SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thxquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:37 schreef Mortaxx het volgende:
Moet werken morgenavond![]()
Wordt trouwens 2-0
Nee joh komt toch niet. Is te goed en kan gewoon mee bij Chelsea. Voor een halfjaar heb je er ook niks aan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 04:50 schreef TLC het volgende:
Ajax zou Kevin De Bruyne van Chelsea willen huren ;
http://www.belgiumsoccer.(...)kheid-voor-de-bruyne
twitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 07:31:29Opstelling Ajax volgens AD: Cillessen; Van Rhijn, Moisander, Denswil, Blind; De Jong, Poulsen, Duarte; De Sa, Sigthorsson, Fischer #ajamil reageer retweet
Wat is een goed resultaat? Gelijkspel vind ik al goed al heb je daar weinig aan, winst zou top zijn,quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:36 schreef Heeinz het volgende:
Zelfs Van der Gijp is positief over een goed resultaat voor Ajax. Dan stijgt mijn vertrouwen.
Sta jij ook wel een keer een beetje positief op? Natuurlijk wordt het gewoon moeilijk, Ajax moet een topdag hebben en Milan een slechte maar bij voorbaat kansloos zoals tegen Barcelona ben je niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:06 schreef tammepiet het volgende:
Milaan komt gewoon huishouden in de Arena. We hebben ze de laatste jaren vaker getroffen. Speels spel, kansen van onze zijde maar uiteindelijk nooit gewonnen.
Zie geen reden waarom ons middenveld overeind zal blijven.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:06 schreef tammepiet het volgende:
Milaan komt gewoon huishouden in de Arena. We hebben ze de laatste jaren vaker getroffen. Speels spel, kansen van onze zijde maar uiteindelijk nooit gewonnen.
Dat doet niets af aan de uitslag, die staat in de boekenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:51 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Toen Milan al geplaatst was en met een ongeïnteresseerde ploeg speelde ?
Altijd dat zelfde gelul weer als ajax van een topclub wint. Ja maar maar ze speelde met een b team, ja maar maar ze speelde op 30 procent, ja maar maar ze waren al door..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:51 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Toen Milan al geplaatst was en met een ongeïnteresseerde ploeg speelde ?
Die Italianen houden nooit huis, ze winnen vaak wel, maar het liefst met zo min mogelijk inspanning.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:06 schreef tammepiet het volgende:
Dat is toch verdomme ook gewoon zo?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:58 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Altijd dat zelfde gelul weer als ajax van een topclub wint. Ja maar maar ze speelde met een b team, ja maar maar ze speelde op 30 procent, ja maar maar ze waren al door..
Zegt degene die als eerste zou zeggen dat Napoli tegen PSV met een B-ploeg speelde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:58 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Altijd dat zelfde gelul weer als ajax van een topclub wint. Ja maar maar ze speelde met een b team, ja maar maar ze speelde op 30 procent, ja maar maar ze waren al door..
Blijft moeilijk voorspellen, Milan geeft ook kansen weg maar gaan wel beter om met de kansen die ze krijgen en dat Ajax ze momenteel weggeeft is een understatement.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zegt degene die als eerste zou zeggen dat Napoli tegen PSV met een B-ploeg speelde.
Maar goed, ik zie Ajax thuis wel kans hebben tegen dit Milan, hoewel ik ze zich minder snel zie opladen voor een topwedstrijd dan PSV, ook omdat er minder individuele kwaliteit in de huidige selectie zit. 1-1 zou kunnen, maar 0-2 kan ook zomaar.
Ja, er liggen in ieder geval kansen. Uit was er niet veel mogelijk geweest, maar Milan thuis kan nog.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft moeilijk voorspellen, Milan geeft ook kansen weg maar gaan wel beter om met de kansen die ze krijgen en dat Ajax ze momenteel weggeeft is een understatement.
Het kan iig een wedstrijd worden, dat is sowieso al winst tov die tegen Barca.
Je weet dat die gasten met de calculator voetballen, puntje is genoeg maar ze zullen niet nalaten er 3 te halen indien mogelijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, er liggen in ieder geval kansen. Uit was er niet veel mogelijk geweest, maar Milan thuis kan nog.
Gewoon voor de kool hangen en er eentje inknallen wanneer mogelijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet dat die gasten met de calculator voetballen, puntje is genoeg maar ze zullen niet nalaten er 3 te halen indien mogelijk
Ajax is geen PSVquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon voor de kool hangen en er eentje inknallen wanneer mogelijk.
Ik bedoelde meer wat Milan doet.quote:
Is sowieso de enige manier waarop Ajax wat zou kunnen bereiken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer wat Milan doet.
Maar nee, tegen Milan moet je voetballen. Daar maak je meer kans mee.
Gehakt zal er wel niet gemaakt worden idd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon voor de kool hangen en er eentje inknallen wanneer mogelijk.
City had er ook geen zin in zeker?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch verdomme ook gewoon zo?.
Als het er echt een keer om gaat, zoals afgelopen jaren dat je van Real moest winnen of van Steua, manchester om ECHT resultaat te halen gingen ze er elke keer gewoon af.
Tuurlijk wel, er zitten echt wel incidentele succesjes bij, maar over het algemeen winnen ze het niet van de echt grote clubs. City is gewoon een bijeengeraapt zooitje dat maar lastig te motiveren isquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
City had er ook geen zin in zeker?
Wel een excuus dus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, er zitten echt wel incidentele succesjes bij, maar over het algemeen winnen ze het niet van de echt grote clubs. City is gewoon een bijeengeraapt zooitje dat maar lastig te motiveren is
Dat valt wel mee, het gaat meer om de samenwerking met de rest wat te kort komtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:51 schreef Tjacka het volgende:
Ik heel weinig vertrouwen, zit geen voetbal in dat Milaan.
Maar onze verdediging komt op dit moment gewoon te kort.
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu al weer spijt dat ik niet ga vanavond. Anyway, heb er op zich best vertrouwen in. Nergens op gebaseerd, maar goed.
Wat een kutpromoquote:
quote:Bojan vier tot zes weken uit de roulatie
Ajax kan de komende vier tot zes weken geen beroep doen op Bojan Krkic. De Spanjaard heeft afgelopen zaterdag in het duel met Go Ahead Eagles (6-0) een scheurtje in zijn linkerhamstring opgelopen.
Dat heeft een mri-scan dinsdagochtend uitgewezen, zo melden de Amsterdammers op de clubsite.
De aanvaller werd zaterdag al na vijf minuten vervangen door Kolbeinn Sigthorsson.
Bojan reist dinsdagmiddag naar Barcelona, waar hij het eerste deel van zijn revalidatie zal ondergaan.
Ajax huurt de 23-jarige aanvaller dit seizoen van de Catalaanse topclub.
Bedankt voor het 2003 trauma debiel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:41 schreef Stiggie het volgende:
Ajax - AC Milan: een Europese klassieker
Ajax - AC Milan is een affiche dat al vaak op het programma stond in Europa. Elf keer eerder troffen de grootmachten uit Nederland en Italië elkaar, waarvan vier in het teken van een Europese finale. De ploegen hielden elkaar redelijk in balans. Vier keer won Ajax, vijf keer Milan en twee duels eindigden onbelist.
VIDEO
http://ajax.bbvms.com/view/default/2226886.html
Waarom moest ik lachen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt voor het 2003 trauma debiel.
quote:
Die moeten lekker gaan klagenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:34 schreef stoeltafel het volgende:
Telegraaf: Verbazing bij PSV over willekeur bij aandacht voor overtredingen
1 oktober 2013
Volgens De Telegraaf is er bij PSV, net als vorig seizoen, met verbazing gereageerd op het gebrek aan aandacht voor de overtreding van Viktor Elm, waarbij Ji-Sung Park geblesseerd raakte. Daar waar de overtreding van Schaars een week eerder breed werd uitgemeten, blijft het rond de overtreding van Elm stil, zowel in de media als bij de aanklager. Vorig seizoen werd er bij PSV al openlijk gesproken over willekeur bij het instellen van onderzoeken van de aanklager.
[ afbeelding ]
Vanavond naar de Arena. Is het een beetje uit te houden met dit weer? Ga normaal meestal met lekker weer. Super veel zin. Hopelijk winnen of scoren ze sowieso. Binnen 15min 0-2 is niet echt relax voor de sfeer.
ja, GaE niet meegerekend krijgen ze er echt geen bal in de laatste tijd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:41 schreef Morendo het volgende:
Zou het jammer vinden wanneer Boilesen niet speelt. Verder zie ik ons eerlijk gezegd niet scoren en Milan misschien eentje door onoplettendheid bij ons. Gaat een zaadpartij worden vrees ik.
Toch wel een aardig team, ik hoop 2-0.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:37 schreef Stiggie het volgende:
Milan doet het in de broek voor Ajax. Treedt volgens Italiaanse media aan in een verdedigende 4-5-1 formatie.#ajamil
[ afbeelding ]
ouden pas recht hebben tot klagen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die moeten lekker gaan klagen![]()
.
Schaars mag gewoon iemand neermeppen, ze krijgen bij elke scheet een pingel en scoren uit buitenspel is geen probleem.
En : Toivoinen.
Dat is over vorig seizoen ook gewoon bewezen met harde cijfers.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wij z
[..]
ouden pas recht hebben tot klagen.
Gewoon enorm triest volk die PSV'ers. Mogen nog van geluk spreken dat die imbeciel Stijn Schaars niet zijn verdiende loon heeft gekregen. Nu is de wereld weer te klein vanwege een overtreding op de toch al bejaarde ji sung parkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is over vorig seizoen ook gewoon bewezen met harde cijfers.
Nu al een topavondtwitter:
twitter:SierdVos twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 11:08:29Vanavond Ajax - AC Milan! Interviews worden verzorgd door Sierd de Vos reageer retweet
Maar hopen dan dat Balotelli niet meeleest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:06 schreef Iwanius het volgende:
Wie heeft die misplaatste arrogante TT gemaakt?Als Toby of Eriksen er nog waren dan had ik niets gezegd maar gezien ons huidig elftal en bijbehorende resultaten tot dusver, mogen wij volgens mij niets zeggen want de Italianen zijn net Duitsers. Als je ze boos maakt dan kun je beter zorgen dat je 2x zoveel beter bent dan zij om alsnog te winnen.
Ik hoop op winst maar verwacht een gelijkspel.
Gast..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:06 schreef Iwanius het volgende:
Wie heeft die misplaatste arrogante TT gemaakt?Als Toby of Eriksen er nog waren dan had ik niets gezegd maar gezien ons huidig elftal en bijbehorende resultaten tot dusver, mogen wij volgens mij niets zeggen want de Italianen zijn net Duitsers. Als je ze boos maakt dan kun je beter zorgen dat je 2x zoveel beter bent dan zij om alsnog te winnen.
Ik hoop op winst maar verwacht een gelijkspel.
Verkeerde topic.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:34 schreef stoeltafel het volgende:
Telegraaf: Verbazing bij PSV over willekeur bij aandacht voor overtredingen
1 oktober 2013
Volgens De Telegraaf is er bij PSV, net als vorig seizoen, met verbazing gereageerd op het gebrek aan aandacht voor de overtreding van Viktor Elm, waarbij Ji-Sung Park geblesseerd raakte. Daar waar de overtreding van Schaars een week eerder breed werd uitgemeten, blijft het rond de overtreding van Elm stil, zowel in de media als bij de aanklager. Vorig seizoen werd er bij PSV al openlijk gesproken over willekeur bij het instellen van onderzoeken van de aanklager.
[ afbeelding ]
Omdat de media dit soort mongolen geen aandacht wil geven, en terecht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:18 schreef tammepiet het volgende:
Verbaasd mij dat er niets over gevechten gemeldt is.
Zijn een karrenvracht aan Milanezen het VU in geslagen.
Je bron?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:18 schreef tammepiet het volgende:
Verbaasd mij dat er niets over gevechten gemeldt is.
Zijn een karrenvracht aan Milanezen het VU in geslagen.
Dat heb ik met Barcaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:30 schreef Stiggie het volgende:
Milan is een prachtclub met geweldige historie. Heb er op één of andere manier altijd wat mee gehad.
Mijn favoclub na Ajax.
Mwoah, da's ook grote onzin.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:33 schreef Stiggie het volgende:
Uit het perspectief van een Ajax fan is fan van Barca zijn niet meer dan logisch zelfs
Welke clubs zijn dan niet vreselijk op dat niveau? Zonder hautaine figuren? En wie pretenderen bij Milan en Barça grote jongens te zijn dan? Want volgens mij lopen er daadwerkelijk een paar grote jongens rond als ik me niet vergis..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grappig, ik heb helemaal niets met 1 van die 2 clubs (en met Ajax ook niet). Barcelona en Milan mogen van mij elke wedstrijd af gaan. Vreselijke clubs met hautaine figuren die pretenderen grote jongens te zijn. Maar deze 2 clubs zijn wel heel erg Nederlands en hebben ook wel wat vergelijkingen met Ajax, dus begrijpen kan ik het wel.
Met die twee had je Milaan gewoon met drie doelpunten om de oren terug naar Italie gestuurdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:43 schreef Robar het volgende:
Oh leuk, straks weer aapies kijken vanuit kantoor![]()
Ajax moet een hele goede dag hebben om ook maar een punt eruit te slepen op dit moment. Ik was een paar weken geleden met Aldeirwereld en Eriksen erbij een stuk positiever, maar meer dan een punt zit er denk ik niet in.
Zover wil ik nou ook weer niet gaan, maar in eigen huis had je best wel een kans om te winnen inderdaad. Nu zie ik echt geen enkele kans, tenzij Milan als een natte krant voor de dag komt. Een snelle rode kaart zou ook nog kunnen helpen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Met die twee had je Milaan gewoon met drie doelpunten om de oren terug naar Italie gestuurd
Bij Milan vind ik het erger dan bij Barca, bij Barca liggen er de Catalaanse vrijheidsstrijderonderbuikgevoelens bij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:43 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Welke clubs zijn dan niet vreselijk op dat niveau? Zonder hautaine figuren? En wie pretenderen bij Milan en Barça grote jongens te zijn dan? Want volgens mij lopen er daadwerkelijk een paar grote jongens rond als ik me niet vergis..
Dortmundquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:43 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Welke clubs zijn dan niet vreselijk op dat niveau? Zonder hautaine figuren? En wie pretenderen bij Milan en Barça grote jongens te zijn dan? Want volgens mij lopen er daadwerkelijk een paar grote jongens rond als ik me niet vergis..
Bayern en Liverpool sympathiek noemenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Milan vind ik het erger dan bij Barca, bij Barca liggen er de Catalaanse vrijheidsstrijderonderbuikgevoelens bij.
Maar Bayern Munchen en Dortmund, en Liverpool, dat vind ik sympathieke clubs. Ik ben van oudsher voor Real Madrid maar vind het ook begrijpelijk dat die niet sympathiek gevonden worden.
Zit wel wat in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:06 schreef Tjacka het volgende:
Bayern is echt het tegenovergestelde van sympathiek.
Ze hebben ons van Eriksen ontnomenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zit wel wat in.
Spurs, Celtic, Napoli; dat zijn clubs waar je geen hekel aan kunt hebben. Wat mij betreft dan.
Waarom Napoli niet? Vies volkje hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zit wel wat in.
Spurs, Celtic, Napoli; dat zijn clubs waar je geen hekel aan kunt hebben. Wat mij betreft dan.
Hun imago is de laatste jaren wel veranderd natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:06 schreef Tjacka het volgende:
Bayern is echt het tegenovergestelde van sympathiek.
In welk opzicht zijn Real, Chelsea en Juve minder dan United, Barça en Milan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nederland: Ajax
Engeland: Man UTD
Spanje: Barcelona
Italie: Ac Milan
Duitsland: Bayern München
Nederland: PSV
Engeland: Chelsea
Spanje: Real Madrid
Italië: Juventus
Duitsland: Geen irritante clubs eigenlijk imo
Gewaagde clubvoorkeuren heb jij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
real is gewoon qua reputatie een kutkoopclub, Juve heb ik niets tegen, Chelsea is ook gewoon weer zo'n fakeclub die alleen met sjeikgeld succesvol is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:25 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
In welk opzicht zijn Real, Chelsea en Juve minder dan United, Barça en Milan?
Niet minder, hun kwaliteit is gewoon top. Maar ik vind het kut clubs. Irritante spelers en vervelende dingen uit het verleden. Chelsea met hun antivoetbal in grote wedstrijden, Juventus vanwege '96, Real vanwege Ronaldo en PSV lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:25 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
In welk opzicht zijn Real, Chelsea en Juve minder dan United, Barça en Milan?
Nee, imago/gevoel/sympathie heb ik het over, niet de kwaliteit nee. Barça heeft ook bergen met irritante spelers, Milan ook. United speelt ook vaak antivoetbal en moet het puur van de individuele klasse van Ronaldo, Rooney en nu Van Persie hebben. Juventus zat in '96 aan de dope, maar Bayern en Ajax in de 70s ook en Barça gaat momenteel ook niet helemaal vrijuit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Niet minder, hun kwaliteit is gewoon top. Maar ik vind het kut clubs. Irritante spelers en vervelende dingen uit het verleden. Chelsea met hun antivoetbal in grote wedstrijden, Juventus vanwege '96, Real vanwege Ronaldo en PSV lijkt me logisch.
Barça geeft de laatste 5 jaar ook bijna 500 miljoen uit he, dat maakt ze geen haar beter dan Real Madrid. Chelsea is natuurlijk Russisch geld, maar ik begrijp je punt. Alleen is United tegenwoordig ook van een welvarende familie, die niet uit de UK komen. En ook zij vergrijpen zich aan verderfelijke commerciële zaken en spelen kutvoetbal. United zou een voorbeeldfunctie kunnen zijn en vult die rol dramatisch in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
real is gewoon qua reputatie een kutkoopclub, Juve heb ik niets tegen, Chelsea is ook gewoon weer zo'n fakeclub die alleen met sjeikgeld succesvol is.
Natuurlijk is geen enkele club 100% vrij van dubieuze praktijken, maar vanwege eerder genoemde redenen gaat mijn voorkeur in die landen uit naar de eerdergenoemde clubs en heb ik een hekel aan dat andere rijtje clubsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:33 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee, imago/gevoel/sympathie heb ik het over, niet de kwaliteit nee. Barça heeft ook bergen met irritante spelers, Milan ook. United speelt ook vaak antivoetbal en moet het puur van de individuele klasse van Ronaldo, Rooney en nu Van Persie hebben. Juventus zat in '96 aan de dope, maar Bayern en Ajax in de 70s ook en Barça gaat momenteel ook niet helemaal vrijuit.
[..]
Barça geeft de laatste 5 jaar ook bijna 500 miljoen uit he, dat maakt ze geen haar beter dan Real Madrid. Chelsea is natuurlijk Russisch geld, maar ik begrijp je punt. Alleen is United tegenwoordig ook van een welvarende familie, die niet uit de UK komen. En ook zij vergrijpen zich aan verderfelijke commerciële zaken en spelen kutvoetbal. United zou een voorbeeldfunctie kunnen zijn en vult die rol dramatisch in.
De absolute top zijn momenteel allemaal op hun eigen manier vreselijke clubs.
Volledig subjectief dus, ik zou bijna zeggen; hypocrietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Natuurlijk is geen enkele club 100% vrij van dubieuze praktijken, maar vanwege eerder genoemde redenen gaat mijn voorkeur in die landen uit naar de eerdergenoemde clubs en heb ik een hekel aan dat andere rijtje clubsTis slechts een persoonlijke voorkeur en een afkeur
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:42 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Volledig subjectief dus, ik zou bijna zeggen; hypocriet.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]_!
Heb ik ooit beweerd dat het een objectieve redenatie zou zijn?
Of mag je alleen 100% gegronde objectieve redenen hebben om een voor-/afkeur te hebben voor bepaalde clubs?
Dat ontken ik zeker niet. Het feit dat jij er van uit gaat dat mijn redenatie om objectiviteit zou draaien is jouw probleem, niet de mijne.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:44 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee, maar je komt met redenen die voor die clubs zouden moeten gelden. Nou, ik kaats de bal even terug, ze gelden ook bijna allemaal voor de clubs waar je een voorkeur voor hebt.
Tja, ik kan een afkeer voor clubs op basis van gelijkwaardige eigenschappen niet echt plaatsen nee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat ontken ik zeker niet. Het feit dat jij er van uit gaat dat mijn redenatie om objectiviteit zou draaien is jouw probleem, niet de mijne.
Maar goed, we steunen dezelfde club, dus
Ik vraag me af of je dan ooit een objectieve hekel aan een club kunt hebben..?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:59 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Tja, ik kan een afkeer voor clubs op basis van gelijkwaardige eigenschappen niet echt plaatsen nee.
Waarom zou je überhaupt hekel moeten hebben aan andere clubs, tenzij je vanuit rivaliserend principe reageert. En als je dan al een hekel hebt aan een club, dan zou het wel zo reëel zijn om dat niet vanwege een reden te doen die ook op de club waar je sympathie naar uit gaat te projecteren valt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je dan ooit een objectieve hekel aan een club kunt hebben..?
NED 3.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:59 schreef idiot_abroad het volgende:
Wordt de wedstrijd van vanavond trouwens live gestreamed op de NOS website?
Je zult me nooit zien rellen oid, maar sommige clubs sympathiseer ik, andere clubs vind ik irritant. Ik denk dat we daar in houding in verschillenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:05 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt hekel moeten hebben aan andere clubs, tenzij je vanuit rivaliserend principe reageert. En als je dan al een hekel hebt aan een club, dan zou het wel zo reëel zijn om dat niet vanwege een reden te doen die ook op de club waar je sympathie naar uit gaat te projecteren valt.
Ik heb hier helaas geen TV aansluiting dus ik moet het via internet volgen. Ik meen me te herrineren dat CL altijd ook via de website te zien is, maar ik weet het niet zeker?quote:
Inderdaad, we verschillen daarin qua houding, omdat ik de willekeur niet begrijp.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je zult me nooit zien rellen oid, maar sommige clubs sympathiseer ik, andere clubs vind ik irritant. Ik denk dat we daar in houding in verschillen![]()
Je wilt je gelijk wel heel erg graag krijgen he?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:14 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Inderdaad, we verschillen daarin qua houding, omdat ik de willekeur niet begrijp.
Ja daar kan hij dus niets mee.quote:
Het was vast goed bedoeld.quote:
Normaal gesproken wel volgens mij, alleen weet ik niet of die stream ook vanuit het buitenland werkt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:09 schreef idiot_abroad het volgende:
[..]
Ik heb hier helaas geen TV aansluiting dus ik moet het via internet volgen. Ik meen me te herrineren dat CL altijd ook via de website te zien is, maar ik weet het niet zeker?
jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:59 schreef idiot_abroad het volgende:
Wordt de wedstrijd van vanavond trouwens live gestreamed op de NOS website?
Oh scusi, ik dacht dat dit een forum was. Waar je zaken kunt bespreken in de vorm van discussie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je wilt je gelijk wel heel erg graag krijgen he?
Excuses aanvaardquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:50 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Oh scusi, ik dacht dat dit een forum was. Waar je zaken kunt bespreken in de vorm van discussie.
Bedankt voor deze infoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
hij durft niet tegenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Excuses aanvaard
Ot: is al bekend of Balotelli definitief mee speelt?
Waarom zou hij niet meespelen dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Excuses aanvaard
Ot: is al bekend of Balotelli definitief mee speelt?
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
hij durft niet tegenD
E
N
S
W
I
L
AAD300, we gaan winnen!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:02 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
![]()
Het is definitief, Ajax wint.
Nu al een topavondtwitter:twitter:SierdVos twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 11:08:29Vanavond Ajax - AC Milan! Interviews worden verzorgd door Sierd de Vos reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:42 schreef Morendo het volgende:
Wel jammer dat de beste speler op de bank zit.Poeh ja, wat schittert hij dit seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik heb soms moeite om cynisme te herkennen. Ben je het met me eens?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Poeh ja, wat schittert hij dit seizoen.
Haha.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]je bent nog nooit in het stadion geweest man kneus.
Natuurlijk niet man.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sorry, ik heb soms moeite om cynisme te herkennen. Ben je het met me eens?
Nee sorry. In potentie een topper, maar dit seizoen nog heel erg knullig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sorry, ik heb soms moeite om cynisme te herkennen. Ben je het met me eens?
Heel toevallig weer bij de wallenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:57 schreef Morendo het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)pporters-aangehouden
Ben ik niet met je eens. Hoewel hij nog niet iedere wedstrijd geweldig was, hij is wel een speler die durft en hij voetbalt zo soeverein en gemakkelijk. Ik zou hem altijd opstellen en dan Duarte maar banken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:57 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee sorry. In potentie een topper, maar dit seizoen nog heel erg knullig.
Dat filmpje. 'Harde kern' Milan. En dan een halve groep met vrouwenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:57 schreef Morendo het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)pporters-aangehouden
Ja natuurlijk durft hij, maar dat moet dan wel gepaard gaan met goed voetbal. Heeft erg veel balverlies en is nog slordig in zijn passing en dergelijke. Speelt nog heel matig. Duarte zou ik altijd opstellen trouwens, op 6 of 8.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Hoewel hij nog niet iedere wedstrijd geweldig was, hij is wel een speler die durft en hij voetbalt zo soeverein en gemakkelijk. Ik zou hem altijd opstellen en dan Duarte maar banken.
Dat je niet wilt dat er getrolt wordt door de tegenpartij snap ik nog,maar dit gaat wel heel ver.quote:
Goedmakertje voor al het gezeik hierquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je niet wilt dat er getrolt wordt door de tegenpartij snap ik nog,maar dit gaat wel heel ver.
Dat elftal van Milan is op papier nog altijd dan die van Ajaxquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:10 schreef Gruisman het volgende:
ik ben bang dat we compleet weg gecounterd gaan worden
Topwijfquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:12 schreef Morendo het volgende:
http://nos.nl/video/55718(...)t-haar-mannetje.html
Leuk meisje.
Nee het gaat geweldig volgens hun plan het gaat zelfs beter dan tegen PSV.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Tja die Italianen worden niet bang van ons getik
Tja als het 0-0 blijft zijn zij tevreden . Hebben ook geen energie verspildquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee het gaat geweldig volgens hun plan het gaat zelfs beter dan tegen PSV.
Ja terwijl Ajax hier moet winnen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja als het 0-0 blijft zijn zij tevreden . Hebben ook geen energie verspild
hij speelt af en toe vooruit, dat is al heel wat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jammer dat Poulsen zo laf en slecht speelt.
Ja he ? Steeds die ballen achter.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Poulsen vertraagt de boel echt vreselijk. Duarte vind ik wel goed spelen trouwens. Maar zo zie ik het gelijk blijven.
Dat is echt hetgeen waarom het niet draait daar. Vaak genoeg had hij een pass kunnen geven op een vrijstaande De Sa.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja maar hij brengt zo veel ervaring met zich meequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Poulsen vertraagt de boel echt vreselijk. Duarte vind ik wel goed spelen trouwens. Maar zo zie ik het gelijk blijven.
Denswil moet de boel dragen vanwege de wijfelende routiniers Moisander en Poulsen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ja maar hij brengt zo veel ervaring met zich mee![]()
Ja want Celtic haalt ook wel genoeg punten zo te zienquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja terwijl Ajax hier moet winnen.
Ik vind dat Ajax altijd voor de 2e plek moet gaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja want Celtic haalt ook wel genoeg punten zo te zien
In deze poule is dat moeilijk , heel moeilijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind dat Ajax altijd voor de 2e plek moet gaan.
Nee je kan 9 punten halen met een beetje geluk 10 als Barca met een B elftal komt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In deze poule is dat moeilijk , heel moeilijk
Zolang er geen Real Madrid in je poule zit is dat een prima doelstelling.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind dat Ajax altijd voor de 2e plek moet gaan.
Celtic uit win je niet hoor. En Barca kan ook een vernedering worden als ze met wat grote namen komenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee je kan 9 punten halen met een beetje geluk 10 als Barca met een B elftal komt.
Celtic uit is echt niet kansloos hoor. Ik snap ook wel dat het daar erg lastig is, maar echt niet kansloos.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Celtic uit win je niet hoor. En Barca kan ook een vernedering worden als ze met wat grote namen komen
Met 7 pt kan je al doorgaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Celtic uit win je niet hoor. En Barca kan ook een vernedering worden als ze met wat grote namen komen
Tja Barcelona won er voor het laatst in een poulefase + dat voetbal ligt Ajax totaal nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Celtic uit is echt niet kansloos hoor. Ik snap ook wel dat het daar erg lastig is, maar echt niet kansloos.
Terwijl je zou zeggen van wel, met al dat balverlies van ze.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Tja die Italianen worden niet bang van ons getik
Die zijn helemaal uit vorm , of het boeit ze nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:44 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Terwijl je zou zeggen van wel, met al dat balverlies van ze.
Celtic uit.... Fc knudde uit is nog moeilijkerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom wint bijna niemand erquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Celtic uit.... Fc knudde uit is nog moeilijker
Werkt nos.nl niet voor jou in Bulgarije? Of waar zat je ook alweer?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:49 schreef Dven het volgende:
Goede stream gevonden. Wel russisch. Gelukkig versta ik het voor 15%
nos.nl werkt sowieso niet in het buitenlandquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:07 schreef MrStock het volgende:
[..]
Werkt nos.nl niet voor jou in Bulgarije? Of waar zat je ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel typisch dat juist Hoorn hem tegenkrijgtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoerenjong, die Balotelli maakt de overtreding zelf.
Die is natuurlijk geen drol meer waard nuquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
Van der Hoorn verkopen aub
Wat een tyfeskutmongool
Van der Hoorn hield al 3x eerder vast. Want een ongelooflijke klapjosti is die gozerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Balotelli hangt zelf, ik zie vd Hoorn an sich niets fouts doen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
Onterecht maar toch gefeliciteerd met 1 punt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
Onterecht maar toch gefeliciteerd met 1 punt.
Beaam.. al had die voorzet niet mogen komen. Wat een sufkutten joh..tsjongejongejongejonge..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
Van der Hoorn verkopen aub
Wat een tyfeskutmongool
Flauwekul, gewoon oerdom van oppermongool Van der Hoorn. Altijd al een mislukte voetballer geweest, bewijst hij nu eens te meer. Linea recta ontslaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoerenjong, die Balotelli maakt de overtreding zelf.
Ja ja, ga toch lekker op je driewieler ergens anders heen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van der Hoorn hield al 3x eerder vast. Want een ongelooflijke klapjosti is die gozer
Die kreeg geel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja ja, ga toch lekker op je driewieler ergens anders heen.
Die Balotelli loopt ook al de hele tijd te naaien, daar doet die scheidsrechter ook niets aan.
dit. En sowieso moet je niet in die situatie komenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van der Hoorn hield al 3x eerder vast. Want een ongelooflijke klapjosti is die gozer
Ik geef Balotelli groot gelijk dat hij ging vallenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja ja, ga toch lekker op je driewieler ergens anders heen.
Die Balotelli loopt ook al de hele tijd te naaien, daar doet die scheidsrechter ook niets aan.
Your argument is invalid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik geef Balotelli groot gelijk dat hij ging vallen
Lekker gemakkelijk ook tegen zo'n kneus die je toch wel vastpakt ook al is de bal niet eens in de buurtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik geef Balotelli groot gelijk dat hij ging vallen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:18 schreef over_hedge het volgende:
Hoorn er in. Dan kan je net zo goed alvast een doelpunt aan milaan geven.
Die mag ook stoppen inderdaad.quote:
Dat voor maar drie miljoen.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Blij dat ik voor Feyenoord ben.. ons overkomt zoiets niet.
Balotelli had allang van het veld moeten zijn met zijn trieste geprovoceer en genaai.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Smoofie het volgende:
Was overigers dom van Mike maar zeker geen pingel.
Ja...gewoon niet vasthouden in die situaties..nooitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Robar het volgende:
Dit gebeurt 100x in een wedstrijd. Balotelli ging weer gretig liggen, scheidsrechter trapt erin. Van der Hoorn doet het niet slim, maar een penalty was het zeker niet. Balotelli houdt net zo goed vast.
Siggy speelde prima.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Poulsen, Siggy, en vd hoorn. Alle drie nooit meer opstellen aub.
Denswil zal wel pissig zijn. Zijn matchwinnende doelpunt verneukt
in de cl spelen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Jij mag hem niet zo hè?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Balotelli had allang van het veld moeten zijn met zijn trieste geprovoceer en genaai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |