Volgens mij had Whiskers de lapoquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
Volgens mij had sp3c de lapo...
Ik hoor het wel als ik weg moet trouwens, geen probleem.
Jij weet heel goed hoe het zit!quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij staat wel te springen om mij ergens te royeren. Hoe komt dat zo?
Oh dan zat sp3c door het slotje zeker. De boef.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij had Whiskers de lapo
Nee, geen idee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij weet heel goed hoe het zit!
Waarom zou jij weg moeten?quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
Oh well, duurde lang zat voor een nieuw topic dus gelukkig is er nu een nieuwequote:Op zaterdag 28 september 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zat sp3c door het slotje zeker. De boef.
Ik ga het maar één keer zeggen, dus geniet er van: jij bent de beste hier.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
Ga weg!quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh well, duurde lang zat voor een nieuw topic dus gelukkig is er nu een nieuwe
Het is wel de bedoeling dat je volledig bij bent natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is expres.
Kijken bij welk deel je bent met de sc,.
Ik denk nooit van hey eigenlijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar het duurde heel lang.
Dus toen dacht ik van hey.
Echte bazen doen dat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:51 schreef Specularium het volgende:
Kijken bij welk deel je bent met de sc,.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij kan gewoon blijven met je tetters.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:52 schreef Karina het volgende:
Ja maar het duurde heel lang.
Dus toen dacht ik van hey.
Ik denk nooit van hey eigenlijk
Tetters liefiequote:Op zaterdag 28 september 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
[..]ah dat is bijna lief. Ik val van mijn stoel.
Zeker na een toch redelijk stille dag op het forumquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
Er moet helemaal niemand weg. Actieve slowchats zijn leuk.
hey toen ik het zei reageerde je niet eens Cnorquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
Volgens mij wel hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey toen ik het zei reageerde je niet eens Cnor
Je tetters zijn te zwaar?quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
NOU DAT WAS TOCH WEL FF IETS ANDERS HOOR!quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
NOU DAT WAS TOCH WEL FF IETS ANDERS HOOR!
* sp3c klimt de kast op
Ik vond je in het echt een tof mensquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar helaas in het echt niet en dat weten ze al.
*Klimt van kast af en is heeeeel lief voor sp3c*quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
NOU DAT WAS TOCH WEL FF IETS ANDERS HOOR!
* sp3c klimt de kast op
Nou die is tot op heden exclusief in gebruik door Whiskie. Over het algemeen is Mortie mijn koosnaampje in de KLB SCquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik je ook Taxxie noemen?
Neequote:Op zaterdag 28 september 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik je ook Taxxie noemen?
Ik noem je wel Demen, oké?quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou die is tot op heden exclusief in gebruik door Whiskie. Over het algemeen is Mortie mijn koosnaampje in de KLB SC
wel een redelijke kont, dat telt ook in principequote:Op zaterdag 28 september 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar helaas in het echt niet en dat weten ze al.
Ah dat is lief, jij ook hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond je in het echt een tof mens
Ja Corrie heeft best een dikke reet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel een redelijke kont, dat telt ook in principe
owquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja Corrie heeft best een dikke reet.
.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja Corrie heeft best een dikke reet.
.
En ik word nu vast deze SC uitgeschopt. Maar Stu isquote:
Dikke reet is een compliment? Als je nou zegt lekkere kont OKquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was een compliment met je gare kast.
Is Stu op je kat gaan zitten ofzo?quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik word nu vast deze SC uitgeschopt. Maar Stu is![]()
![]()
Mijn mening, na jaren...quote:
en weer niksquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dikke reet is een compliment? Als je nou zegt lekkere kont OK
maar goed, dankjewel, slanke den
Ergerquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Is Stu op je kat gaan zitten ofzo?
Zo lang alweer, wat leukquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken Stu al, wat is het, 10 jaar? En ik vind van niet.
Jeetje, is het zo erg? Ik ga je bijna aanbiedenquote:
Moet ik weg?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:00 schreef sp3c het volgende:
oeh vertel
wat hebben Temmm en Stu gedaan
En een grote poes.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:01 schreef Specularium het volgende:
Whiskenrs jij hebt toch heel veel katten?
Even teruggelezen, dank jequote:Op zaterdag 28 september 2013 01:01 schreef sp3c het volgende:
ik noemde het een redelijke kont en ik ben kritisch
Oh wow.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik word nu vast deze SC uitgeschopt. Maar Stu is![]()
![]()
Ken iemand die hem minimaal even lang kent... En sinds dit jaar...quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken Stu al, wat is het, 10 jaar? En ik vind van niet.
Nopequote:Op zaterdag 28 september 2013 01:01 schreef Specularium het volgende:
Whiskenrs jij hebt toch heel veel katten?
en hij is op die persoon zijn/haar kat gaan zitten?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken iemand die hem minimaal even lang kent... En sinds dit jaar...
Een half jaar geleden had ik hem aanbevolen..quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een half jaar geleden had ik hem aanbevolen..
heyquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie moeten we dan vragen voor het eyecandygehalte? Regel je zelf vervanging?
Ik vind hem wel aardig, komt ook wel eens in ABO SC. Maar ik begrijp online haat sowieso niet zo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een half jaar geleden had ik hem aanbevolen..
Stuart heeft haar een keer flink afgekat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:03 schreef sp3c het volgende:
ik zeg dat stuart voor is gedrongen bij whiskaz en toen een winnend kraskaartje kocht en het niet wilde delen
Nee Stu is heel erg veranderd en heeft hem/haar (GOEDE VRIEND(IN)) zwaar laten zittenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
en hij is op die persoon zijn/haar kat gaan zitten?
6jequote:Op zaterdag 28 september 2013 01:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Stuart heeft haar een keer flink afgekat.
Godver, ik moet echt met iets beters kome...
popcorn.gifquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee Stu is heel erg veranderd en heeft hem/haar (GOEDE VRIEND(IN)) zwaar laten zitten
in Engeland?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee Stu is heel erg veranderd en heeft hem/haar (GOEDE VRIEND(IN)) zwaar laten zitten
Nee, maar wees een Stu-fan, prima gen probleemquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:03 schreef sp3c het volgende:
ik zeg dat stuart voor is gedrongen bij whiskaz en toen een winnend kraskaartje kocht en het niet wilde delen
Dat klopt wel inderdaad. Heeft wel heel lang geduurd voordat we een keer konden afsprekenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij wel toch? Zoiets in ieder geval wel denk ik.
Hahahahahaquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
en hij is op die persoon zijn/haar kat gaan zitten?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt wel inderdaad. Heeft wel heel lang geduurd voordat we een keer konden afspreken
ik ken hem helemaal niet, volgens mij istie hier voor het eerstquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, maar wees een Stu-fan, prima gen probleem
Omdat hij toen redelijk wasquote:
Ik ook niet, dus vraag het hemquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel aardig, komt ook wel eens in ABO SC. Maar ik begrijp online haat sowieso niet zo.
Andersomquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Stuart heeft haar een keer flink afgekat.
Godver, ik moet echt met iets beters komen...
Maar wat heb jij ermee te maken als het niet om jou ging?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat hij toen redelijk was
Ja, kom ik eigenlijk te weinig maar thank you! Vind jij daar ook altijd erg aardigquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel aardig, komt ook wel eens in ABO SC. Maar ik begrijp online haat sowieso niet zo.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil graag wederhoor toepassen... wat is jouw kant van dit sensationele verhaal?quote:
Nee, in NL. Deepdown trouwe vriend..quote:
#TeamInsomnia steunt #TeamJohannes uiteraard in deze.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet online ruzie maken of elkaar online gaan slaan, peace
[ afbeelding ]
Ik heb een reep Milka erbij gepakt want ik heb geen popcorn in huisquote:
Ja, sorryquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
[..]Ja dat is meerdere malen verschoven.
Ik heb vaag het idee dat hij er niet op in wil gaan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:09 schreef sp3c het volgende:
ja Stuart, vertel jij het verhaal anders ff maar dan zonder dat cryptische gedoe
Ik kom hier inderdaad zelden eigenlijk. Zo heel af en toe vind ik het wel leuk om even mee te komen kletsenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ken hem helemaal niet, volgens mij istie hier voor het eerst
Gewoon opletten danquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ken hem helemaal niet, volgens mij istie hier voor het eerst
Omdat hij er mij natuurlijk bij betrokken heeftquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wat heb jij ermee te maken als het niet om jou ging?
Dat zal wel heel flauw zijn maar ik moet alleen maar lachen om deze tirade vrees ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:08 schreef Latert het volgende:
[..]
[..]
Ik wil graag wederhoor toepassen... wat is jouw kant van dit sensationele verhaal?
Stuart bleek een hondenmens te zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:10 schreef Specularium het volgende:
Dus Stuart en Whisko waren ooit lovers?
Aan jouw mooiheid ben ik gewend. Maar jouw gedachten en verhalen maken jouw hoofd mooi. Bij Tem is dat andersom. Of geen idee ik ken Tem niet. Dat is eyecandy denk ik. gewoon leuk om naar te kijken.quote:
Stuart en Whisko waren twee van de originele Spice Girls.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:10 schreef Specularium het volgende:
Nu ga ik ook popcorn pakken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:10 schreef Specularium het volgende:
Ik ben eigenlijk niet bekend met dit verhaal van een goede vriend. Ik begrijp sowieso niet wat anderen daar eventueel mee moetenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:09 schreef sp3c het volgende:
ja Stuart, vertel jij het verhaal anders ff maar dan zonder dat cryptische gedoe
Nu voel ik me vies, Liesje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aan jouw mooiheid ben ik gewend. Maar jouw gedachten en verhalen maken jouw hoofd mooi. Bij Tem is dat andersom. Of geen idee ik ken Tem niet. Dat is eyecandy denk ik. gewoon leuk om naar te kijken.
Ja nee, Tem was ook heel leuk om mee op het terras te hangen. Nu maak ik een potje van deze post.
OMG ik kom niet meer bij hierquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:10 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:11 schreef Latert het volgende:
[..]
Stuart bleek een hondenmens te zijn.
niets beters te doen I guessquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet bekend met dit verhaal van een goede vriend. Ik begrijp sowieso niet wat anderen daar eventueel mee moeten
Wij leven ervan. De adrenaline giert nu door mijn lijf, hoe kom ik anders straks in slaap als ik niet weet wat er precies gebeurd is?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet wat anderen daar eventueel mee moeten
Precies.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:13 schreef sp3c het volgende:
Tem is meer dan alleen een stel goede tetten
Als hij ze had zou wel een raar gezicht zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:13 schreef sp3c het volgende:
Ik heb het knulletje nooit ontmoet, sorry...quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Wij leven ervan. De adrenaline giert nu door mijn lijf, hoe kom ik anders straks in slaap als ik niet weet wat er precies gebeurd is?
Ik denk dat de conclusie van het verhaal is dat ik de devil in disguise benquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Wij leven ervan. De adrenaline giert nu door mijn lijf, hoe kom ik anders straks in slaap als ik niet weet wat er precies gebeurd is?
50 tinten grijs is zijn levensverhaal.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Stu doe mij even een samenvatting? En snel? Want ik vlieg zometeen enzo.
Ik heb, zoals Whiskers zelf al aangeeft, haar nooit ontmoet. Misschien moet ze nog een wijntje nemen want zo'n sterke mening over iemand die je niet kent is best bijzonder welquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Hij heeft ook nog een penis, en dat vindt Liesje weer leuk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:13 schreef sp3c het volgende:
Je vraagt het aan Stu? Dat zal hem strelen..quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
En als ik zijn UI boven jouw digitale tetten ga painten, ziet dat er ook maar vreemd uit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Als hij ze had zou wel een raar gezicht zijn
anticlimax hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb, zoals Whiskers zelf al aangeeft, haar nooit ontmoet. Misschien moet ze nog een wijntje nemen want zo'n sterke mening over iemand die je niet kent is best bijzonder wel
Ik dacht eerst dat het reclame was totdat hij begon met kut hoer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
De Pulpshow van die New Kids gasten.
Jij mag ook details gevenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vraagt het aan Stu? Dat zal hem strelen..
Ik kan er weinig spannends van maken vrees ik.quote:
Is Whiskers een drinker?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb, zoals Whiskers zelf al aangeeft, haar nooit ontmoet. Misschien moet ze nog een wijntje nemen want zo'n sterke mening over iemand die je niet kent is best bijzonder wel
Je bent helemaal Tinkebell gegaan op haar kat, geef maar gewoon toe.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan er weinig spannends van maken vrees ik.
Nou ja, ik zou er wel een mooi verhaal van kunnen maken natuurlijk![]()
doe hetquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan er weinig spannends van maken vrees ik.
Nou ja, ik zou er wel een mooi verhaal van kunnen maken natuurlijk![]()
Jij weet best hoe die situatie in elkaar steekt Taxxie en ik vind dat je er over op moet houden!quote:
Volgens mij heeft Stuart geen poes hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe het
je hebt jezelf, 2 vriendinnen en een poes
moet iets moois van te maken zijn
nee daar is iemand op gaan zittenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Stuart geen poes hoor
Ja doe even niet zo ingewikkeld? Ik zei Tem is mooi. Ji zei, ja maar grmbl.. Ik zei jij bent ook mooi omdat ik je ken en Tem ken ik niet zo. En nu doe je nog steeds grmbl.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:13 schreef sp3c het volgende:
ik ben alleen mooi omdat je me kent???quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja doe even niet zo ingewikkeld? Ik zei Tem is mooi. Ji zei, ja maar grmbl.. Ik zei jij bent ook mooi omdat ik je ken en Tem ken ik niet zo. En nu doe je nog steeds grmbl.
Ik heb pas 20 keer gezegd dat ik Tem leuk vond ofzo.
wijven
Zo'n meet he... eindigt dat nou altijd in 1 groot orgie?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja doe even niet zo ingewikkeld? Ik zei Tem is mooi. Ji zei, ja maar grmbl.. Ik zei jij bent ook mooi omdat ik je ken en Tem ken ik niet zo. En nu doe je nog steeds grmbl.
Ik heb pas 20 keer gezegd dat ik Tem leuk vond ofzo.
wijven
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben alleen mooi omdat je me kent???
naja zeg!
Stu is nogal geëscaleerd de laatste jaren en zijn dikste NL-vrienden (die ook regelmatig on London waren) vinden hem veranderd en niet ten voordele... Naam beschikbaar indien gewenst overiegsn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:16 schreef Tem het volgende:
Whiskjerns, hoe zit het stuart verhaal nu helemaal. Ik snap er niets meer van.
Doe niet zo/quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja zeg!
nou meestal eindigt dat met in slaap vallen in de trein en wakker worden na je haltequote:Op zaterdag 28 september 2013 01:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Zo'n meet he... eindigt dat nou altijd in 1 groot orgie?
Ja. Misschien moet ik toch maar eens gaan. Alhoewel iedereen wel minstens 10 tot 30 jaar ouder is dan mij maar dat geheel ter zijde.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Zo'n meet he... eindigt dat nou altijd in 1 groot orgie?
Ja, in het weekend wel jaquote:
Mijn dikste Nederlandse vrienden die ook regelmatig in London waren?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stu is nogal geëscaleerd de laatste jaren en zijn dikste NL-vrienden (die ook regelmatig on London waren) vinden hem veranderd en niet ten voordele... Naam beschikbaar indien gewenst overiegsn.
En voor je het weet hoor je een half jaar later dat je zo knap bent!quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Misschien moet ik toch maar eens gaan. Alhoewel iedereen wel minstens 10 tot 30 jaar ouder is dan mij maar dat geheel ter zijde.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja zeg!
Is gewoon verkapt je bent niet zo lekker post.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar jouw gedachten en verhalen maken jouw hoofd mooi.
Lijkt me leuk om je een keer te ontmoeten Johannesquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Misschien moet ik toch maar eens gaan. Alhoewel iedereen wel minstens 10 tot 30 jaar ouder is dan mij maar dat geheel ter zijde.
Ik weet wie die 30 jaar ouder is.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dat hoor ik meestal direct wel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En voor je het weet hoor je een half jaar later dat je zo knap bent!
Nee dat is gewoon lief. Mannenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Is gewoon verkapt je bent niet zo lekker post.
Zet gewoon die namen hier neer, kan jou het schelen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stu is nogal geëscaleerd de laatste jaren en zijn dikste NL-vrienden (die ook regelmatig on London waren) vinden hem veranderd en niet ten voordele... Naam beschikbaar indien gewenst overiegsn.
Misschien binnenkort bij DWDD okee? Hangt er wel vanaf welke datum dat is.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om je een keer te ontmoeten JohannesKom een keertje. Kan jou het schelen.
beetje jammer deze SC vandaagquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ben ook wel benieuwd naar die dikke vrienden van me uit Nederlandquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zet gewoon die namen hier neer, kan jou het schelen?
Datum gaan we nog bepalen, wie wanneer kan. Post anders in het topic even wanneer je kunt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien binnenkort bij DWDD okee? Hangt er wel vanaf welke datum dat is.
Kijk maar uit. Straks ben je halverwege op weg naar de studio belt ze je af dat ze iemand anders op je stoel heeft gezet!quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien binnenkort bij DWDD okee? Hangt er wel vanaf welke datum dat is.
Maar jij bent echt superjong.. No way enzoquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een gelegenheidsdrinker.
Alleen is er altijd wel een gelegenheid.
Wat is er mis met lief bedoeld? Dat is toch sowieso gemeend?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar is het wel gemeend? Of alleen 'lief bedoeld'.
DWDD zit naar horen zeggen vrijwel nooit vol.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Straks ben je halverwege op weg naar de studio belt ze je af dat ze iemand anders op je stoel heeft gezet!
Dan ga ik wel op de plaats zitten van dat ene meisje, hoe heet ze ook alweer, Haline Reijn of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Straks ben je halverwege op weg naar de studio belt ze je af dat ze iemand anders op je stoel heeft gezet!
No way dat ik mag drinken? Ik ben 21 hoor. Het is een beetje een way of life voor vele leeftijdsgenoten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar jij bent echt superjong.. No way enzo
Die acteert nog als ze een cactus in d'r doos schuift.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga ik wel op de plaats zitten van dat ene meisje, hoe heet ze ook alweer, Haline Reijn of iets dergelijks.
En toch elke dag kijken he? Sukkel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
DWDD zit naar horen zeggen vrijwel nooit vol.
Omdat het een razende kutshow is.
Bah zij acteert nog als ze een kopje thee drinkt! Rooibos thee trouwensquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga ik wel op de plaats zitten van dat ene meisje, hoe heet ze ook alweer, Haline Reijn of iets dergelijks.
Stu heeft een grote bek maar weet het wel Is voldoendequote:Op zaterdag 28 september 2013 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zet gewoon die namen hier neer, kan jou het schelen?
Met je dikke reet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:23 schreef Karina het volgende:
[..]
En toch elke dag kijken he? Sukkel.
Dat probeer ik niet eens meer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:24 schreef sp3c het volgende:
krijgen we straks weer net zoiets als dat leukleuk verhaal
Over het algemeen hoop ik dat ik vrij beleefd en netjes overkom eigenlijk. Maar ik heb wel vaak een redelijk uitgesproken mening ja, dat is waarquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stu heeft een grote bek maar weet het wel Is voldoende
Nee, ik houd me anoniem in het topic. En als ik dan op de datum die jullie kiezen kan kom ik. Ik wil ook niet in de misschien lijst.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Datum gaan we nog bepalen, wie wanneer kan. Post anders in het topic even wanneer je kunt.
Kap Stu af en het loopt perfect..quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dit gaat morgen niet nog een keer gebeuren.
tyft op joh. Je hebt geen idee wat je zegt en hoe ingewikkeld dingen soms zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Is ook goed. Houd het maar in de gaten danquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik houd me anoniem in het topic. En als ik dan op de datum die jullie kiezen kan kom ik. Ik wil ook niet in de misschien lijst.
Kap de zooi af en het loopt perfect. Puntquote:
Jawel, ik heb alleen geen zin om serieus te doen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
tyft op joh. Je hebt geen idee wat je zegt en hoe ingewikkeld dingen soms zijn.
nee dat was timmmm, ik heb niet zo'n moeite met Amsterdamquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je naar Amsterdam durft te komen toch
In welke maand is het waarschijnlijk? Ik kan meestal om de twee weken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook goed. Houd het maar in de gaten danPino en Mexicano komen in ieder geval ook en ik dus, de geenlevenhebbert.
November.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In welke maand is het waarschijnlijk? Ik kan meestal om de twee weken.
toch overratedquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alleen geen zin om serieus te doen.
Volgens mij postte je wel zoiets hoor, 'het is wel in Amsterdam'.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat was timmmm, ik heb niet zo'n moeite met Amsterdam
Dan maak je maar zin (zei mijn moeder altijd).quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alleen geen zin om serieus te doen.
sp3c juicht voor de stad Rotterdamquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij postte je wel zoiets hoor, 'het is wel in Amsterdam'.
En de pastoor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin (zei mijn moeder altijd).
ja een beetje matig is dat wel natuurlijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij postte je wel zoiets hoor, 'het is wel in Amsterdam'.
Ik niet maar af en toe ga ik toch die kant opquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sp3c juicht voor de stad Rotterdam
in Rotterdam is geen ijsbaan, daar juich ik sowieso niet voorquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is KLB weer eens supersaai?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar is Whiskers niet blij mee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
Ik las vandaag iets over een directe treinverbinding van London naar Amsterdam vanaf 2016. Goed nieuws wel
Ja doodquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is KLB weer eens supersaai?
Tem is wel OKquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:29 schreef Specularium het volgende:
Tem is Rofldam, de rest niet echt.
Het is ook nooit goed met jou. Anders klaag je altijd dat ik te vroeg komquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent er wel laat mee he? Ik deed dat spel al toen ze bij FOK! in topic 1 waren.
Mag ik morgen bij jou komen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met jou. Anders klaag je altijd dat ik te vroeg kom
Nee, is dat nodig dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit jij ook weleens op de wasmachine als ie gaat centrifugeren?
Dit is gewoon pure pornografiequote:Op zaterdag 28 september 2013 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
Dit gaat te ver. Gelukkig is dit topic bijna vol
slaap lekkerquote:
zelfde iqquote:
ja!quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:33 schreef arjan1112 het volgende:
zitten er altijd zoveel mods hier
Gelukkig wel.. Stu MOET wel lief doen nu.. Valse hond dat hij isquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:33 schreef arjan1112 het volgende:
zitten er altijd zoveel mods hier
ja zo kan die wel weer hequote:Op zaterdag 28 september 2013 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig wel.. Stu MOET wel lief doen nu.. Valse hond dat hij is
Zo werkt het gelukkig niet helemaal.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zit je nogal dwars, dat is wel duidelijk. Maar hoe vaak ga je jezelf nog herhalen in andere woorden?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig wel.. Stu MOEWT wel lief doen nu.. Valse hond dat hij is
sp3cquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
sp3c
[ afbeelding ]
sp3c
Of je stopt nu, of je vertelt het complete verhaal. Met voorbeelden en alquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
zeg dan gewoon wat er is.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja dit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:35 schreef Latert het volgende:
[..]
Of je stopt nu, of je vertelt het complete verhaal. Met voorbeelden en al
quote:
Is gewoon waar, sorry.. Heb er ook een jaar of 5 niet in geloofdquote:
Dat ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:35 schreef Latert het volgende:
[..]
Of je stopt nu, of je vertelt het complete verhaal. Met voorbeelden en al
PoHiquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:35 schreef Latert het volgende:
[..]