Je komt af en toe bij mij in de wereld maar dan ben je weer weg. Je hebt een headset hoorde ik?quote:
Hoe verdien je aan auto's stelen dan, doe alleen overvallen tot nu toe.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:26 schreef -CRASH- het volgende:
Goh speel al de hele middag zonder enige uitval.
En Grand theft auto neem ik letterlijk.... auto's jatten en snel geld verdienen
Dan heb je geluk. Haaruitval is een serieus probleem bij mannen vanaf 25 jaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:26 schreef -CRASH- het volgende:
Goh speel al de hele middag zonder enige uitval.
M'n game loopt af en toe te flippen, damn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:30 schreef PicoMMP het volgende:
Divje
[..]
Je komt af en toe bij mij in de wereld maar dan ben je weer weg. Je hebt een headset hoorde ik?
Een beetje aardige auto levert 9k opquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:33 schreef Desunoto het volgende:
Gestolen auto's kan je ook verkopen bij Los Santos Customs. Tenminste, als de auto niet 'too hot' is (high end sportwagens accepteren ze niet) en als je in de laatste in-game 12 of 24 uur (denk ik) niet al een auto bij ze verkocht hebt.
Een beetje aardige auto levert zo'n $3500 op. Leuk voor tussendoor.
Ik heb headset alleen aanstaan voor crews & friends dus vandaar dat ik je gekraak hoordequote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:32 schreef Divje het volgende:
[..]
M'n game loopt af en toe te flippen, damn.heb idd headset
Welke dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een beetje aardige auto levert 9k op
Weet niet. Zag het in een filmpje. Zal zo eens ff zoeken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Welke dan?
Ik had van die moderne Mustang look-a-likes bij ze verkocht en die leverden $3500 op. Van die SLS of Lamborghini look-a-likes wilden ze niet.
Verkopen in de garagequote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:31 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Hoe verdien je aan auto's stelen dan, doe alleen overvallen tot nu toe.
Laat maarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:35 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben nu onlineeerste race gedaan, en lijkt prima te gaan (PS3)
Vrijwel overal. Maar je kan ook je in-game smartphone gebruiken om zo je geld te dumpen op de bank. Geen idee hoe dat zou moeten werken, maar in GTA V kan het.quote:
Gewoon je telefoontje aanzetten, naar internet gaan en dan money services aanklikken en daarna maze bank. Dan kan je gewoon storten zonder dat mensen je op gaan wachten bij de pin automaat en je cash stelenquote:
Dat heb ik ook idd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb headset alleen aanstaan voor crews & friends dus vandaar dat ik je gekraak hoorde
Ik kom er ook niet meer inquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:42 schreef Snoepje5 het volgende:
Typisch gewoon te volle servers.
Vanochtend kon ik er met gemak in (online). Nu kom ik er ook niet meer in.
Je zou toch zeggen dat na 2 dagen er meer servers aanwezig zouden zijn. Dagobert duck..
Als je een door XBL gegenereerde gamertag hebt kun je deze altijd op elk gewenst moment eenmalig veranderen naar een eigen gekozen naam. Daarna moet je er uiteraard 800 MS points voor betalen maar nu kun je 'm dus nog veranderen, gratis en voor noppesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:09 schreef Fok-now het volgende:
Ook maar eens aangemeld na vele topics te hebben meegelezen.
Xbox tag: WaggishBeef45 (random username)
Thanks! Kun je geld uitgeven terwijl je het alleen op de bank hebt staan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vrijwel overal. Maar je kan ook je in-game smartphone gebruiken om zo je geld te dumpen op de bank. Geen idee hoe dat zou moeten werken, maar in GTA V kan het.
Keer 2. Leuk, online. En veel FOKkers. Maar veel piepstemmetjes en 'kanker dit kanker dat'. Irritant.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:18 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[ afbeelding ]
is er ook een manier om online de mic van andere mensen uit te zetten? Best irritant als je heel de tijd naar een stel britten met hoge stemmetjes moet luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |