn die ATM's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |