quote:
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dus vanavond moeten we het zonder Derksen en van der Gijp doen?
Of begreep ik dat verkeerd?
Nee vanavond gewoon VI. Met de man die zo'n koning is dat Willem Alexander hem achter de decoder heeft moeten plaatsen om de monarchie te beschermen: Schelvecchio.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dus vanavond moeten we het zonder Derksen en van der Gijp doen?
Of begreep ik dat verkeerd?
Schelgodquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:31 schreef Neuroscience het volgende:
Wie is er eigenlijk te gast vanavond?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stond ergens hierboven dat René nog in Barcelona zat en Johan in Texas.
Vandaar BNW hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ben jij nou van BNW? Niet alles geloven wat ze zeggen.
Als je zo makkelijk valse geruchten gelooft kan je net zo goed een marionet van de illuminati zijn.quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je zo makkelijk valse geruchten gelooft kan je net zo goed een marionet van de illuminati zijn.
Atzegod ook niet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ken alleen Strootgod![]()
On the beach
Ja dat was een grapjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stond ergens hierboven dat René nog in Barcelona zat en Johan in Texas.
Leer het nou eens, dat uitvergroten!quote:
Udinese 1-3 Liberec!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
Vanavond weer feest feest feest met Emile.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Paul heeft nog meer sterretjes gezien. Grote én kleine.
Atzegod niet kennenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |