nee daar is iemand op gaan zittenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Stuart geen poes hoor
Ja doe even niet zo ingewikkeld? Ik zei Tem is mooi. Ji zei, ja maar grmbl.. Ik zei jij bent ook mooi omdat ik je ken en Tem ken ik niet zo. En nu doe je nog steeds grmbl.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:13 schreef sp3c het volgende:
Tem is meer dan alleen een stel goede tetten
ik ben alleen mooi omdat je me kent???quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja doe even niet zo ingewikkeld? Ik zei Tem is mooi. Ji zei, ja maar grmbl.. Ik zei jij bent ook mooi omdat ik je ken en Tem ken ik niet zo. En nu doe je nog steeds grmbl.
Ik heb pas 20 keer gezegd dat ik Tem leuk vond ofzo.
wijven
Zo'n meet he... eindigt dat nou altijd in 1 groot orgie?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja doe even niet zo ingewikkeld? Ik zei Tem is mooi. Ji zei, ja maar grmbl.. Ik zei jij bent ook mooi omdat ik je ken en Tem ken ik niet zo. En nu doe je nog steeds grmbl.
Ik heb pas 20 keer gezegd dat ik Tem leuk vond ofzo.
wijven
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben alleen mooi omdat je me kent???
naja zeg!
Stu is nogal geėscaleerd de laatste jaren en zijn dikste NL-vrienden (die ook regelmatig on London waren) vinden hem veranderd en niet ten voordele... Naam beschikbaar indien gewenst overiegsn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:16 schreef Tem het volgende:
Whiskjerns, hoe zit het stuart verhaal nu helemaal. Ik snap er niets meer van.
Doe niet zo/quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja zeg!
nou meestal eindigt dat met in slaap vallen in de trein en wakker worden na je haltequote:Op zaterdag 28 september 2013 01:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Zo'n meet he... eindigt dat nou altijd in 1 groot orgie?
Ja. Misschien moet ik toch maar eens gaan. Alhoewel iedereen wel minstens 10 tot 30 jaar ouder is dan mij maar dat geheel ter zijde.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Zo'n meet he... eindigt dat nou altijd in 1 groot orgie?
Ja, in het weekend wel jaquote:
Mijn dikste Nederlandse vrienden die ook regelmatig in London waren?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stu is nogal geėscaleerd de laatste jaren en zijn dikste NL-vrienden (die ook regelmatig on London waren) vinden hem veranderd en niet ten voordele... Naam beschikbaar indien gewenst overiegsn.
En voor je het weet hoor je een half jaar later dat je zo knap bent!quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Misschien moet ik toch maar eens gaan. Alhoewel iedereen wel minstens 10 tot 30 jaar ouder is dan mij maar dat geheel ter zijde.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja zeg!
Is gewoon verkapt je bent niet zo lekker post.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar jouw gedachten en verhalen maken jouw hoofd mooi.
Lijkt me leuk om je een keer te ontmoeten Johannesquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Misschien moet ik toch maar eens gaan. Alhoewel iedereen wel minstens 10 tot 30 jaar ouder is dan mij maar dat geheel ter zijde.
Ik weet wie die 30 jaar ouder is.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dat hoor ik meestal direct wel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En voor je het weet hoor je een half jaar later dat je zo knap bent!
Nee dat is gewoon lief. Mannenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Is gewoon verkapt je bent niet zo lekker post.
Zet gewoon die namen hier neer, kan jou het schelen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stu is nogal geėscaleerd de laatste jaren en zijn dikste NL-vrienden (die ook regelmatig on London waren) vinden hem veranderd en niet ten voordele... Naam beschikbaar indien gewenst overiegsn.
Misschien binnenkort bij DWDD okee? Hangt er wel vanaf welke datum dat is.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om je een keer te ontmoeten JohannesKom een keertje. Kan jou het schelen.
beetje jammer deze SC vandaagquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Is gewoon verkapt je bent niet zo lekker post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |