Kut handschrift. Bij het voormalig bankgebouw in Gouda denken ze dat het een bombrief is.quote:
Gladjanus, aangeklede apen!!!quote:
Hij zei zelf al dat je niets gemist hebt als je het niet ziet, Fenerbahce-Arsenal en Chelsea-Aston Villa gaan voor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond Gijpie hè in Waar is de Mol. Naar Barcelona, spelertjes kijken, heerlijk man.
Leuk programma.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond Gijpie hè in Waar is de Mol. Naar Barcelona, spelertjes kijken, heerlijk man.
Dominant kutwijf.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bal gehakt, frikandel. Drommels drommels en nog eens drommels.
http://www.sbs6.nl/progra(...)lona/waar-is-de-mol/quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is Waar is de Mol ergens terug te zien?
Ik heb ooit een halfjaar-abonnement op de VI gehad. Aan het einde van het halve jaar lag er een grote stapel ongeopende VI's op tafel. Toen heb ik dat abonnement ook maar weer opgezegd. (We zijn niet allemaal financieel onafhankelijk zoals JR.)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik lees bijna nooit meer de VI uit
Einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |