Flauwekul, gewoon oerdom van oppermongool Van der Hoorn. Altijd al een mislukte voetballer geweest, bewijst hij nu eens te meer. Linea recta ontslaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoerenjong, die Balotelli maakt de overtreding zelf.
Ja ja, ga toch lekker op je driewieler ergens anders heen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van der Hoorn hield al 3x eerder vast. Want een ongelooflijke klapjosti is die gozer
Die kreeg geel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja ja, ga toch lekker op je driewieler ergens anders heen.
Die Balotelli loopt ook al de hele tijd te naaien, daar doet die scheidsrechter ook niets aan.
dit. En sowieso moet je niet in die situatie komenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van der Hoorn hield al 3x eerder vast. Want een ongelooflijke klapjosti is die gozer
Ik geef Balotelli groot gelijk dat hij ging vallenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja ja, ga toch lekker op je driewieler ergens anders heen.
Die Balotelli loopt ook al de hele tijd te naaien, daar doet die scheidsrechter ook niets aan.
Your argument is invalid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik geef Balotelli groot gelijk dat hij ging vallen
Lekker gemakkelijk ook tegen zo'n kneus die je toch wel vastpakt ook al is de bal niet eens in de buurtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik geef Balotelli groot gelijk dat hij ging vallen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:18 schreef over_hedge het volgende:
Hoorn er in. Dan kan je net zo goed alvast een doelpunt aan milaan geven.
Die mag ook stoppen inderdaad.quote:
Dat voor maar drie miljoen.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Blij dat ik voor Feyenoord ben.. ons overkomt zoiets niet.
Balotelli had allang van het veld moeten zijn met zijn trieste geprovoceer en genaai.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Smoofie het volgende:
Was overigers dom van Mike maar zeker geen pingel.
Ja...gewoon niet vasthouden in die situaties..nooitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Robar het volgende:
Dit gebeurt 100x in een wedstrijd. Balotelli ging weer gretig liggen, scheidsrechter trapt erin. Van der Hoorn doet het niet slim, maar een penalty was het zeker niet. Balotelli houdt net zo goed vast.
Siggy speelde prima.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Poulsen, Siggy, en vd hoorn. Alle drie nooit meer opstellen aub.
Denswil zal wel pissig zijn. Zijn matchwinnende doelpunt verneukt
in de cl spelen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Pleun2011 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |