Select -> Chat -> Friends + Crewquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:49 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Keer 2. Leuk, online. En veel FOKkers. Maar veel piepstemmetjes en 'kanker dit kanker dat'. Irritant.
LOL, was jij dat? In je onderbroek een 3star rating kwijt proberen te raken in een verrote ambulancequote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:25 schreef jna het volgende:
Snuggle, ik zat net bij jou in die auto. Ik was die mongool met alleen een zwembroek aan
Cheers!quote:
Select > Chat > Crew & Friends of No-Onequote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:56 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens, in godsnaam, hoe zet ik de voice chat uit, iedereen zit te lullen en ik kan het nergens vinden.
Select ingedrukt houden, krijg je een menu waar die optie in staat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:56 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens, in godsnaam, hoe zet ik de voice chat uit, iedereen zit te lullen en ik kan het nergens vinden.
ja dat was ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:51 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
LOL, was jij dat? In je onderbroek een 3star rating kwijt proberen te raken in een verrote ambulance
[..]
Cheers!
Voor sommige blijkbaar goed, voor sommige nog steeds kut.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:11 schreef Friday12 het volgende:
Werkt het al beter of nog steeds kut?
Paar dagen onderweg? Het merendeel kan al 2 dagen niet online.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:17 schreef Strani het volgende:
Nu we een paar dagen onderweg zijn ben ik wel benieuwd: Wie speelt er daadwerkelijk met voice en wie niet? Van te voren leek het alsof iedereen behalve ik voice zou gebruiken maar ik heb de indruk dat de meerderheid geen voice gebruikt.
Joh, ik ben al meerdere malen online geweest. Als de cloudservers niet beschikbaar zijn doe ik gewoon 'retry' en bij de 2e keer werkt het vaak wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:18 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Paar dagen onderweg? Het merendeel kan al 2 dagen niet online.
De retry knop was net wegquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh, ik ben al meerdere malen online geweest. Als de cloudservers niet beschikbaar zijn doe ik gewoon 'retry' en bij de 2e keer werkt het vaak wel.
Dat heb ik de afgelopen dagen meermaals geprobeerd, en dan kom ik;quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh, ik ben al meerdere malen online geweest. Als de cloudservers niet beschikbaar zijn doe ik gewoon 'retry' en bij de 2e keer werkt het vaak wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |