Die moeten lekker gaan klagenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:34 schreef stoeltafel het volgende:
Telegraaf: Verbazing bij PSV over willekeur bij aandacht voor overtredingen
1 oktober 2013
Volgens De Telegraaf is er bij PSV, net als vorig seizoen, met verbazing gereageerd op het gebrek aan aandacht voor de overtreding van Viktor Elm, waarbij Ji-Sung Park geblesseerd raakte. Daar waar de overtreding van Schaars een week eerder breed werd uitgemeten, blijft het rond de overtreding van Elm stil, zowel in de media als bij de aanklager. Vorig seizoen werd er bij PSV al openlijk gesproken over willekeur bij het instellen van onderzoeken van de aanklager.
[ afbeelding ]
Vanavond naar de Arena. Is het een beetje uit te houden met dit weer? Ga normaal meestal met lekker weer. Super veel zin. Hopelijk winnen of scoren ze sowieso. Binnen 15min 0-2 is niet echt relax voor de sfeer.
ja, GaE niet meegerekend krijgen ze er echt geen bal in de laatste tijd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:41 schreef Morendo het volgende:
Zou het jammer vinden wanneer Boilesen niet speelt. Verder zie ik ons eerlijk gezegd niet scoren en Milan misschien eentje door onoplettendheid bij ons. Gaat een zaadpartij worden vrees ik.
Toch wel een aardig team, ik hoop 2-0.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:37 schreef Stiggie het volgende:
Milan doet het in de broek voor Ajax. Treedt volgens Italiaanse media aan in een verdedigende 4-5-1 formatie.#ajamil
[ afbeelding ]
ouden pas recht hebben tot klagen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die moeten lekker gaan klagen![]()
.
Schaars mag gewoon iemand neermeppen, ze krijgen bij elke scheet een pingel en scoren uit buitenspel is geen probleem.
En : Toivoinen.
Dat is over vorig seizoen ook gewoon bewezen met harde cijfers.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wij z
[..]
ouden pas recht hebben tot klagen.
Gewoon enorm triest volk die PSV'ers. Mogen nog van geluk spreken dat die imbeciel Stijn Schaars niet zijn verdiende loon heeft gekregen. Nu is de wereld weer te klein vanwege een overtreding op de toch al bejaarde ji sung parkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is over vorig seizoen ook gewoon bewezen met harde cijfers.
Nu al een topavondtwitter:
twitter:SierdVos twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 11:08:29Vanavond Ajax - AC Milan! Interviews worden verzorgd door Sierd de Vos reageer retweet
Maar hopen dan dat Balotelli niet meeleest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:06 schreef Iwanius het volgende:
Wie heeft die misplaatste arrogante TT gemaakt?Als Toby of Eriksen er nog waren dan had ik niets gezegd maar gezien ons huidig elftal en bijbehorende resultaten tot dusver, mogen wij volgens mij niets zeggen want de Italianen zijn net Duitsers. Als je ze boos maakt dan kun je beter zorgen dat je 2x zoveel beter bent dan zij om alsnog te winnen.
Ik hoop op winst maar verwacht een gelijkspel.
Gast..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:06 schreef Iwanius het volgende:
Wie heeft die misplaatste arrogante TT gemaakt?Als Toby of Eriksen er nog waren dan had ik niets gezegd maar gezien ons huidig elftal en bijbehorende resultaten tot dusver, mogen wij volgens mij niets zeggen want de Italianen zijn net Duitsers. Als je ze boos maakt dan kun je beter zorgen dat je 2x zoveel beter bent dan zij om alsnog te winnen.
Ik hoop op winst maar verwacht een gelijkspel.
Verkeerde topic.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:34 schreef stoeltafel het volgende:
Telegraaf: Verbazing bij PSV over willekeur bij aandacht voor overtredingen
1 oktober 2013
Volgens De Telegraaf is er bij PSV, net als vorig seizoen, met verbazing gereageerd op het gebrek aan aandacht voor de overtreding van Viktor Elm, waarbij Ji-Sung Park geblesseerd raakte. Daar waar de overtreding van Schaars een week eerder breed werd uitgemeten, blijft het rond de overtreding van Elm stil, zowel in de media als bij de aanklager. Vorig seizoen werd er bij PSV al openlijk gesproken over willekeur bij het instellen van onderzoeken van de aanklager.
[ afbeelding ]
Omdat de media dit soort mongolen geen aandacht wil geven, en terecht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:18 schreef tammepiet het volgende:
Verbaasd mij dat er niets over gevechten gemeldt is.
Zijn een karrenvracht aan Milanezen het VU in geslagen.
Je bron?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:18 schreef tammepiet het volgende:
Verbaasd mij dat er niets over gevechten gemeldt is.
Zijn een karrenvracht aan Milanezen het VU in geslagen.
Dat heb ik met Barcaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:30 schreef Stiggie het volgende:
Milan is een prachtclub met geweldige historie. Heb er op één of andere manier altijd wat mee gehad.
Mijn favoclub na Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |