Hansie Hansie was er = topshowquote:
Jij bent meer een Jan van Halst type.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, we lullen allemaal onzin. Je doet alsof we zware medicijnen gebruiken
Ik volg de mening van Niels.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent meer een Jan van Halst type.
In elk geval een castaignos imitatiequote:Op maandag 19 augustus 2013 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fittie? Scherpe opmerkingen? Lachen, gieren, brullen?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:52 schreef Zipportal het volgende:
René deed een Schelvis momentje met Hansie
[ afbeelding ]
Is er nog een gifje dat Johan Castagnos imiteerde na het maken van een doelpunt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:52 schreef Zipportal het volgende:
René deed een Schelvis momentje met Hansie
[ afbeelding ]
Nee absoluut niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Is er nog een gifje dat Johan Castagnos imiteerde na het maken van een doelpunt.
Het ging over de beelden van FOX, een clubhuisheld, Gijp Night, Mevrouw van Geel, de lul van Armenteros, gevoelige opmerkingen over homo's, de zus van Hans, je vrouw een beurt geven onder de douche, alimentatie... Het bekende recept.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fittie? Scherpe opmerkingen? Lachen, gieren, brullen?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In elk geval een castaignos imitatie
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Is er nog een gifje dat Johan Castagnos imiteerde na het maken van een doelpunt.
De Eredivisie wordt overgenomen door christelijke boys.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In elk geval een castaignos imitatie
[ afbeelding ]
Net als de late night televisiequote:Op maandag 19 augustus 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Eredivisie wordt overgenomen door christelijke boys.
De Toto 5 stuks goed he.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het ging over de beelden van FOX, een clubhuisheld, Gijp Night, Mevrouw van Geel, de lul van Armenteros, gevoelige opmerkingen over homo's, de zus van Hans, je vrouw een beurt geven onder de douche, alimentatie... Het bekende recept.
Over twee weken is de man, die minstens 400 vrouwen verslonden heeft, weer terug. Samen met het dooie vogeltje Witteman.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net als de late night televisie
Vanaf volgend seizoen heet de Eredivisie dan ook de Knevel & v/d Brinkdivisie.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Eredivisie wordt overgenomen door christelijke boys.
Dadelijk wordt er nog bepaald dat we niet meer op de zondag gaan voetballen, dat kan toch niet?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vanaf volgend seizoen heet de Eredivisie dan ook de Knevel & v/d Brinkdivisie.
Een topuitzending dus.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het ging over de beelden van FOX, een clubhuisheld, Gijp Night, Mevrouw van Geel, de lul van Armenteros, gevoelige opmerkingen over homo's, de zus van Hans, je vrouw een beurt geven onder de douche, alimentatie... Het bekende recept.
Dat zeg jij nu maar eigenlijk is Paul discreet ondeugend.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over twee weken is de man, die minstens 400 vrouwen verslonden heeft, weer terug. Samen met het dooie vogeltje Witteman.
Schei toch uit manquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zeg jij nu maar eigenlijk is Paul discreet ondeugend.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zeg jij nu maar eigenlijk is Paul discreet ondeugend.
Pedante lul.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Genee is een hele achterbakse jongen. Een onderkruipsel.
Thxquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)fd8-7902b3b96bf7.mp4
Arno lijkt wel een vertegenwoordig van Monutaquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Genee vroeger al contacten met de vijand.
Veel mensen weten nog niet van dat kanaal af?quote:
FOX Eredivisie 1 hebben ze nu ook meegenomen in het onderzoek.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gewoon de top 5 bij spelers van de week van PEC
Godverquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"U vraagt, wij draaien!"
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 11:00:41Gelukkig is Rupert Murdoch beter in telefoons aftappen: kijkcijfers @VITV vs #Foxvoetbal 835.000 - 56.000 reageer retweet
Dat blijft open hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
En FOX werd nog op de open zender uitgezonden toch?
O, die is wel schandalig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:03 schreef Tarado het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 11:00:41Gelukkig is Rupert Murdoch beter in telefoons aftappen: kijkcijfers @VITV vs #Foxvoetbal 835.000 - 56.000 reageer retweet
Normaal gesproken heeft RTL 7 bij live wedstrijden ook altijd een live stream op de website. Daar zou ik me dus geen zorgen over maken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:37 schreef Grifte het volgende:
Donderdag is Kuban - Feyenoord op RTL 7, maar mijn tv valt steeds uit. Heeft RTL net als bij darts dan ook een livestream op de site, of moet ik op zoek naar een andere internetstream dan?
Emile is een man met karakter, net als Johan, René en Wilfred.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft Fox nog een mazzeltje dat RTL7 Emile gisteravond niet van stal had gehaald.
De nieuwe Jackquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:58 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)rs-FOX-Voetbal.dhtml
Verstandige man.
Kanaaltje 11.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:45 schreef macca728 het volgende:
Niet zo raar want bij ons zit FOX niet eens in het basispakket van UPC. Volgens de UPC site.
Komt hij nog wel ?
Nergens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan je die flopshow van FOX terugkijken?
Vi was vroeger leuker dan nu maar nog steeds de leukste.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:47 schreef Iwanius het volgende:
Dan heb jij iets anders zitten kijken want als er iets is wat het zeker niet is dan is het wel NOS Studio Voetbal. Ik vond het best goed.Niet geweldig als in "beter dan VI"maar wel interessant en de potentie om te groeien. Dat RTL Boulevard geklets van VI de laatste twee jaar ben ik wel klaar mee,helemaal daar gebleken is dat het allemaal een act is voor de kijkcijfers en geen oprechtheid meer zoals Derksen altijd de mensen voorhield in de begintijd.
quote:Johan Derksen krijgt een nieuw programma bij RTL7 waarin hij zijn echte passie kwijt kan: muziek. 'Nederland lijkt een smakeloos muzieklandje, maar het stikt van de goede smaak', vindt de voetbalkenner. 'Maar dan moet je er wel naar op zoek.'
Johan gaat in het programma op zoek naar Nederlandse artiesten die muziekgeschiedenis hebben geschreven. Derksen spreekt met vergeten musici over oude hits en bizarre verhalen achter de muziek, die doordrenkt zijn van seks, drugs en rock-'n-roll.
Derksen is in het nieuwe seizoen als vanouds ook weer te zien bij Voetbal International en het interviewprogramma Derksen & .... In dit laatste programma draagt de ex-manager van Cuby + Blizzards ook persoonlijk zorg voor de muziekkeuze.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nd-muzikaal-op.dhtml
Vroeger kwamen er nog interessante gasten als Wouter Bos, Van Hanegem, Van Rossem en Keje Molenaar. Nu komen waardeloze gasten met nul verstand van voetbal, zoals Emile Schelvis en Aad de Mosquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Vi was vroeger leuker dan nu maar nog steeds de leukste.
Ik kan het mis hebben hoor.. Maar ben jij misschien een Voetbal International fan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
Voetbal International in de beginperiode met publiek![]()
Voetbal International in de RTL Boulevard studio![]()
Voetbal Insite![]()
Voetbal International vlak voor de Televizier-Ring![]()
Voetbal International nu![]()
Voetbal International als programma![]()
![]()
![]()
Ja, ik mis Van Rossem's expertise in voetbal zeer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vroeger kwamen er nog interessante gasten als Wouter Bos, Van Hanegem, Van Rossem en Keje Molenaar. Nu komen waardeloze gasten met nul verstand van voetbal, zoals Emile Schelvis en Aad de Mos
Voetbalverstand heeft hij niet maar het is wel een interessant iemand met een apart gevoel voor humor. Het is echt altijd lachen als hij er bij is, liever zo iemand dan debiel Schelvis en/of sukkeltje de Mos.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, ik mis Van Rossem's expertise in voetbal zeer.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
Voetbal Insite![]()
![]()
![]()
Rens je doet weer druk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
Voetbal Insite![]()
![]()
![]()
Dat heb je goed geraden!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben hoor.. Maar ben jij misschien een Voetbal International fan?
Ja sorry, ik moest weer stofzuigen de hele week.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt thuis weer tegen je vrouw gezegd, ik ga Rensie Rensie weer 100x onderbreken.
Vergeet de gordijnen ook niet te doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik moest weer stofzuigen de hele week.
Maar daarom komt hij er vijf keer per week. HAHAHAquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:31 schreef Ties02 het volgende:
Dat hele wereldje in Hilversum staat Johan helemaal niet aan.
Dat Van Rossem er zit is pas redelijk recent. Bos en Van Hanegem was weer een heel ander tijdperk. Misschien kan/wil Bos zelf wel niet. De paar keer dat Van Hanegem na Voetbal Insite nog langs is geweest was echt gênant. Wat een zuurpruim. Van Rossem in een voetbalprogramma werkte ook voor geen meter, al kwam dat ook door de antipathie en het sneue semi-pestgedrag van Gijp tegen hem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vroeger kwamen er nog interessante gasten als Wouter Bos, Van Hanegem, Van Rossem en Keje Molenaar. Nu komen waardeloze gasten met nul verstand van voetbal, zoals Emile Schelvis en Aad de Mos
hij heeft nu genoeg tijd om aan zijn tv carrière te werken geen gedoe meer met de maandagmiddag deadlinequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Johan gaat voor de volgende televizierring
Aad vindt dit leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft nu genoeg tijd om aan zijn tv carrière te werken geen gedoe meer met de maandagmiddag deadline
Wat een idioot is die Aad de Mos tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad vindt dit leuk
[ afbeelding ]
Haten op Aad300quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat een idioot is die Aad de Mos toch
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat een idioot is die Aad de Mos toch
Ik vind de vorige lay-out de leukste.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
Voetbal Insite![]()
![]()
![]()
Ja, het is een sukkel met nul verstand van voetbalquote:
ExCoach van PSV , Ajax , Anderlecht en Werder Bremen weet er echt wel wat van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, het is een sukkel met nul verstand van voetbal
Aad300quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
ExCoach van PSV , Ajax , Anderlecht en Werder Bremen weet er echt wel wat van.
En Megreshvili.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aad300![]()
![]()
, alleen zijn voorspellingen al die nagenoeg altijd uitkomen.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Blijf van je zuster af, viespeuk."
[ Bericht 6% gewijzigd door DonRaja op 21-08-2013 13:04:01 ]
Hij heeft daar amper iets gewonnen en de winnaar van de toto heeft niet per definitie verstand van voetbal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aad300![]()
![]()
, alleen zijn voorspellingen al die nagenoeg altijd uitkomen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Blijf van je zuster af, viespeuk."
Ik snap wel waarom Genee vast stond voor de deur afgelopen uitzending, straks heeft die gladde presentator nog een programma.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Johan is weer per ongeluk een verkeerde deur binnengelopen bij RTL.
Johan Derksen krijgt muziekprogramma bij RTL
Hey een tepel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Blijf van je zuster af, viespeuk."
Ongelofelijk. Je komt in de Mr. Bigstar ranking nu boven johannes_vermeer en Mortaxx te staan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:43 schreef Grifte het volgende:
Ik zag Aad vlak voor me op het veld vanavond, en ontmoette Michael van Gerwen in de catacomben. Vanaf nu ben ik een echte mr.bigstar
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:43 schreef Grifte het volgende:
Ik zag Aad vlak voor me op het veld vanavond, en ontmoette Michael van Gerwen in de catacomben. Vanaf nu ben ik een echte mr.bigstar
GODVERDOMMEquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:48 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Je komt in de Mr. Bigstar ranking nu boven johannes_vermeer en Mortaxx te staan.
Die foto.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Johan is weer per ongeluk een verkeerde deur binnengelopen bij RTL.
Johan Derksen krijgt muziekprogramma bij RTL
Ik denk dat jij een bepaalde film hebt gezienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben we die grijns hier niet eerder gezien.
Tja, niet iedereen is die mening toegedaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:36 schreef Oldie57 het volgende:
Het is jammer dat Johan Derksen niet veertien jaar eerder met pensioen is gegaan. Hij was een redacteur zonder journalistieke visie, humor en vernieuwingszin. Qua inhoud was het blad even triest als een gemist doelpunt onder voetballers zonder benen. Het is treurig dat wij zijn geblaat nog steeds moeten ondergaan in het tv-programma VI.
ben je klaar met je machogebral?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:36 schreef Oldie57 het volgende:
Het is jammer dat Johan Derksen niet veertien jaar eerder met pensioen is gegaan. Hij was een redacteur zonder journalistieke visie, humor en vernieuwingszin. Qua inhoud was het blad even triest als een gemist doelpunt onder voetballers zonder benen. Het is treurig dat wij zijn geblaat nog steeds moeten ondergaan in het tv-programma VI.
Lezen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:56 schreef Keukendrol het volgende:
https://www.vi.nl/abonnem(...)r.htm?formid=6020206
Hoelang zit je minimaal aan dit abonnement vast? Als dit een halfjaar is doe ik het meteen natuurlijk.
quote:
quote:Voor dit abonnement betaal je de eerste 6 maanden (26 nummers) slechts ¤ 62,80
Dit is een beetje tegenstrijdig, het eerste impliceert dat dat abonnement langer duurt dan 6 maanden. Terwijl het een 'Halfjaarabbonement' is. Waar een halfjaar dus de abonnementsperiode is en je dit dus na een halfjaar kan opzeggen.quote:Dit abonnement loopt tot wederopzegging en is na de eerste abonnementsperiode maandelijks opzegbaar.
Wantquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:01 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is een beetje tegenstrijdig, het eerste impliceert dat dat abonnement langer duurt dan 6 maanden.
Er staat: 'de eerste zes maanden' alsof er nog een tweede zes maanden zou zijn.quote:
Dit is nou goedkoop scoren. Je zal inhoudelijk wel niets in te brengen hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:34 schreef Ties02 het volgende:
Keukendrol loopt met zijn eigen domheid te koop
Dat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:34 schreef Ties02 het volgende:
Keukendrol loopt met zijn eigen domheid te koop
Nee, kom nou eens terug op je opmerking. Welke conclusie trek jij uit de context dan? Je snapt het zelf ook niet blijkbaar.quote:
Je moet opzeggen voordat het eerste halfjaar voorbij is. Dan stopt het na dat halfjaar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:39 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Nee, kom nou eens terug op je opmerking. Welke conclusie trek jij uit de context dan? Je snapt het zelf ook niet blijkbaar.
Onduidelijk wel, met name door deze zin:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je moet opzeggen voordat het eerste halfjaar voorbij is. Dan stopt het na dat halfjaar.
Bovendien een vreemde aanbieding aangezien Fifa 14 zo'n 55 euro kost.quote:Voor dit abonnement betaal je de eerste 6 maanden (26 nummers) slechts ¤ 62,80
Wat maakt die zin onduidelijk dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:41 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Onduidelijk wel, met name door deze zin:
[..]
Bovendien een vreemde aanbieding aangezien Fifa 14 zo'n 55 euro kost.
Er staat: de eerste 6 maanden slechts ¤62,80. Alsof het abonnement meer dan 6 maanden bevat, maar waar je slechts de eerste 6 ¤62,80 betaalt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat maakt die zin onduidelijk dan?
Baas als ik ben heb ik ondertussen een grondig onderzoek lopen, dat begrijp jij ook wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:44 schreef DrDentz het volgende:
Keukendrol zit straks 3 jaar aan zo'n Voetbal International abo vast, wat een streek om er heel sneaky 'eerste 6 maanden' bij te zetten.
Gastquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:44 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Er staat: de eerste 6 maanden slechts ¤62,80. Alsof het abonnement meer dan 6 maanden bevat, maar waar je slechts de eerste 6 ¤62,80 betaalt.
Ga ik doen inderdaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gast. Bel ze desnoods op. Eigenwijs.
En volgens betrouwbare bronnen ben jij gek.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:49 schreef Ties02 het volgende:
Keukendrol weet nog niet of er lucht of zand in inneen abonnement zit
Ik hoop dat je de resultaten in dit topic publiceert, ik kan haast niet wachten!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:45 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Baas als ik ben heb ik ondertussen een grondig onderzoek lopen, dat begrijp jij ook wel.
Kut handschrift. Bij het voormalig bankgebouw in Gouda denken ze dat het een bombrief is.quote:
Gladjanus, aangeklede apen!!!quote:
Hij zei zelf al dat je niets gemist hebt als je het niet ziet, Fenerbahce-Arsenal en Chelsea-Aston Villa gaan voor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond Gijpie hè in Waar is de Mol. Naar Barcelona, spelertjes kijken, heerlijk man.
Leuk programma.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond Gijpie hè in Waar is de Mol. Naar Barcelona, spelertjes kijken, heerlijk man.
Dominant kutwijf.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bal gehakt, frikandel. Drommels drommels en nog eens drommels.
http://www.sbs6.nl/progra(...)lona/waar-is-de-mol/quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is Waar is de Mol ergens terug te zien?
Ik heb ooit een halfjaar-abonnement op de VI gehad. Aan het einde van het halve jaar lag er een grote stapel ongeopende VI's op tafel. Toen heb ik dat abonnement ook maar weer opgezegd. (We zijn niet allemaal financieel onafhankelijk zoals JR.)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik lees bijna nooit meer de VI uit
Einde bericht.
Bedanktquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:16 schreef Crushly het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/progra(...)lona/waar-is-de-mol/
Ik heb er nu weer een paar ongeopend. Wanneer moet je die boekjes lezen hè ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb ooit een halfjaar-abonnement op de VI gehad. Aan het einde van het halve jaar lag er een grote stapel ongeopende VI's op tafel. Toen heb ik dat abonnement ook maar weer opgezegd. (We zijn niet allemaal financieel onafhankelijk zoals JR.)
Gelukkig kreeg je bij dat abonnement ook FIFA 13 dus heb ik er toch nog iets aan gehad.
Ik moest in die periode een stage volgen dus ik had sowieso weinig vrije tijd. Ik heb er nu meer tijd voor, maar veel dingen die in de VI staan zijn ook gewoon op internet te lezen of niet echt interessant. Eigenlijk is alleen het Uitsmijtertje van Gijpie leuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er nu weer een paar ongeopend. Wanneer moet je die boekjes lezen hè ?
Ik heb denk ik zo'n 3 jaar een abbo gehad (ouders kosten) maar las soms hem helemaal in één keer uit en soms alleen de column van Derksen. Dus ook maar opgezegd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik moest in die periode een stage volgen dus ik had sowieso weinig vrije tijd. Ik heb er nu meer tijd voor, maar veel dingen die in de VI staan zijn ook gewoon op internet te lezen of niet echt interessant. Eigenlijk is alleen het Uitsmijtertje van Gijpie leuk.
Tijdens de rewatch van de Lion King? Neequote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er nu weer een paar ongeopend. Wanneer moet je die boekjes lezen hè ?
vreemd, ik ben nu ook aan t kijken, nergens last vanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die link loopt wel de hele tijd vast
Soms moet je wat anders doen dan over voetbal denken hèquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijdens de rewatch van de Lion King? Nee
Tijdens het fotoshoppen van leeuwtjes? Ook al niet
Nee het kan niet.
Echt om de minuut gaat hij standaard op pauze ofzo. Geen idee hoe dat kan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:09 schreef Crushly het volgende:
[..]
vreemd, ik ben nu ook aan t kijken, nergens last van
Bedankt voor deze bijdrage Iwanius. Dat had deze topic net even nodig.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:27 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb hier al mijn mening gegeven over de aflevering met van der Gijp en ik blijf erbij. Vwb het programma VI hoop ik wat meer zinnigheid i.p.v. het onnodig beledigen van mensen onder het mom van "humor/vrije meningsuiting"
Deze topic.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bijdrage Iwanius. Dat had deze topic net even nodig.
Ja, leuk. Ik verspreek me.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Deze topic.Prima showtje trouwens.
Dat zal wel niet, want ze hebben de beelden niet. Arme Emilequote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:20 schreef Morendo het volgende:
Schelvecchio, hopelijk komt het Italiaans voetbal nog even aan bod.
Inderdaad zeg, de enige mensen die "beledigd" worden zijn gladjanussen zoals Kooijemans die er om vragen, of mensen als Louis die niet een plaat voor een kop hebben maar drie appartementencomplexen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:51 schreef reddevil1408 het volgende:
VI is een top programma! Brengt de sfeer van kantine tot in de huiskamer en neemt het hele voetbalwereldje met een korreltjezout aangevuld met de juiste input vanuit de serieuze hoek via de VI verslaggevers. Wel jammer dat er geen beelden morgen uitgezonden, want dat is toch wel een meerwaarde om sommige invalshoeken wat kracht bij te zetten.
ik zegvooral doorgaan.
Overigens vindt ik het wel meevallen met dat beledigen van andere, de heisa rond het "homo" verhaal vond ik zwaar overtrokken en de mensen die ze belachelijk maken verdienen dat over het algemeen ook naar aanleiding van hun arrogante gedrag.
Schattig, dat kinderhandschrift.quote:
Emile profileert zichzelf niet als voetbalkenner, gewoon als Rotterdammer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Als Rotterdammer zal Emile ongetwijfeld iets te zeggen hebben over Feyenoord.
Hij waait met alle winden mee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile profileert zichzelf niet als voetbalkenner, gewoon als Rotterdammer.
Het is werkelijk een plaag, dat blaag.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb helemaal niéts tegen Iwainus, maar dat hij hier nog even komt melden dat hij in een ander topic iets gezegd heeft vind ik een mate van zelfoverschatting waar een paard de hik van krijgt.
Zeg het maar.quote:René van der Gijp neemt op 10 oktober een roman in ontvangst rond het thema 'transgenderisme'. Auteur Erica de Winter beschrijft in het boek haar huwelijk met een transman, oftewel een man die als vrouw werd geboren.
René van der Gijp werd niet bij toeval gevraagd om het eerste exemplaar van Genderlegs in ontvangst te nemen. Uitgeefster Angelique van 't Riet vertelt:
'De hoofdpersoon heet René, de schrijfster en Van der Gijp wonen allebei in Dordrecht en bovendien kent zij hem. Toen hij negatief in het nieuws kwam met de uitspraak over homoseksuelen, heeft ze hem meteen gebeld.'
Schrijfster Erica de Winter: 'Toen ik hem vroeg om het eerste exemplaar van mijn boek in ontvangst te nemen reageerde hij direct heel positief! Net als ik kan het René namelijk helemaal niets schelen wat iemand met zijn leven doet, met wie hij of zij het doet en waarom.'
'Hij laat in ieder geval aan de transgenders zien dat ze vooral zichzelf moeten zijn en dat het taboe dat om hen heen hangt écht moet stoppen!' De uitgeefster en de auteur hopen dat transgenders in grote getale de boekpresentatie komen bijwonen.
quote:
Wat is dat voor een veredelde straatzanger?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien een keer een aardig bandje langs laten komen.
23:00, maar misschien ook niet.quote:
Wellicht iets meer over AC Milan....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Als Rotterdammer zal Emile ongetwijfeld iets te zeggen hebben over Feyenoord.
Geen kans. Die prijs gaat altijd naar één of andere lul uit een soap.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie dat René zich kandidaat stelt voor de "Best geklede man van 2013"-award.
Of een zanger.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Geen kans. Die prijs gaat altijd naar één of andere lul uit een soap.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:17 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat is dat voor een veredelde straatzanger?
Dit is pas echte muziek voor mannen:
Dit ook niet:quote:
En deze dan:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit ook niet:
https://vimeo.com/36194156
quote:
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dus vanavond moeten we het zonder Derksen en van der Gijp doen?
Of begreep ik dat verkeerd?
Nee vanavond gewoon VI. Met de man die zo'n koning is dat Willem Alexander hem achter de decoder heeft moeten plaatsen om de monarchie te beschermen: Schelvecchio.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dus vanavond moeten we het zonder Derksen en van der Gijp doen?
Of begreep ik dat verkeerd?
Schelgodquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:31 schreef Neuroscience het volgende:
Wie is er eigenlijk te gast vanavond?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stond ergens hierboven dat René nog in Barcelona zat en Johan in Texas.
Vandaar BNW hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ben jij nou van BNW? Niet alles geloven wat ze zeggen.
Als je zo makkelijk valse geruchten gelooft kan je net zo goed een marionet van de illuminati zijn.quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je zo makkelijk valse geruchten gelooft kan je net zo goed een marionet van de illuminati zijn.
Atzegod ook niet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ken alleen Strootgod![]()
On the beach
Ja dat was een grapjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stond ergens hierboven dat René nog in Barcelona zat en Johan in Texas.
Leer het nou eens, dat uitvergroten!quote:
Udinese 1-3 Liberec!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
Vanavond weer feest feest feest met Emile.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Paul heeft nog meer sterretjes gezien. Grote én kleine.
Atzegod niet kennenquote:
Strootgod ook op psv.netwerk en VZquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Google maar eens op Atzegod. Alleen maar FOK!-resultaten
quote:
Palendansclubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |