Gewoon opletten danquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ken hem helemaal niet, volgens mij istie hier voor het eerst
Omdat hij er mij natuurlijk bij betrokken heeftquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wat heb jij ermee te maken als het niet om jou ging?
Dat zal wel heel flauw zijn maar ik moet alleen maar lachen om deze tirade vrees ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:08 schreef Latert het volgende:
[..]
[..]
Ik wil graag wederhoor toepassen... wat is jouw kant van dit sensationele verhaal?
Stuart bleek een hondenmens te zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:10 schreef Specularium het volgende:
Dus Stuart en Whisko waren ooit lovers?
Aan jouw mooiheid ben ik gewend. Maar jouw gedachten en verhalen maken jouw hoofd mooi. Bij Tem is dat andersom. Of geen idee ik ken Tem niet. Dat is eyecandy denk ik. gewoon leuk om naar te kijken.quote:
Stuart en Whisko waren twee van de originele Spice Girls.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:10 schreef Specularium het volgende:
Nu ga ik ook popcorn pakken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:10 schreef Specularium het volgende:
Ik ben eigenlijk niet bekend met dit verhaal van een goede vriend. Ik begrijp sowieso niet wat anderen daar eventueel mee moetenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:09 schreef sp3c het volgende:
ja Stuart, vertel jij het verhaal anders ff maar dan zonder dat cryptische gedoe
Nu voel ik me vies, Liesje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aan jouw mooiheid ben ik gewend. Maar jouw gedachten en verhalen maken jouw hoofd mooi. Bij Tem is dat andersom. Of geen idee ik ken Tem niet. Dat is eyecandy denk ik. gewoon leuk om naar te kijken.
Ja nee, Tem was ook heel leuk om mee op het terras te hangen. Nu maak ik een potje van deze post.
OMG ik kom niet meer bij hierquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:10 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:11 schreef Latert het volgende:
[..]
Stuart bleek een hondenmens te zijn.
niets beters te doen I guessquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet bekend met dit verhaal van een goede vriend. Ik begrijp sowieso niet wat anderen daar eventueel mee moeten
Wij leven ervan. De adrenaline giert nu door mijn lijf, hoe kom ik anders straks in slaap als ik niet weet wat er precies gebeurd is?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet wat anderen daar eventueel mee moeten
Precies.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:13 schreef sp3c het volgende:
Tem is meer dan alleen een stel goede tetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |