Ik vind dat Ajax altijd voor de 2e plek moet gaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja want Celtic haalt ook wel genoeg punten zo te zien
In deze poule is dat moeilijk , heel moeilijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind dat Ajax altijd voor de 2e plek moet gaan.
Nee je kan 9 punten halen met een beetje geluk 10 als Barca met een B elftal komt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In deze poule is dat moeilijk , heel moeilijk
Zolang er geen Real Madrid in je poule zit is dat een prima doelstelling.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind dat Ajax altijd voor de 2e plek moet gaan.
Celtic uit win je niet hoor. En Barca kan ook een vernedering worden als ze met wat grote namen komenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee je kan 9 punten halen met een beetje geluk 10 als Barca met een B elftal komt.
Celtic uit is echt niet kansloos hoor. Ik snap ook wel dat het daar erg lastig is, maar echt niet kansloos.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Celtic uit win je niet hoor. En Barca kan ook een vernedering worden als ze met wat grote namen komen
Met 7 pt kan je al doorgaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Celtic uit win je niet hoor. En Barca kan ook een vernedering worden als ze met wat grote namen komen
Tja Barcelona won er voor het laatst in een poulefase + dat voetbal ligt Ajax totaal nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Celtic uit is echt niet kansloos hoor. Ik snap ook wel dat het daar erg lastig is, maar echt niet kansloos.
Terwijl je zou zeggen van wel, met al dat balverlies van ze.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Tja die Italianen worden niet bang van ons getik
Die zijn helemaal uit vorm , of het boeit ze nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:44 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Terwijl je zou zeggen van wel, met al dat balverlies van ze.
Celtic uit.... Fc knudde uit is nog moeilijkerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom wint bijna niemand erquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Celtic uit.... Fc knudde uit is nog moeilijker
Werkt nos.nl niet voor jou in Bulgarije? Of waar zat je ook alweer?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:49 schreef Dven het volgende:
Goede stream gevonden. Wel russisch. Gelukkig versta ik het voor 15%
nos.nl werkt sowieso niet in het buitenlandquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:07 schreef MrStock het volgende:
[..]
Werkt nos.nl niet voor jou in Bulgarije? Of waar zat je ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |