hij durft niet tegenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Excuses aanvaard
Ot: is al bekend of Balotelli definitief mee speelt?
Waarom zou hij niet meespelen dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Excuses aanvaard
Ot: is al bekend of Balotelli definitief mee speelt?
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
hij durft niet tegenD
E
N
S
W
I
L
AAD300, we gaan winnen!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:02 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
![]()
Het is definitief, Ajax wint.
Nu al een topavondtwitter:twitter:SierdVos twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 11:08:29Vanavond Ajax - AC Milan! Interviews worden verzorgd door Sierd de Vos reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:42 schreef Morendo het volgende:
Wel jammer dat de beste speler op de bank zit.Poeh ja, wat schittert hij dit seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik heb soms moeite om cynisme te herkennen. Ben je het met me eens?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Poeh ja, wat schittert hij dit seizoen.
Haha.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]je bent nog nooit in het stadion geweest man kneus.
Natuurlijk niet man.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sorry, ik heb soms moeite om cynisme te herkennen. Ben je het met me eens?
Nee sorry. In potentie een topper, maar dit seizoen nog heel erg knullig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sorry, ik heb soms moeite om cynisme te herkennen. Ben je het met me eens?
Heel toevallig weer bij de wallenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:57 schreef Morendo het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)pporters-aangehouden
Ben ik niet met je eens. Hoewel hij nog niet iedere wedstrijd geweldig was, hij is wel een speler die durft en hij voetbalt zo soeverein en gemakkelijk. Ik zou hem altijd opstellen en dan Duarte maar banken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:57 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee sorry. In potentie een topper, maar dit seizoen nog heel erg knullig.
Dat filmpje. 'Harde kern' Milan. En dan een halve groep met vrouwenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:57 schreef Morendo het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)pporters-aangehouden
Ja natuurlijk durft hij, maar dat moet dan wel gepaard gaan met goed voetbal. Heeft erg veel balverlies en is nog slordig in zijn passing en dergelijke. Speelt nog heel matig. Duarte zou ik altijd opstellen trouwens, op 6 of 8.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Hoewel hij nog niet iedere wedstrijd geweldig was, hij is wel een speler die durft en hij voetbalt zo soeverein en gemakkelijk. Ik zou hem altijd opstellen en dan Duarte maar banken.
Dat je niet wilt dat er getrolt wordt door de tegenpartij snap ik nog,maar dit gaat wel heel ver.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |