Kap de zooi af en het loopt perfect. Puntquote:
Jawel, ik heb alleen geen zin om serieus te doen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
tyft op joh. Je hebt geen idee wat je zegt en hoe ingewikkeld dingen soms zijn.
nee dat was timmmm, ik heb niet zo'n moeite met Amsterdamquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je naar Amsterdam durft te komen toch
In welke maand is het waarschijnlijk? Ik kan meestal om de twee weken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook goed. Houd het maar in de gaten danPino en Mexicano komen in ieder geval ook en ik dus, de geenlevenhebbert.
November.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In welke maand is het waarschijnlijk? Ik kan meestal om de twee weken.
toch overratedquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alleen geen zin om serieus te doen.
Volgens mij postte je wel zoiets hoor, 'het is wel in Amsterdam'.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat was timmmm, ik heb niet zo'n moeite met Amsterdam
Dan maak je maar zin (zei mijn moeder altijd).quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alleen geen zin om serieus te doen.
sp3c juicht voor de stad Rotterdamquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij postte je wel zoiets hoor, 'het is wel in Amsterdam'.
En de pastoor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin (zei mijn moeder altijd).
ja een beetje matig is dat wel natuurlijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij postte je wel zoiets hoor, 'het is wel in Amsterdam'.
Ik niet maar af en toe ga ik toch die kant opquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sp3c juicht voor de stad Rotterdam
in Rotterdam is geen ijsbaan, daar juich ik sowieso niet voorquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is KLB weer eens supersaai?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar is Whiskers niet blij mee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
Ik las vandaag iets over een directe treinverbinding van London naar Amsterdam vanaf 2016. Goed nieuws wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |