Nee, imago/gevoel/sympathie heb ik het over, niet de kwaliteit nee. Barça heeft ook bergen met irritante spelers, Milan ook. United speelt ook vaak antivoetbal en moet het puur van de individuele klasse van Ronaldo, Rooney en nu Van Persie hebben. Juventus zat in '96 aan de dope, maar Bayern en Ajax in de 70s ook en Barça gaat momenteel ook niet helemaal vrijuit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Niet minder, hun kwaliteit is gewoon top. Maar ik vind het kut clubs. Irritante spelers en vervelende dingen uit het verleden. Chelsea met hun antivoetbal in grote wedstrijden, Juventus vanwege '96, Real vanwege Ronaldo en PSV lijkt me logisch.
Barça geeft de laatste 5 jaar ook bijna 500 miljoen uit he, dat maakt ze geen haar beter dan Real Madrid. Chelsea is natuurlijk Russisch geld, maar ik begrijp je punt. Alleen is United tegenwoordig ook van een welvarende familie, die niet uit de UK komen. En ook zij vergrijpen zich aan verderfelijke commerciële zaken en spelen kutvoetbal. United zou een voorbeeldfunctie kunnen zijn en vult die rol dramatisch in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
real is gewoon qua reputatie een kutkoopclub, Juve heb ik niets tegen, Chelsea is ook gewoon weer zo'n fakeclub die alleen met sjeikgeld succesvol is.
Natuurlijk is geen enkele club 100% vrij van dubieuze praktijken, maar vanwege eerder genoemde redenen gaat mijn voorkeur in die landen uit naar de eerdergenoemde clubs en heb ik een hekel aan dat andere rijtje clubsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:33 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee, imago/gevoel/sympathie heb ik het over, niet de kwaliteit nee. Barça heeft ook bergen met irritante spelers, Milan ook. United speelt ook vaak antivoetbal en moet het puur van de individuele klasse van Ronaldo, Rooney en nu Van Persie hebben. Juventus zat in '96 aan de dope, maar Bayern en Ajax in de 70s ook en Barça gaat momenteel ook niet helemaal vrijuit.
[..]
Barça geeft de laatste 5 jaar ook bijna 500 miljoen uit he, dat maakt ze geen haar beter dan Real Madrid. Chelsea is natuurlijk Russisch geld, maar ik begrijp je punt. Alleen is United tegenwoordig ook van een welvarende familie, die niet uit de UK komen. En ook zij vergrijpen zich aan verderfelijke commerciële zaken en spelen kutvoetbal. United zou een voorbeeldfunctie kunnen zijn en vult die rol dramatisch in.
De absolute top zijn momenteel allemaal op hun eigen manier vreselijke clubs.
Volledig subjectief dus, ik zou bijna zeggen; hypocrietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Natuurlijk is geen enkele club 100% vrij van dubieuze praktijken, maar vanwege eerder genoemde redenen gaat mijn voorkeur in die landen uit naar de eerdergenoemde clubs en heb ik een hekel aan dat andere rijtje clubsTis slechts een persoonlijke voorkeur en een afkeur
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:42 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Volledig subjectief dus, ik zou bijna zeggen; hypocriet.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]_!
Heb ik ooit beweerd dat het een objectieve redenatie zou zijn?
Of mag je alleen 100% gegronde objectieve redenen hebben om een voor-/afkeur te hebben voor bepaalde clubs?
Dat ontken ik zeker niet. Het feit dat jij er van uit gaat dat mijn redenatie om objectiviteit zou draaien is jouw probleem, niet de mijne.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:44 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee, maar je komt met redenen die voor die clubs zouden moeten gelden. Nou, ik kaats de bal even terug, ze gelden ook bijna allemaal voor de clubs waar je een voorkeur voor hebt.
Tja, ik kan een afkeer voor clubs op basis van gelijkwaardige eigenschappen niet echt plaatsen nee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat ontken ik zeker niet. Het feit dat jij er van uit gaat dat mijn redenatie om objectiviteit zou draaien is jouw probleem, niet de mijne.
Maar goed, we steunen dezelfde club, dus
Ik vraag me af of je dan ooit een objectieve hekel aan een club kunt hebben..?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:59 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Tja, ik kan een afkeer voor clubs op basis van gelijkwaardige eigenschappen niet echt plaatsen nee.
Waarom zou je überhaupt hekel moeten hebben aan andere clubs, tenzij je vanuit rivaliserend principe reageert. En als je dan al een hekel hebt aan een club, dan zou het wel zo reëel zijn om dat niet vanwege een reden te doen die ook op de club waar je sympathie naar uit gaat te projecteren valt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je dan ooit een objectieve hekel aan een club kunt hebben..?
NED 3.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:59 schreef idiot_abroad het volgende:
Wordt de wedstrijd van vanavond trouwens live gestreamed op de NOS website?
Je zult me nooit zien rellen oid, maar sommige clubs sympathiseer ik, andere clubs vind ik irritant. Ik denk dat we daar in houding in verschillenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:05 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt hekel moeten hebben aan andere clubs, tenzij je vanuit rivaliserend principe reageert. En als je dan al een hekel hebt aan een club, dan zou het wel zo reëel zijn om dat niet vanwege een reden te doen die ook op de club waar je sympathie naar uit gaat te projecteren valt.
Ik heb hier helaas geen TV aansluiting dus ik moet het via internet volgen. Ik meen me te herrineren dat CL altijd ook via de website te zien is, maar ik weet het niet zeker?quote:
Inderdaad, we verschillen daarin qua houding, omdat ik de willekeur niet begrijp.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je zult me nooit zien rellen oid, maar sommige clubs sympathiseer ik, andere clubs vind ik irritant. Ik denk dat we daar in houding in verschillen![]()
Je wilt je gelijk wel heel erg graag krijgen he?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:14 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Inderdaad, we verschillen daarin qua houding, omdat ik de willekeur niet begrijp.
Ja daar kan hij dus niets mee.quote:
Het was vast goed bedoeld.quote:
Normaal gesproken wel volgens mij, alleen weet ik niet of die stream ook vanuit het buitenland werkt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:09 schreef idiot_abroad het volgende:
[..]
Ik heb hier helaas geen TV aansluiting dus ik moet het via internet volgen. Ik meen me te herrineren dat CL altijd ook via de website te zien is, maar ik weet het niet zeker?
jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:59 schreef idiot_abroad het volgende:
Wordt de wedstrijd van vanavond trouwens live gestreamed op de NOS website?
Oh scusi, ik dacht dat dit een forum was. Waar je zaken kunt bespreken in de vorm van discussie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je wilt je gelijk wel heel erg graag krijgen he?
Excuses aanvaardquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:50 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Oh scusi, ik dacht dat dit een forum was. Waar je zaken kunt bespreken in de vorm van discussie.
Bedankt voor deze infoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nederland: Ajax
Engeland: Man UTD
Spanje: Barcelona
Italie: Ac Milan
Duitsland: Bayern München
Nederland: PSV
Engeland: Chelsea
Spanje: Real Madrid
Italië: Juventus
Duitsland: Geen irritante clubs eigenlijk imo
| Forum Opties | |
|---|---|