Kut handschrift. Bij het voormalig bankgebouw in Gouda denken ze dat het een bombrief is.quote:
Gladjanus, aangeklede apen!!!quote:
Hij zei zelf al dat je niets gemist hebt als je het niet ziet, Fenerbahce-Arsenal en Chelsea-Aston Villa gaan voor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond Gijpie hè in Waar is de Mol. Naar Barcelona, spelertjes kijken, heerlijk man.
Leuk programma.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond Gijpie hè in Waar is de Mol. Naar Barcelona, spelertjes kijken, heerlijk man.
Dominant kutwijf.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bal gehakt, frikandel. Drommels drommels en nog eens drommels.
http://www.sbs6.nl/progra(...)lona/waar-is-de-mol/quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is Waar is de Mol ergens terug te zien?
Ik heb ooit een halfjaar-abonnement op de VI gehad. Aan het einde van het halve jaar lag er een grote stapel ongeopende VI's op tafel. Toen heb ik dat abonnement ook maar weer opgezegd. (We zijn niet allemaal financieel onafhankelijk zoals JR.)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik lees bijna nooit meer de VI uit
Einde bericht.
Bedanktquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:16 schreef Crushly het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/progra(...)lona/waar-is-de-mol/
Ik heb er nu weer een paar ongeopend. Wanneer moet je die boekjes lezen hè ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb ooit een halfjaar-abonnement op de VI gehad. Aan het einde van het halve jaar lag er een grote stapel ongeopende VI's op tafel. Toen heb ik dat abonnement ook maar weer opgezegd. (We zijn niet allemaal financieel onafhankelijk zoals JR.)
Gelukkig kreeg je bij dat abonnement ook FIFA 13 dus heb ik er toch nog iets aan gehad.
Ik moest in die periode een stage volgen dus ik had sowieso weinig vrije tijd. Ik heb er nu meer tijd voor, maar veel dingen die in de VI staan zijn ook gewoon op internet te lezen of niet echt interessant. Eigenlijk is alleen het Uitsmijtertje van Gijpie leuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er nu weer een paar ongeopend. Wanneer moet je die boekjes lezen hè ?
Ik heb denk ik zo'n 3 jaar een abbo gehad (ouders kosten) maar las soms hem helemaal in één keer uit en soms alleen de column van Derksen. Dus ook maar opgezegd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik moest in die periode een stage volgen dus ik had sowieso weinig vrije tijd. Ik heb er nu meer tijd voor, maar veel dingen die in de VI staan zijn ook gewoon op internet te lezen of niet echt interessant. Eigenlijk is alleen het Uitsmijtertje van Gijpie leuk.
Tijdens de rewatch van de Lion King? Neequote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er nu weer een paar ongeopend. Wanneer moet je die boekjes lezen hè ?
vreemd, ik ben nu ook aan t kijken, nergens last vanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die link loopt wel de hele tijd vast
Soms moet je wat anders doen dan over voetbal denken hèquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijdens de rewatch van de Lion King? Nee
Tijdens het fotoshoppen van leeuwtjes? Ook al niet
Nee het kan niet.
Echt om de minuut gaat hij standaard op pauze ofzo. Geen idee hoe dat kan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:09 schreef Crushly het volgende:
[..]
vreemd, ik ben nu ook aan t kijken, nergens last van
Bedankt voor deze bijdrage Iwanius. Dat had deze topic net even nodig.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:27 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb hier al mijn mening gegeven over de aflevering met van der Gijp en ik blijf erbij. Vwb het programma VI hoop ik wat meer zinnigheid i.p.v. het onnodig beledigen van mensen onder het mom van "humor/vrije meningsuiting"
Deze topic.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bijdrage Iwanius. Dat had deze topic net even nodig.
Ja, leuk. Ik verspreek me.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Deze topic.Prima showtje trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |