Ik gun het iedereen, maar niemand gunt het mij, want online werkt niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:42 schreef Muto het volgende:
Doet het goed nu bij mij.Toffe race gedaan.
Deed jij die pijltjes in beeld?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:56 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik was goed als bijrijder he?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:57 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik gun het iedereen, maar niemand gunt het mij, want online werkt niet.
Kuthoerigegrafzooi.
Probeer januari 2014 wel weer
jup dat deed ik jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Deed jij die pijltjes in beeld?ik snapte er eerst niks van.
Hahaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:04 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
jup dat deed ik jakwam er alleen wat laat achter dat ik deed zelf deed
Ik zit niet bij jou.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:53 schreef Typisch het volgende:
missie om een autootje op te halen, helemaal in het noorden.
zit nu op de bijrijder stoel te wachten tot ik weer wat kan doen
heb je al geprobeerd om je update opnieuw te installeren? Werkte bij mij goed.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:57 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik gun het iedereen, maar niemand gunt het mij, want online werkt niet.
Kuthoerigegrafzooi.
Probeer januari 2014 wel weer
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:12 schreef Furdinand het volgende:
[..]
heb je al geprobeerd om je update opnieuw te installeren? Werkte bij mij goed.
Was dat voor nazi. En fokkers mogen geen rode shirts he.quote:
Ja, gewoon naar start -> players en dan mute. Jouw speler ziet eruit alsof die teveel criminal activity doetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:18 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[ afbeelding ]
is er ook een manier om online de mic van andere mensen uit te zetten? Best irritant als je heel de tijd naar een stel britten met hoge stemmetjes moet luisteren.
Je kan op select drukken en dan krijg je een interaction menu. Daar staat ergens Chat. Dan kun je alleen crew & friends doen en dan hoor je geen anderen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:18 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[ afbeelding ]
is er ook een manier om online de mic van andere mensen uit te zetten? Best irritant als je heel de tijd naar een stel britten met hoge stemmetjes moet luisteren.
Ik heb met hem een Cabrio gejat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:25 schreef jna het volgende:
Snuggle, ik zat net bij jou in die auto. Ik was die mongool met alleen een zwembroek aan
Je komt af en toe bij mij in de wereld maar dan ben je weer weg. Je hebt een headset hoorde ik?quote:
Hoe verdien je aan auto's stelen dan, doe alleen overvallen tot nu toe.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:26 schreef -CRASH- het volgende:
Goh speel al de hele middag zonder enige uitval.
En Grand theft auto neem ik letterlijk.... auto's jatten en snel geld verdienen
Dan heb je geluk. Haaruitval is een serieus probleem bij mannen vanaf 25 jaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:26 schreef -CRASH- het volgende:
Goh speel al de hele middag zonder enige uitval.
M'n game loopt af en toe te flippen, damn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:30 schreef PicoMMP het volgende:
Divje
[..]
Je komt af en toe bij mij in de wereld maar dan ben je weer weg. Je hebt een headset hoorde ik?
Een beetje aardige auto levert 9k opquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:33 schreef Desunoto het volgende:
Gestolen auto's kan je ook verkopen bij Los Santos Customs. Tenminste, als de auto niet 'too hot' is (high end sportwagens accepteren ze niet) en als je in de laatste in-game 12 of 24 uur (denk ik) niet al een auto bij ze verkocht hebt.
Een beetje aardige auto levert zo'n $3500 op. Leuk voor tussendoor.
Ik heb headset alleen aanstaan voor crews & friends dus vandaar dat ik je gekraak hoordequote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:32 schreef Divje het volgende:
[..]
M'n game loopt af en toe te flippen, damn.heb idd headset
Welke dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een beetje aardige auto levert 9k op
Weet niet. Zag het in een filmpje. Zal zo eens ff zoeken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Welke dan?
Ik had van die moderne Mustang look-a-likes bij ze verkocht en die leverden $3500 op. Van die SLS of Lamborghini look-a-likes wilden ze niet.
Verkopen in de garagequote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:31 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Hoe verdien je aan auto's stelen dan, doe alleen overvallen tot nu toe.
Laat maarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:35 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben nu onlineeerste race gedaan, en lijkt prima te gaan (PS3)
Vrijwel overal. Maar je kan ook je in-game smartphone gebruiken om zo je geld te dumpen op de bank. Geen idee hoe dat zou moeten werken, maar in GTA V kan het.quote:
Gewoon je telefoontje aanzetten, naar internet gaan en dan money services aanklikken en daarna maze bank. Dan kan je gewoon storten zonder dat mensen je op gaan wachten bij de pin automaat en je cash stelenquote:
Dat heb ik ook idd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb headset alleen aanstaan voor crews & friends dus vandaar dat ik je gekraak hoorde
Ik kom er ook niet meer inquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:42 schreef Snoepje5 het volgende:
Typisch gewoon te volle servers.
Vanochtend kon ik er met gemak in (online). Nu kom ik er ook niet meer in.
Je zou toch zeggen dat na 2 dagen er meer servers aanwezig zouden zijn. Dagobert duck..
Als je een door XBL gegenereerde gamertag hebt kun je deze altijd op elk gewenst moment eenmalig veranderen naar een eigen gekozen naam. Daarna moet je er uiteraard 800 MS points voor betalen maar nu kun je 'm dus nog veranderen, gratis en voor noppesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:09 schreef Fok-now het volgende:
Ook maar eens aangemeld na vele topics te hebben meegelezen.
Xbox tag: WaggishBeef45 (random username)
Thanks! Kun je geld uitgeven terwijl je het alleen op de bank hebt staan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vrijwel overal. Maar je kan ook je in-game smartphone gebruiken om zo je geld te dumpen op de bank. Geen idee hoe dat zou moeten werken, maar in GTA V kan het.
Keer 2. Leuk, online. En veel FOKkers. Maar veel piepstemmetjes en 'kanker dit kanker dat'. Irritant.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:18 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[ afbeelding ]
Select -> Chat -> Friends + Crewquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:49 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Keer 2. Leuk, online. En veel FOKkers. Maar veel piepstemmetjes en 'kanker dit kanker dat'. Irritant.
LOL, was jij dat? In je onderbroek een 3star rating kwijt proberen te raken in een verrote ambulancequote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:25 schreef jna het volgende:
Snuggle, ik zat net bij jou in die auto. Ik was die mongool met alleen een zwembroek aan
Cheers!quote:
Select > Chat > Crew & Friends of No-Onequote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:56 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens, in godsnaam, hoe zet ik de voice chat uit, iedereen zit te lullen en ik kan het nergens vinden.
Select ingedrukt houden, krijg je een menu waar die optie in staat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:56 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens, in godsnaam, hoe zet ik de voice chat uit, iedereen zit te lullen en ik kan het nergens vinden.
ja dat was ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:51 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
LOL, was jij dat? In je onderbroek een 3star rating kwijt proberen te raken in een verrote ambulance
[..]
Cheers!
Voor sommige blijkbaar goed, voor sommige nog steeds kut.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:11 schreef Friday12 het volgende:
Werkt het al beter of nog steeds kut?
Paar dagen onderweg? Het merendeel kan al 2 dagen niet online.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:17 schreef Strani het volgende:
Nu we een paar dagen onderweg zijn ben ik wel benieuwd: Wie speelt er daadwerkelijk met voice en wie niet? Van te voren leek het alsof iedereen behalve ik voice zou gebruiken maar ik heb de indruk dat de meerderheid geen voice gebruikt.
Joh, ik ben al meerdere malen online geweest. Als de cloudservers niet beschikbaar zijn doe ik gewoon 'retry' en bij de 2e keer werkt het vaak wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:18 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Paar dagen onderweg? Het merendeel kan al 2 dagen niet online.
De retry knop was net wegquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh, ik ben al meerdere malen online geweest. Als de cloudservers niet beschikbaar zijn doe ik gewoon 'retry' en bij de 2e keer werkt het vaak wel.
Dat heb ik de afgelopen dagen meermaals geprobeerd, en dan kom ik;quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh, ik ben al meerdere malen online geweest. Als de cloudservers niet beschikbaar zijn doe ik gewoon 'retry' en bij de 2e keer werkt het vaak wel.
Je moet de eerste race dus nog doen? Daar had ik ook veel problemen mee. Daarna werd het beter. Xbox trouwens.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:23 schreef OMG het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen dagen meermaals geprobeerd, en dan kom ik;
• Of in een "Launching session" scherm waar ik niks mee kan, met ontiegelijke kutmuziek;
• Of in een "Waiting for other players" scherm waar ik niks mee kan, met ontiegelijke kutmuziek;
• Of m'n character stapt een paar keer in een auto met 1 van bovenstaande als resultaat;
• Of ik start een solo sessie met als gevolg dat ik de melding krijg naar de race marker te gaan die er niet is.
Vooralsnog is het dus een hoop gepruts. Als ik eens online kom zal ik m'n headset eens proberen, als het niet al te vervelend is. Hopelijk voor de 8e, want dan verloopt m'n Gold. Zo niet, dan vanaf de 15e.
Character verwijderen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:23 schreef OMG het volgende:
[..]
• Of in een "Launching session" scherm waar ik niks mee kan, met ontiegelijke kutmuziek;
• Of in een "Waiting for other players" scherm waar ik niks mee kan, met ontiegelijke kutmuziek;
• Of m'n character stapt een paar keer in een auto met 1 van bovenstaande als resultaat;
• Of ik start een solo sessie met als gevolg dat ik de melding krijg naar de race marker te gaan die er niet is.
Vooralsnog is het dus een hoop gepruts. Als ik eens online kom zal ik m'n headset eens proberen, als het niet al te vervelend is. Hopelijk voor de 8e, want dan verloopt m'n Gold. Zo niet, dan vanaf de 15e.
Klopt, en op de 360.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet de eerste race dus nog doen? Daar had ik ook veel problemen mee. Daarna werd het beter. Xbox trouwens.
Zelfde problemen, aantal keer al een nieuwe character gemaakt, niks helpt.quote:
Die ben ik nu al een paar keer kwijtgeraakt, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.quote:
Hahaha, ja die muziek is heerlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:23 schreef OMG het volgende:
[..]
En nog maar met 1 hand spelen ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Hahaha, ja die muziek is heerlijk! Het is uiteraard wel begrijpelijk dat er enige problemen zijn wanneer er zoveel mensen tegelijk GTA Online willen spelen, maar aan de andere kant ook ergerlijk als je het spelers zonder enige problemen ziet spelen zoals http://www.twitch.tv/vicestv. Gewoon al rank 25 en vele guns unlocked terwijl wij niet eens verder komen dan de parkeerplaats...
!
Precies dit heb ik ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:23 schreef OMG het volgende:
[..]
Zat er gisteravond halfuurtje in..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:36 schreef Droathoah het volgende:
Een vriend van mij klikt in het laadscherm online aan en BAM! binnen. Als ik dat doe krijg ik nog steeds dat de cloud servers het niet doen. Wtf? Zo loop je wel lekker achter op iedereen als je niet kunt spelen. Irritant.
Best tof. Net mijn eerste race gewonnen.quote:
Iemand zei iets over "Select" ingedrukt houden ofzo. Dan minimap?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Stomme vraag: Waar zijn die ATM's?
Op Xbox moet je de back-button vasthouden zodat er een menu verschijnt, en daar selecteer je ATM onder quick-GPS. Op PS3 zal het niet veel anders zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Kan via internet op de telefoon of via de select-knop en dan snelle routekeus maken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Gewoon geld overmaken via je telefoon (Maze Bank).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Je moet proberen headshots te gaan maken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef Strani het volgende:
Welk wapen gebruiken jullie eigenlijk voor deathmatches? Tot zover heb ik er weinig geluk mee. Zelfs als ik meerdere schoten op iemand vuur en die persoon vuurt één schot op mij, dan ben ik dood en gaan zij vrolijk verder.
Oh ja, daar zit wat inquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:52 schreef Karloklp het volgende:
[..]
Je moet proberen headshots te gaan maken.
Start - Onlline - Join Crew Members?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:57 schreef PicoMMP het volgende:
Weet iemand hoe je bij andere crew members komt?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:01 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Start - Onlline - Join Crew Members?
Ja maar ik denk niet op dit moment met de servers. Nu mag je blij zijn dat je uberhaupt speeltquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:06 schreef Chillings het volgende:
is het mogelijk om onze eigen sessie te starten, dusdat alleen crew members in die sessie kunnen.
Ik ben mijn 9 ook kwijt sinds netquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:07 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
zal mannetje wel kwijt zijn morgen![]()
pff kutquote:
Slechte auto.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:14 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
het was niet heel goed nee![]()
zo het ravijn in...
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:12 schreef FredVleespet het volgende:
Na vanmiddag 30min gespeeld te hebben doet hij het weer niet en al m'n mannetjes kwijt. Hoop toch echt dat ik dit weekend fatsoenlijk kan spelen
Staat gewoon in je telefoonlijst.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:17 schreef Typisch het volgende:
Welk nummer moet ik bellen om mijn eigen autootje terug te krijgen die ik verzekerd heb?
Wat?quote:
ja idd, stop denk ik ook maar met missies, beetje mensen killen met freeroamen. goed genoegquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:22 schreef tonic1 het volgende:
ik denk dat het slim is om nog te wachten tot dit weekend. voordat je begint met spelen. als je een hoog level bent kun je makkelijk gefrustreerd raken aangezien er maar dit hoeft te gebeuren en je bent alles kwijt. en of je dan er nog zin in hebt ?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:17 schreef Typisch het volgende:
Welk nummer moet ik bellen om mijn eigen autootje terug te krijgen die ik verzekerd heb?
Iemand?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dom, Gerald, Lamar, Simeon en de taxi service staan er in bij mij...
Inderdaad verstandig. Ik ga nu maar gewoon wat rondkloten tot t normaal werkt. Ben m'n character en totaal $50.000 (incl garage) kwijt, baal d'r best vanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:22 schreef tonic1 het volgende:
ik denk dat het slim is om nog te wachten tot dit weekend. voordat je begint met spelen. als je een hoog level bent kun je makkelijk gefrustreerd raken aangezien er maar dit hoeft te gebeuren en je bent alles kwijt. en of je dan er nog zin in hebt ?
Heb je wel een verzekering?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat werd mij ook verteld ingame maar staat niet in mijn lijst.
Ja had een mooi paarse oranje bak verzekerd e.d. was de eerste keer gratis. Denk dat ik hem gewoon kwijt ben.quote:
Die cop chase met die verrotte Infernusquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:51 schreef -CRASH- het volgende:
Alles liep lekker. Geen problemen met de server(s)....
Maar nu opeens gooit de PSNetwork het bijltje erbij neer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |