Goedmakertje voor al het gezeik hierquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je niet wilt dat er getrolt wordt door de tegenpartij snap ik nog,maar dit gaat wel heel ver.
Dat elftal van Milan is op papier nog altijd dan die van Ajaxquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:10 schreef Gruisman het volgende:
ik ben bang dat we compleet weg gecounterd gaan worden
Topwijfquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:12 schreef Morendo het volgende:
http://nos.nl/video/55718(...)t-haar-mannetje.html
Leuk meisje.
Nee het gaat geweldig volgens hun plan het gaat zelfs beter dan tegen PSV.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Tja die Italianen worden niet bang van ons getik
Tja als het 0-0 blijft zijn zij tevreden . Hebben ook geen energie verspildquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee het gaat geweldig volgens hun plan het gaat zelfs beter dan tegen PSV.
Ja terwijl Ajax hier moet winnen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja als het 0-0 blijft zijn zij tevreden . Hebben ook geen energie verspild
hij speelt af en toe vooruit, dat is al heel wat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jammer dat Poulsen zo laf en slecht speelt.
Ja he ? Steeds die ballen achter.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Poulsen vertraagt de boel echt vreselijk. Duarte vind ik wel goed spelen trouwens. Maar zo zie ik het gelijk blijven.
Dat is echt hetgeen waarom het niet draait daar. Vaak genoeg had hij een pass kunnen geven op een vrijstaande De Sa.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja maar hij brengt zo veel ervaring met zich meequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Poulsen vertraagt de boel echt vreselijk. Duarte vind ik wel goed spelen trouwens. Maar zo zie ik het gelijk blijven.
Denswil moet de boel dragen vanwege de wijfelende routiniers Moisander en Poulsen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ja maar hij brengt zo veel ervaring met zich mee![]()
Ja want Celtic haalt ook wel genoeg punten zo te zienquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja terwijl Ajax hier moet winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |