Blijven proberen en hopen. Het ligt aan Rockstar die hun shit niet voor elkaar heeft, is vrij weinig aan te doen nu.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:21 schreef Fok-now het volgende:
Hier ook nog steeds niet online kunnen spelen. Iemand tips? (Xbox)
Haha oké dan, iig bedankt voor je antwoord.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:22 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Blijven proberen en hopen. Het ligt aan Rockstar die hun shit niet voor elkaar heeft, is vrij weinig aan te doen nu.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Gaat bij mij redelijk vlekkeloos op dit moment.
Mij is het gelukt de eerste missie/tutorial te behalen door constant (6 à 8 keer) de Title Update te verwijderen. Uit ervaring, als de game het de eerste keer niet doet, dan zal de tweede en derde keer hoogstwaarschijnlijk ook niet werken; blijven proberen door "A" in te drukken het laadscherm zodra de Title Update (opnieuw) gedownload is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:21 schreef Fok-now het volgende:
Hier ook nog steeds niet online kunnen spelen. Iemand tips? (Xbox)
Zo zit ik nu voor de tv inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo zit ik nu voor de tv inderdaad.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:32 schreef Tuckgamer het volgende:
Bij mij loopt het ook redelijk goed, al meerdere sessies gedaan met Fokkers
Dat heb ik gisteren gezien mattie, je zat met mij in een sessie haha.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:32 schreef Tuckgamer het volgende:
Bij mij loopt het ook redelijk goed, al meerdere sessies gedaan met Fokkers
Je krijgt 20% meer RP (Respect Points) als je met anderen speelt, wat volgens mij de bedoeling is van GTA Online en daarop krijg je nog 10% meer RP als je met Crew-leden speelt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:38 schreef kensei het volgende:
Bied een crew ook nog ingame voordelen, behalve je eigen logo en spelen met andere FOK!ers?
Net ook nog een keertje toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:40 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gezien mattie, je zat met mij in een sessie haha.
Was het maar zo'n feest ben al sinds 08:30 aan het werk hahaquote:
Die races! omgquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:42 schreef Muto het volgende:
Doet het goed nu bij mij.Toffe race gedaan.
ik was goed als bijrijder he?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:52 schreef Divje het volgende:
Zit in m'n eentje in een closed crew session.
[..]
Die races! omg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |