Ze hebben gekeken naar de UI van Kun.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
laatste stukkie meepikken en het gaat weer over poepen
Haha ja inderdaad. Of een Ronald UIquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben gekeken naar de UI van Kun.
Had hij maar een Alba UI.
Instant flopshow.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Of een Ronald UI
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
Alsof hij hem uberhaupt heeft zien spelen.
Dat vond je grappiger dan deze TT?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het ondertussen al weer vergetenPoepshow of zoiets.
Oei oei.. begint dat nu al die aftakeling van dat geheugen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het ondertussen al weer vergetenPoepshow of zoiets.
Je merkt dat René een vrouw in zijn leven mist.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja vrouwenhumor he? Dan weet je het wel toch
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon al jaren met Bayern spelen
Gijp heeft wsl alleen die topper gezienquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:44 schreef Confetti het volgende:
Gijp heeft hem wel gezien hoor maar Derksen lult vaak op gevoel als het om buitenlands voetbal gaat.
Hij heeft Nicki Minaj toch?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je merkt dat René een vrouw in zijn leven mist.
Behalve zijn moeke
In 13 was Bayern echt zo lekker. Beetje counteren met lob pass. Pace whoren met Robben en Ribéryquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon al jaren met Bayern spelen
Preciesquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:45 schreef OverRated het volgende:
[..]
In 13 was Bayern echt zo lekker. Beetje counteren met lob pass. Pace whoren met Robben en Ribéry
Komt door de drank.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oei oei.. begint dat nu al die aftakeling van dat geheugen?
En dat komt allemaal door mij. En een beetje door Kenneth Vermeer.quote:
Ja maarja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel een beetje ingedrukt plaatje.
Leven mee met die Nepaleesjes hoor.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:47 schreef Pascalus het volgende:
Qatar![]()
Alleen maar sjeiks met telmachientjes daarzo.
Wilfred, Nico en Gijp ook niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Derksen snapt er echt helemaal geen reet van.
Nee hoor, was maar een grapje.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]moet ik mij zorgen gaan maken?
Klopt, maar nu zei Derksen toevallig iets achterlijks.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wilfred, Nico en Gijp ook niet.
Als jullie hem gratis konden halen zouden jullie geen moment moeten twijfelen.quote:
Ja als, als, als.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jullie hem gratis konden halen zouden jullie geen moment moeten twijfelen.
Ik probeer mijn achterstand van 2 punten op Johan Derksen in te halen. Wat lastig is omdat ik elke week Johans voorspelling speel.quote:
Ik heb hem al een PM verzondenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tussenstand van afgelopen weekend is nog niet bijgewerkt
Feitelijk heb ik gewoon gelijk.quote:
Van de eredivisie ook nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tussenstand van afgelopen weekend is nog niet bijgewerkt
Finnbogason zal niet gratis naar Ajax gaan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feitelijk heb ik gewoon gelijk.
Dat controleer ik even na het volgende weekend (dus 4 tot 6 oktober). Beetje chaotisch met wedstrijden etc.quote:
Het thuis-balletje was dat voor wat later Feyenoord bleekquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van Geel liet een balletje vallen.
KNJBquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
Nee gaat nooit eerlijk, Ajax krijgt altijd die amateurclubs
Gestolen van de plaatselijke krant.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:52 schreef Pascalus het volgende:
Tijd voor een onderzoek van Knipping & van Duren!
Dat je hem een PM stuurt omdat je bovenaan staatquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
6 minder goed dan Johan, echt slecht.
huhquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je hem een PM stuurt omdat je bovenaan staatTering zeg.
Je weet dondersgoed waar ik het over heb.quote:
Ja ik probeer mij eruit te lullen omdat jij onzin praat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waar ik het over heb.
Standaard manier van je om ergens onder uit te komen.
Uh, oke..quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik probeer mij eruit te lullen omdat jij onzin praat.
Je zit er wel mee zeg
Je bent zelf een standaard manier!quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, ik snap je post niet. Al zal het ongetwijfeld scherp en/of grappig bedoeld zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
oooooh jaaaaaaaaa messiiiiiquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ahhh wa kenne die balle joh is tog schitterend man
Verbaast weinig mensen hier.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij snapt het niet. Verbaasd mij ook weer niet.
*verbaastquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij snapt het niet. Verbaasd mij ook weer niet.
@AmbroBingo_NL? Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan @AmbroBingo_NL ook een GGMM bingo maken.
Dankuzeerquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat komt allemaal door mij. En een beetje door Kenneth Vermeer.
Nu weer een spelfout uitlichten omdat hij niet met een argument kan komenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verbaast weinig mensen hier.
Beter ingedrukt dan 'uitgedrukt'.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel een beetje ingedrukt plaatje.
Iemand zou er als ludieke actie een bingo van moeten maken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu weer een spelfout uitlichten omdat hij niet met een argument kan komen
Sjongejonge wat doen we met hem?
Ja dat vind ik ook behoorlijk triest.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu weer een spelfout uitlichten omdat hij niet met een argument kan komen
Sjongejonge wat doen we met hem?
quote:
Klopt KNVB maffiaquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een zeer intressant topic geopend wat aansluit bij een item van deze uitzending.VBL / De geplaatste loting is achterlijk en verpest het bekertoernooi.
Dat was Rens toch?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rens zou dit bedacht kunnen hebben.
Bij mij ook.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerenveen![]()
![]()
Maar moeten wel winnen voor m'n manager
Met een tegenkool.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij ook.
PEC moet ook winnen.
Aflevering: VI Hooligansquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dat een promo voor Voetbalfans?
Jelly?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:01 schreef GGMM het volgende:
Nu ik gezien heb hoe dik hij is vind ik het minder grappig.
Hij zal wel uit Brabant komen.
Ik zou kijkenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan vind ik het gek dat ik niet gevraagd ben.
Iedereen zou dat hier graag zien denk ik.
verkeerde topicquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
AZ - PSV 1
Feyenoord - ADO 1
NEC - Vitesse 2
Spurs - Chelsea 3
Swonsea - Arsenal 2
Real - Atletico 1
Die camera op mij gericht terwijl ik de ene na de andere grap het topic ingooi en dat ik mij een paar keer op de dijen klets.quote:
Broekje gaat zeker uit danquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die camera op mij gericht terwijl ik de ene na de andere grap het topic ingooi en dat ik mij een paar keer op de dijen klets.
Wat heeft powned met leuke televisieprogramma's te maken?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef hafcfan het volgende:
Nog iets leuks op tv? Powned komt toch ook nog?
Anchorman?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef hafcfan het volgende:
Fifa 14?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef hafcfan het volgende:
Ja. Bamihappies heb ik normaal niet maar daar kan die Ewout dan wel voor zorgen.quote:
Dat is geweldige tv.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft powned met leuke televisieprogramma's te maken?
Kan niet waar zijnquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef hafcfan het volgende:
Nee, Nic0 gaat op herhalingquote:
Ja maar die lul Ewout ofzo kiest altijd een beetje labiele types uit, natuurlijk niet uit de echte harde kern VI Hooligans.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan vind ik het gek dat ik niet gevraagd ben.
Iedereen zou dat hier graag zien denk ik.
quote:
VI was wel weer een prima showtje, verder zou ik niet weten wat ik nog moest kijken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet echt een spectaculaire TV-avond.
Ik kijk nu op rtl5 een film over vampiers.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Bill Nighyquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk nu op rtl5 een film over vampiers.
Anchormanquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is het kijken waard.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)df5-4636ce456df7.mp4
Jij houdt niet van flauwekulletjes?quote:
Ik kan het eigenlijk wel waarderen als volwassen mannen van een bepaalde gerespecteerde leeftijd grappen maken over schijten.. sommigen van ons werken doordeweeks en dan wordt geacht dat je een groot deel van de tijd serieus en volwassen doet.. zeker als je met bijna allemaal vrouwen werkt (zoals ik helaas).. dan is het een verademing om in VI alles te horen wat je in je dagelijks leven niet zou kunnen zeggen.quote:
Ik juist andersom.. als het te serieus wordt haak ik af.. zo'n programma als Studio Voetbal ademt toch de sfeer van een begrafenis.. kan daar niet tegen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:42 schreef habitue het volgende:
Zodra voetbal caberet wordt, haak ik af.
Ieder z'n meug zei de boerquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik juist andersom.. als het te serieus wordt haak ik af.. zo'n programma als Studio Voetbal ademt toch de sfeer van een begrafenis.. kan daar niet tegen.
Ik niet.. ook wel leuk dat we die reclame te zien kregen, want ik kon hem mij niet herinneren.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Toen Van der Gijp voor de 60ste keer deze week zijn anekdote over zijn eigen reclame inzette overwoog ik weg te zappen
Dat is waar.. zo schijnen de meeste Nederlanders ook liefhebber te zijn van gortdroog en serieus commentaar bij voetbalwedstrijden.. ik heb liever Sierd en vond zelfs Harry Vermeegen wel geinig..quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ieder z'n meug zei de boer
Derksen heeft al met al toch een positieve score. Ook zijn reclame samen met Van Hanegem was best.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die reclame met de schilders was toch vóór de energiemaatschappij?
Johan doet het nu net voorkomen of het andersom was.
Kan wel zijn maar hij uit kritiek op Koeman en zegt dat zijn reclames steeds beter werden omdat hij er van leerde maar in werkelijkheid werden zijn reclames steeds slechter.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derksen heeft al met al toch een positieve score. Ook zijn reclame samen met Van Hanegem was best.
Ze zien ook wel dat Met Nico er 300000 minder kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 08:13 schreef Ajacied422 het volgende:
616.000 kijkers op de vrijdag. Erg mooi resultaat
Geforceerd leuk doen is moeilijk naar te kijken inderdaad, Boskamp blijf toch de nr1 gast en Kieft vind ik ook wel goed te doenquote:Op zaterdag 28 september 2013 08:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Opzich een prima aflevering weer, naar laat die Dijkshoorn lekker achterwege svp
Daarom Rensie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar die lul Ewout ofzo kiest altijd een beetje labiele types uit, natuurlijk niet uit de echte harde kern VI Hooligans.
Je snapt anders geen reet van het programmaquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk wel waarderen als volwassen mannen van een bepaalde gerespecteerde leeftijd grappen maken over schijten.. sommigen van ons werken doordeweeks en dan wordt geacht dat je een groot deel van de tijd serieus en volwassen doet.. zeker als je met bijna allemaal vrouwen werkt (zoals ik helaas).. dan is het een verademing om in VI alles te horen wat je in je dagelijks leven niet zou kunnen zeggen.
Dat doe ik al na 15 minuten met de hele uitzending. Redenen heb ik allang opgegeven te meer niets is wat het lijkt en alle origine allang uit het programma is verdwenen en het 1 groot marketing gebeuren is waar vooropgezette verhalen en grapjes de hoofdmoot zijn i.c.m. veel reclame voor de sponsoring.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Toen Van der Gijp voor de 60ste keer deze week zijn anekdote over zijn eigen reclame inzette overwoog ik weg te zappen
Dan rot je toch lekker op met je 'origine'quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat doe ik al na 15 minuten met de hele uitzending. Redenen heb ik allang opgegeven te meer niets is wat het lijkt en alle origine allang uit het programma is verdwenen
Hoe vaak heb je dat nu al geschreven?quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat doe ik al na 15 minuten met de hele uitzending. Redenen heb ik allang opgegeven te meer niets is wat het lijkt en alle origine allang uit het programma is verdwenen en het 1 groot marketing gebeuren is waar vooropgezette verhalen en grapjes de hoofdmoot zijn i.c.m. veel reclame voor de sponsoring.
Oke. Dit had het topic net even nodigquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat doe ik al na 15 minuten met de hele uitzending. Redenen heb ik allang opgegeven te meer niets is wat het lijkt en alle origine allang uit het programma is verdwenen en het 1 groot marketing gebeuren is waar vooropgezette verhalen en grapjes de hoofdmoot zijn i.c.m. veel reclame voor de sponsoring.
Helemaal mee eens. Dit programma heeft niets meer te maken met inhoudelijk voetbalnieuws maar wel met het ego van een totaal mislukte ex-hoofdredacteur die er uit ziet als een verslaafde dakloze en die er genoegen in schept anderen tot het bot te beledigen. Zijn verbale aanval op van der Sar vrijdagavond was weer typerend voor dit miezerige mannetje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:18 schreef Iwanius het volgende:
Ik wil wel iedereen die plotseling VI verdedigd met argumenten van "moet kunnen...tis een borrelprogramma" dat ene Jan Mulder ook een bijna soortgelijke manier van optreden had inzake bondscoach Dick Advocaat en diens befaamde wissel tijdens het toenmalige EK. en dat verre van fris was en teveel op de man is gespeeld.
Rene van de Gijp mag dan wel als joker worden ingezet voor dit programma maar dat is nog geen vribrief om doelbewust mensen elke keer te beledigen onder het mom van "humor"of "vrije meningsuiting." Vroeg of laat wreekt dit zich en dan?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:26 schreef Iwanius het volgende:
Ik ben van zender veranderd na 10 minuten toen ik al doorhad dat men diens eigen straatje probeerde schoon te vegen i.p.v. serieus in te gaan op alle consternatie en iets van een boetekleed aan te trekken.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:47 schreef Iwanius het volgende:
Dan heb jij iets anders zitten kijken want als er iets is wat het zeker niet is dan is het wel NOS Studio Voetbal. Ik vond het best goed.Niet geweldig als in "beter dan VI"maar wel interessant en de potentie om te groeien. Dat RTL Boulevard geklets van VI de laatste twee jaar ben ik wel klaar mee,helemaal daar gebleken is dat het allemaal een act is voor de kijkcijfers en geen oprechtheid meer zoals Derksen altijd de mensen voorhield in de begintijd.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:27 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb hier al mijn mening gegeven over de aflevering met van der Gijp en ik blijf erbij. Vwb het programma VI hoop ik wat meer zinnigheid i.p.v. het onnodig beledigen van mensen onder het mom van "humor/vrije meningsuiting"
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:39 schreef Iwanius het volgende:
Wat was zo top aan het programma? Die onzin die men verkondigd elke keer met uithalen naar mensen die ze niet moeten? Of die gespeelde emoties/uitspraken omdat het moet?![]()
Enige wat echt leuk is,is de muziek eigenlijk.
quote:Op zondag 15 september 2013 16:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kijken of men dat durft en dan doorzagen zoals men dat altijd doet op Louis van Gaal of Toine van Peperstraten. Wedden dat binnen de korste keren een hoolie afvaardiging van het Legioen verhaal komt halen?
Nee, Derksen en consorten zijn gewoon schijtluizen en kiezen makkelijke doelen.
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja..pffff. de ene is geen serieus programma en moet het hebben van jolijt en leedvermaak en zit op een open net = RTL7.
Maar schijnheil Derksen wil wel een interview met Van Gaal hebben vanwege zijn potentiële kijkcijfers in het vooruitzicht. En Hansi Hansi moet het regelen.
Eerst kijken of Derksen zich de komende weken kan inhouden als het Va Gaal betreft.
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:31 schreef Iwanius het volgende:
De opmerking gehoord van die Derksen aan het einde van VI?
"zeg Hans...kun jij niet voor mij Van Gaal polsen of hij door mij geïnterviewd wil worden want als jij na afloop van Estland vs Nederland nog 1 miljoen kijkers weet te hebben met het interview met de bondscoach,dat wil ik ook wel. "![]()
Wat een schijnheil is dat ook die Derksen.
quote:Op woensdag 25 september 2013 07:29 schreef Iwanius het volgende:
Dat jullie nog steeds alles wat in de show VI want meer is het niet serieus nemen.
En die Nico zit er ook alleen maar omdat hij betaalt krijgt en geld nodig heeft.
Voor mij is en blijft het een eerste klas lamlul.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:12 schreef Iwanius het volgende:
Gaan de fans van VI nu ook Johan Derksen nadoen met zijn "we slaan lekker om ons heen" bewegingen/uitspraken en betichten alles en iedereen over van alles onder het mom van "mijn mening/journalistieke vrijheid."
Dus je vindt VI niet zo leuk?quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hou je diarree ff bij je zeg, drolquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:47 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dit programma heeft niets meer te maken met inhoudelijk voetbalnieuws maar wel met het ego van een totaal mislukte ex-hoofdredacteur die er uit ziet als een verslaafde dakloze en die er genoegen in schept anderen tot het bot te beledigen. Zijn verbale aanval op van der Sar vrijdagavond was weer typerend voor dit miezerige mannetje.
Kieft vind ik dan weer niets. Liever Schelvecchio.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geforceerd leuk doen is moeilijk naar te kijken inderdaad, Boskamp blijf toch de nr1 gast en Kieft vind ik ook wel goed te doen
Ehm wat snap ik niet? Volgens mij valt er weinig te snappen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je snapt anders geen reet van het programma
Hmm die aanval op Van der Sar is juist een verademing.. Hij was een goede doelman maar voor het overige is hij een totaal niet-boeiende persoonlijkheid en een straf om naar te luisteren.. met dat stopwoordje van hem de hele tijd ('inderdaad').. Je zal maar met zo'n saaie flapdrol getrouwd zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:47 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dit programma heeft niets meer te maken met inhoudelijk voetbalnieuws maar wel met het ego van een totaal mislukte ex-hoofdredacteur die er uit ziet als een verslaafde dakloze en die er genoegen in schept anderen tot het bot te beledigen. Zijn verbale aanval op van der Sar vrijdagavond was weer typerend voor dit miezerige mannetje.
Trek je nu niet een beetje erg snel een conclusie.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus je vindt VI niet zo leuk?
Dus vind jij - net als die miezerige snor - dat alle kleurloze mannen kapot moeten worden gemaakt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:20 schreef Zipportal het volgende:
Van der Sar is een kleurloze man. Het enige wat nog aan 'm kleurt, zijn zijn XXL drollen. Een spinazie dieet zal 'm goed doen.
Sowieso opmerkelijk om nog voor de uitzending te stellen dat de aflevering eigenlijk het kijken niet waard wordtquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah ik denk dat Johan zich hier wel mee in de vingers kan snijden, hij zal best een punt hebben over van der Sar, en het te laat zijn en schijten, maar je maakt je niet populair als je achteraf zo eenzijdig gaat afgeven op iemand, denk dat sommige toekomstige gasten zich nu wel even achter de oren krabben voor ze 'ja' zeggen.
Of ze gaan voor alle zekerheid eerst nog even naar het toilet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah ik denk dat Johan zich hier wel mee in de vingers kan snijden, hij zal best een punt hebben over van der Sar, en het te laat zijn en schijten, maar je maakt je niet populair als je achteraf zo eenzijdig gaat afgeven op iemand, denk dat sommige toekomstige gasten zich nu wel even achter de oren krabben voor ze 'ja' zeggen.
wat een nerdje ben jijquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:47 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Inderdaad, Derksen is een hypocriete zak die anderen op een walgelijke wijze beledigt maar zelf geen kritiek verdraagt. Dan beent hij woedend de studio uit. Kijk maar wat voor een loser hij is:quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als meneer zeiksnor zelf aangepakt wordt loopt hij weg.
Onder dreiging van het intrekken van het sponsorgeld van VI aan RTL.
Het is de grootste media-hoer van Hilversum die voor geld in de meest wanstaltige tv-reclames optreedt.
Hij kent Edwin v.d. Sar al 20 jaar en weet precies wat hij in een interview van hem kan verwachten. Zeker als je domweg alle vragen van een briefje voorleest en ook nog eens overduidelijk geen kaas hebt gegeten van het vak van presentator, zoals we allemaal in K&vdB hebben kunnen constateren. En als er een leuk stukje inzit (over de keeperskennis van v. Gaal) dan wordt dat gebruikt om v. Gaal nog even te sneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |