Aad300quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
ExCoach van PSV , Ajax , Anderlecht en Werder Bremen weet er echt wel wat van.
En Megreshvili.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aad300![]()
![]()
, alleen zijn voorspellingen al die nagenoeg altijd uitkomen.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Blijf van je zuster af, viespeuk."
[ Bericht 6% gewijzigd door DonRaja op 21-08-2013 13:04:01 ]
Hij heeft daar amper iets gewonnen en de winnaar van de toto heeft niet per definitie verstand van voetbal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aad300![]()
![]()
, alleen zijn voorspellingen al die nagenoeg altijd uitkomen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Blijf van je zuster af, viespeuk."
Ik snap wel waarom Genee vast stond voor de deur afgelopen uitzending, straks heeft die gladde presentator nog een programma.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Johan is weer per ongeluk een verkeerde deur binnengelopen bij RTL.
Johan Derksen krijgt muziekprogramma bij RTL
Hey een tepel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Blijf van je zuster af, viespeuk."
Ongelofelijk. Je komt in de Mr. Bigstar ranking nu boven johannes_vermeer en Mortaxx te staan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:43 schreef Grifte het volgende:
Ik zag Aad vlak voor me op het veld vanavond, en ontmoette Michael van Gerwen in de catacomben. Vanaf nu ben ik een echte mr.bigstar
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:43 schreef Grifte het volgende:
Ik zag Aad vlak voor me op het veld vanavond, en ontmoette Michael van Gerwen in de catacomben. Vanaf nu ben ik een echte mr.bigstar
GODVERDOMMEquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:48 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Je komt in de Mr. Bigstar ranking nu boven johannes_vermeer en Mortaxx te staan.
Die foto.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Johan is weer per ongeluk een verkeerde deur binnengelopen bij RTL.
Johan Derksen krijgt muziekprogramma bij RTL
Ik denk dat jij een bepaalde film hebt gezienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben we die grijns hier niet eerder gezien.
Tja, niet iedereen is die mening toegedaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:36 schreef Oldie57 het volgende:
Het is jammer dat Johan Derksen niet veertien jaar eerder met pensioen is gegaan. Hij was een redacteur zonder journalistieke visie, humor en vernieuwingszin. Qua inhoud was het blad even triest als een gemist doelpunt onder voetballers zonder benen. Het is treurig dat wij zijn geblaat nog steeds moeten ondergaan in het tv-programma VI.
ben je klaar met je machogebral?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:36 schreef Oldie57 het volgende:
Het is jammer dat Johan Derksen niet veertien jaar eerder met pensioen is gegaan. Hij was een redacteur zonder journalistieke visie, humor en vernieuwingszin. Qua inhoud was het blad even triest als een gemist doelpunt onder voetballers zonder benen. Het is treurig dat wij zijn geblaat nog steeds moeten ondergaan in het tv-programma VI.
Lezen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:56 schreef Keukendrol het volgende:
https://www.vi.nl/abonnem(...)r.htm?formid=6020206
Hoelang zit je minimaal aan dit abonnement vast? Als dit een halfjaar is doe ik het meteen natuurlijk.
quote:
quote:Voor dit abonnement betaal je de eerste 6 maanden (26 nummers) slechts ¤ 62,80
Dit is een beetje tegenstrijdig, het eerste impliceert dat dat abonnement langer duurt dan 6 maanden. Terwijl het een 'Halfjaarabbonement' is. Waar een halfjaar dus de abonnementsperiode is en je dit dus na een halfjaar kan opzeggen.quote:Dit abonnement loopt tot wederopzegging en is na de eerste abonnementsperiode maandelijks opzegbaar.
Wantquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:01 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is een beetje tegenstrijdig, het eerste impliceert dat dat abonnement langer duurt dan 6 maanden.
Er staat: 'de eerste zes maanden' alsof er nog een tweede zes maanden zou zijn.quote:
Dit is nou goedkoop scoren. Je zal inhoudelijk wel niets in te brengen hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:34 schreef Ties02 het volgende:
Keukendrol loopt met zijn eigen domheid te koop
Dat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:34 schreef Ties02 het volgende:
Keukendrol loopt met zijn eigen domheid te koop
Nee, kom nou eens terug op je opmerking. Welke conclusie trek jij uit de context dan? Je snapt het zelf ook niet blijkbaar.quote:
Je moet opzeggen voordat het eerste halfjaar voorbij is. Dan stopt het na dat halfjaar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:39 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Nee, kom nou eens terug op je opmerking. Welke conclusie trek jij uit de context dan? Je snapt het zelf ook niet blijkbaar.
Onduidelijk wel, met name door deze zin:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je moet opzeggen voordat het eerste halfjaar voorbij is. Dan stopt het na dat halfjaar.
Bovendien een vreemde aanbieding aangezien Fifa 14 zo'n 55 euro kost.quote:Voor dit abonnement betaal je de eerste 6 maanden (26 nummers) slechts ¤ 62,80
Wat maakt die zin onduidelijk dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:41 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Onduidelijk wel, met name door deze zin:
[..]
Bovendien een vreemde aanbieding aangezien Fifa 14 zo'n 55 euro kost.
Er staat: de eerste 6 maanden slechts ¤62,80. Alsof het abonnement meer dan 6 maanden bevat, maar waar je slechts de eerste 6 ¤62,80 betaalt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat maakt die zin onduidelijk dan?
Baas als ik ben heb ik ondertussen een grondig onderzoek lopen, dat begrijp jij ook wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:44 schreef DrDentz het volgende:
Keukendrol zit straks 3 jaar aan zo'n Voetbal International abo vast, wat een streek om er heel sneaky 'eerste 6 maanden' bij te zetten.
Gastquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:44 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Er staat: de eerste 6 maanden slechts ¤62,80. Alsof het abonnement meer dan 6 maanden bevat, maar waar je slechts de eerste 6 ¤62,80 betaalt.
Ga ik doen inderdaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gast. Bel ze desnoods op. Eigenwijs.
En volgens betrouwbare bronnen ben jij gek.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:49 schreef Ties02 het volgende:
Keukendrol weet nog niet of er lucht of zand in inneen abonnement zit
Ik hoop dat je de resultaten in dit topic publiceert, ik kan haast niet wachten!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:45 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Baas als ik ben heb ik ondertussen een grondig onderzoek lopen, dat begrijp jij ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |