Is goed!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:15 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Toegevoegd, ik laat nu even een vriend spelen en vervolgens zal ik je joinen.
Als je weer terug bent na een missie snel je maten naaien en hun geld afpakken om vervolgens een scheldkannonade over je heen te krijgenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:13 schreef Johnbon het volgende:
Ik ben nu gewoon in de vrije wereld zeg maar rond aan het rijden. Maar wat is het doel nu eigenlijk? Snap nu niet zo goed wat ik moet enzo? Iemand eventueel met headset Xbox. Vjezefur is me gamerstag.
Jep hier ook. Heb amper de interesse nog om online te spelen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:44 schreef RickoKun het volgende:
Ik kom d'r nog steeds niet in. Mijn ventje loopt naar de cirkel om de eerste race missie te doen. Daarna "launching session" en stil staan.Nouja dan maar wachten tot zondag, met een beetje geluk kan ik vanavond nog een beetje spelen, als mijn vriendin me maar niet in de weg zit of me gaat afleiden
![]()
![]()
(ook niet erg).
Same. Al mijn vrienden kunnen gewoon spelen zonder problemen (PS3). Ik weet dat Rockstar met die eerste missie bezig is dus denk dat ze binnenkort met een patchje komen. Hopelijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jep hier ook. Heb amper de interesse nog om online te spelen.
Coversysteem heeft inderdaad wat tweaking nodig. Zit achter een grote jeep te schuilen in singleplayer, kan ik alleen "coveren" aan de zijkanten dus niet bij de deurquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:47 schreef Divje het volgende:
Wtf? Word gekickt terwijl ik niks fout doe? Viel alleen een politie heli aan met een heli..Cover systeem zuigt soms ook erg getuige m'n laatste lts.
Misschien zijn ze bezig met een missie? Je moet eerst de tutorial doen door gewoon een open game te doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:53 schreef Johnbon het volgende:
Failed to join session need to finish gta online tutorial first. Hoe dan?
Ja ik heb ook gewoon een open game gedaan volgens mij. In ieder geval gewoon aangemeld voor online? Snap er nog niet zo veel van.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bezig met een missie? Je moet eerst de tutorial doen door gewoon een open game te doen.
niet, niet en niet. GTA is buggy nu dus je moet niks kopenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:15 schreef jna het volgende:
Gister character gemaakt, dikke auto. Vandaag zelfde character nog wel maar opeens zonder kleren (ik sta nu in een kort sportbroekje en een paar slippers) en mn auto weg. Hoe krijg ik die auto terug? Ik had 'm wel verzekerd enzo
Meegenomen door de politie? Moet je even het auto-icoontje zoeken in de map.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:15 schreef jna het volgende:
Gister character gemaakt, dikke auto. Vandaag zelfde character nog wel maar opeens zonder kleren (ik sta nu in een kort sportbroekje en een paar slippers) en mn auto weg. Hoe krijg ik die auto terug? Ik had 'm wel verzekerd enzo
Kak, gelukkig had ik die auto gewoon gevonden en was dat verzekeren gratis.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
niet, niet en niet. GTA is buggy nu dus je moet niks kopen
Elke dag in m'n laatste werkuur check ik of ik stiekem kan spelen als ik thuis kom, maar nee dusquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:18 schreef FredVleespet het volgende:
Zojuist eindelijk online kunnen spelen (PS3), en nu hangt hij weer in het scherm met wolken
Geen auto icoontje te vindenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Meegenomen door de politie? Moet je even het auto-icoontje zoeken in de map.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |