Stuart heeft haar een keer flink afgekat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:03 schreef sp3c het volgende:
ik zeg dat stuart voor is gedrongen bij whiskaz en toen een winnend kraskaartje kocht en het niet wilde delen
Nee Stu is heel erg veranderd en heeft hem/haar (GOEDE VRIEND(IN)) zwaar laten zittenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
en hij is op die persoon zijn/haar kat gaan zitten?
6jequote:Op zaterdag 28 september 2013 01:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Stuart heeft haar een keer flink afgekat.
Godver, ik moet echt met iets beters kome...
popcorn.gifquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee Stu is heel erg veranderd en heeft hem/haar (GOEDE VRIEND(IN)) zwaar laten zitten
in Engeland?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee Stu is heel erg veranderd en heeft hem/haar (GOEDE VRIEND(IN)) zwaar laten zitten
Nee, maar wees een Stu-fan, prima gen probleemquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:03 schreef sp3c het volgende:
ik zeg dat stuart voor is gedrongen bij whiskaz en toen een winnend kraskaartje kocht en het niet wilde delen
Dat klopt wel inderdaad. Heeft wel heel lang geduurd voordat we een keer konden afsprekenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij wel toch? Zoiets in ieder geval wel denk ik.
Hahahahahaquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
en hij is op die persoon zijn/haar kat gaan zitten?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt wel inderdaad. Heeft wel heel lang geduurd voordat we een keer konden afspreken
ik ken hem helemaal niet, volgens mij istie hier voor het eerstquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, maar wees een Stu-fan, prima gen probleem
Omdat hij toen redelijk wasquote:
Ik ook niet, dus vraag het hemquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel aardig, komt ook wel eens in ABO SC. Maar ik begrijp online haat sowieso niet zo.
Andersomquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Stuart heeft haar een keer flink afgekat.
Godver, ik moet echt met iets beters komen...
Maar wat heb jij ermee te maken als het niet om jou ging?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat hij toen redelijk was
Ja, kom ik eigenlijk te weinig maar thank you! Vind jij daar ook altijd erg aardigquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel aardig, komt ook wel eens in ABO SC. Maar ik begrijp online haat sowieso niet zo.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil graag wederhoor toepassen... wat is jouw kant van dit sensationele verhaal?quote:
Nee, in NL. Deepdown trouwe vriend..quote:
#TeamInsomnia steunt #TeamJohannes uiteraard in deze.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet online ruzie maken of elkaar online gaan slaan, peace
[ afbeelding ]
Ik heb een reep Milka erbij gepakt want ik heb geen popcorn in huisquote:
Ja, sorryquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
[..]Ja dat is meerdere malen verschoven.
Ik heb vaag het idee dat hij er niet op in wil gaan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:09 schreef sp3c het volgende:
ja Stuart, vertel jij het verhaal anders ff maar dan zonder dat cryptische gedoe
Ik kom hier inderdaad zelden eigenlijk. Zo heel af en toe vind ik het wel leuk om even mee te komen kletsenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ken hem helemaal niet, volgens mij istie hier voor het eerst
Gewoon opletten danquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ken hem helemaal niet, volgens mij istie hier voor het eerst
Omdat hij er mij natuurlijk bij betrokken heeftquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wat heb jij ermee te maken als het niet om jou ging?
Dat zal wel heel flauw zijn maar ik moet alleen maar lachen om deze tirade vrees ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:08 schreef Latert het volgende:
[..]
[..]
Ik wil graag wederhoor toepassen... wat is jouw kant van dit sensationele verhaal?
Stuart bleek een hondenmens te zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:10 schreef Specularium het volgende:
Dus Stuart en Whisko waren ooit lovers?
Aan jouw mooiheid ben ik gewend. Maar jouw gedachten en verhalen maken jouw hoofd mooi. Bij Tem is dat andersom. Of geen idee ik ken Tem niet. Dat is eyecandy denk ik. gewoon leuk om naar te kijken.quote:
Stuart en Whisko waren twee van de originele Spice Girls.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:10 schreef Specularium het volgende:
Nu ga ik ook popcorn pakken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:10 schreef Specularium het volgende:
Ik ben eigenlijk niet bekend met dit verhaal van een goede vriend. Ik begrijp sowieso niet wat anderen daar eventueel mee moetenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:09 schreef sp3c het volgende:
ja Stuart, vertel jij het verhaal anders ff maar dan zonder dat cryptische gedoe
Nu voel ik me vies, Liesje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aan jouw mooiheid ben ik gewend. Maar jouw gedachten en verhalen maken jouw hoofd mooi. Bij Tem is dat andersom. Of geen idee ik ken Tem niet. Dat is eyecandy denk ik. gewoon leuk om naar te kijken.
Ja nee, Tem was ook heel leuk om mee op het terras te hangen. Nu maak ik een potje van deze post.
OMG ik kom niet meer bij hierquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:10 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:11 schreef Latert het volgende:
[..]
Stuart bleek een hondenmens te zijn.
niets beters te doen I guessquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet bekend met dit verhaal van een goede vriend. Ik begrijp sowieso niet wat anderen daar eventueel mee moeten
Wij leven ervan. De adrenaline giert nu door mijn lijf, hoe kom ik anders straks in slaap als ik niet weet wat er precies gebeurd is?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet wat anderen daar eventueel mee moeten
Precies.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:13 schreef sp3c het volgende:
Tem is meer dan alleen een stel goede tetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |