Ja, ik ben ook wel benieuwd naar die dikke vrienden van me uit Nederlandquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zet gewoon die namen hier neer, kan jou het schelen?
Datum gaan we nog bepalen, wie wanneer kan. Post anders in het topic even wanneer je kunt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien binnenkort bij DWDD okee? Hangt er wel vanaf welke datum dat is.
Kijk maar uit. Straks ben je halverwege op weg naar de studio belt ze je af dat ze iemand anders op je stoel heeft gezet!quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien binnenkort bij DWDD okee? Hangt er wel vanaf welke datum dat is.
Maar jij bent echt superjong.. No way enzoquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een gelegenheidsdrinker.
Alleen is er altijd wel een gelegenheid.
Wat is er mis met lief bedoeld? Dat is toch sowieso gemeend?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar is het wel gemeend? Of alleen 'lief bedoeld'.
DWDD zit naar horen zeggen vrijwel nooit vol.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Straks ben je halverwege op weg naar de studio belt ze je af dat ze iemand anders op je stoel heeft gezet!
Dan ga ik wel op de plaats zitten van dat ene meisje, hoe heet ze ook alweer, Haline Reijn of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Straks ben je halverwege op weg naar de studio belt ze je af dat ze iemand anders op je stoel heeft gezet!
No way dat ik mag drinken? Ik ben 21 hoor. Het is een beetje een way of life voor vele leeftijdsgenoten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar jij bent echt superjong.. No way enzo
Die acteert nog als ze een cactus in d'r doos schuift.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga ik wel op de plaats zitten van dat ene meisje, hoe heet ze ook alweer, Haline Reijn of iets dergelijks.
En toch elke dag kijken he? Sukkel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
DWDD zit naar horen zeggen vrijwel nooit vol.
Omdat het een razende kutshow is.
Bah zij acteert nog als ze een kopje thee drinkt! Rooibos thee trouwensquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga ik wel op de plaats zitten van dat ene meisje, hoe heet ze ook alweer, Haline Reijn of iets dergelijks.
Stu heeft een grote bek maar weet het wel Is voldoendequote:Op zaterdag 28 september 2013 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zet gewoon die namen hier neer, kan jou het schelen?
Met je dikke reet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:23 schreef Karina het volgende:
[..]
En toch elke dag kijken he? Sukkel.
Dat probeer ik niet eens meer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:24 schreef sp3c het volgende:
krijgen we straks weer net zoiets als dat leukleuk verhaal
Over het algemeen hoop ik dat ik vrij beleefd en netjes overkom eigenlijk. Maar ik heb wel vaak een redelijk uitgesproken mening ja, dat is waarquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stu heeft een grote bek maar weet het wel Is voldoende
Nee, ik houd me anoniem in het topic. En als ik dan op de datum die jullie kiezen kan kom ik. Ik wil ook niet in de misschien lijst.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Datum gaan we nog bepalen, wie wanneer kan. Post anders in het topic even wanneer je kunt.
Kap Stu af en het loopt perfect..quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dit gaat morgen niet nog een keer gebeuren.
tyft op joh. Je hebt geen idee wat je zegt en hoe ingewikkeld dingen soms zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Is gewoon verkapt je bent niet zo lekker post.
Is ook goed. Houd het maar in de gaten danquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik houd me anoniem in het topic. En als ik dan op de datum die jullie kiezen kan kom ik. Ik wil ook niet in de misschien lijst.
Kap de zooi af en het loopt perfect. Puntquote:
Jawel, ik heb alleen geen zin om serieus te doen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
tyft op joh. Je hebt geen idee wat je zegt en hoe ingewikkeld dingen soms zijn.
nee dat was timmmm, ik heb niet zo'n moeite met Amsterdamquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je naar Amsterdam durft te komen toch
In welke maand is het waarschijnlijk? Ik kan meestal om de twee weken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook goed. Houd het maar in de gaten danPino en Mexicano komen in ieder geval ook en ik dus, de geenlevenhebbert.
November.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In welke maand is het waarschijnlijk? Ik kan meestal om de twee weken.
toch overratedquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alleen geen zin om serieus te doen.
Volgens mij postte je wel zoiets hoor, 'het is wel in Amsterdam'.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat was timmmm, ik heb niet zo'n moeite met Amsterdam
Dan maak je maar zin (zei mijn moeder altijd).quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alleen geen zin om serieus te doen.
sp3c juicht voor de stad Rotterdamquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij postte je wel zoiets hoor, 'het is wel in Amsterdam'.
En de pastoor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin (zei mijn moeder altijd).
ja een beetje matig is dat wel natuurlijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij postte je wel zoiets hoor, 'het is wel in Amsterdam'.
Ik niet maar af en toe ga ik toch die kant opquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sp3c juicht voor de stad Rotterdam
in Rotterdam is geen ijsbaan, daar juich ik sowieso niet voorquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is KLB weer eens supersaai?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar is Whiskers niet blij mee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
Ik las vandaag iets over een directe treinverbinding van London naar Amsterdam vanaf 2016. Goed nieuws wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |