Kan via internet op de telefoon of via de select-knop en dan snelle routekeus maken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Stomme vraag: Waar zijn die ATM's?
Gewoon geld overmaken via je telefoon (Maze Bank).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Stomme vraag: Waar zijn die ATM's?
Je moet proberen headshots te gaan maken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef Strani het volgende:
Welk wapen gebruiken jullie eigenlijk voor deathmatches? Tot zover heb ik er weinig geluk mee. Zelfs als ik meerdere schoten op iemand vuur en die persoon vuurt één schot op mij, dan ben ik dood en gaan zij vrolijk verder.
Oh ja, daar zit wat inquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:52 schreef Karloklp het volgende:
[..]
Je moet proberen headshots te gaan maken.
Start - Onlline - Join Crew Members?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:57 schreef PicoMMP het volgende:
Weet iemand hoe je bij andere crew members komt?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:01 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Start - Onlline - Join Crew Members?
Ja maar ik denk niet op dit moment met de servers. Nu mag je blij zijn dat je uberhaupt speeltquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:06 schreef Chillings het volgende:
is het mogelijk om onze eigen sessie te starten, dusdat alleen crew members in die sessie kunnen.
Ik ben mijn 9 ook kwijt sinds netquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:07 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
zal mannetje wel kwijt zijn morgen![]()
pff kutquote:
Slechte auto.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:14 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
het was niet heel goed nee![]()
zo het ravijn in...
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:12 schreef FredVleespet het volgende:
Na vanmiddag 30min gespeeld te hebben doet hij het weer niet en al m'n mannetjes kwijt. Hoop toch echt dat ik dit weekend fatsoenlijk kan spelen
Staat gewoon in je telefoonlijst.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:17 schreef Typisch het volgende:
Welk nummer moet ik bellen om mijn eigen autootje terug te krijgen die ik verzekerd heb?
Wat?quote:
ja idd, stop denk ik ook maar met missies, beetje mensen killen met freeroamen. goed genoegquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:22 schreef tonic1 het volgende:
ik denk dat het slim is om nog te wachten tot dit weekend. voordat je begint met spelen. als je een hoog level bent kun je makkelijk gefrustreerd raken aangezien er maar dit hoeft te gebeuren en je bent alles kwijt. en of je dan er nog zin in hebt ?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:17 schreef Typisch het volgende:
Welk nummer moet ik bellen om mijn eigen autootje terug te krijgen die ik verzekerd heb?
Iemand?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dom, Gerald, Lamar, Simeon en de taxi service staan er in bij mij...
Inderdaad verstandig. Ik ga nu maar gewoon wat rondkloten tot t normaal werkt. Ben m'n character en totaal $50.000 (incl garage) kwijt, baal d'r best vanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:22 schreef tonic1 het volgende:
ik denk dat het slim is om nog te wachten tot dit weekend. voordat je begint met spelen. als je een hoog level bent kun je makkelijk gefrustreerd raken aangezien er maar dit hoeft te gebeuren en je bent alles kwijt. en of je dan er nog zin in hebt ?
Heb je wel een verzekering?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat werd mij ook verteld ingame maar staat niet in mijn lijst.
Ja had een mooi paarse oranje bak verzekerd e.d. was de eerste keer gratis. Denk dat ik hem gewoon kwijt ben.quote:
Die cop chase met die verrotte Infernusquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:51 schreef -CRASH- het volgende:
Alles liep lekker. Geen problemen met de server(s)....
Maar nu opeens gooit de PSNetwork het bijltje erbij neer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |