Dat zal wel niet, want ze hebben de beelden niet. Arme Emilequote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:20 schreef Morendo het volgende:
Schelvecchio, hopelijk komt het Italiaans voetbal nog even aan bod.
Inderdaad zeg, de enige mensen die "beledigd" worden zijn gladjanussen zoals Kooijemans die er om vragen, of mensen als Louis die niet een plaat voor een kop hebben maar drie appartementencomplexen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:51 schreef reddevil1408 het volgende:
VI is een top programma! Brengt de sfeer van kantine tot in de huiskamer en neemt het hele voetbalwereldje met een korreltjezout aangevuld met de juiste input vanuit de serieuze hoek via de VI verslaggevers. Wel jammer dat er geen beelden morgen uitgezonden, want dat is toch wel een meerwaarde om sommige invalshoeken wat kracht bij te zetten.
ik zegvooral doorgaan.
Overigens vindt ik het wel meevallen met dat beledigen van andere, de heisa rond het "homo" verhaal vond ik zwaar overtrokken en de mensen die ze belachelijk maken verdienen dat over het algemeen ook naar aanleiding van hun arrogante gedrag.
Schattig, dat kinderhandschrift.quote:
Emile profileert zichzelf niet als voetbalkenner, gewoon als Rotterdammer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Als Rotterdammer zal Emile ongetwijfeld iets te zeggen hebben over Feyenoord.
Hij waait met alle winden mee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile profileert zichzelf niet als voetbalkenner, gewoon als Rotterdammer.
Het is werkelijk een plaag, dat blaag.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb helemaal niéts tegen Iwainus, maar dat hij hier nog even komt melden dat hij in een ander topic iets gezegd heeft vind ik een mate van zelfoverschatting waar een paard de hik van krijgt.
Zeg het maar.quote:René van der Gijp neemt op 10 oktober een roman in ontvangst rond het thema 'transgenderisme'. Auteur Erica de Winter beschrijft in het boek haar huwelijk met een transman, oftewel een man die als vrouw werd geboren.
René van der Gijp werd niet bij toeval gevraagd om het eerste exemplaar van Genderlegs in ontvangst te nemen. Uitgeefster Angelique van 't Riet vertelt:
'De hoofdpersoon heet René, de schrijfster en Van der Gijp wonen allebei in Dordrecht en bovendien kent zij hem. Toen hij negatief in het nieuws kwam met de uitspraak over homoseksuelen, heeft ze hem meteen gebeld.'
Schrijfster Erica de Winter: 'Toen ik hem vroeg om het eerste exemplaar van mijn boek in ontvangst te nemen reageerde hij direct heel positief! Net als ik kan het René namelijk helemaal niets schelen wat iemand met zijn leven doet, met wie hij of zij het doet en waarom.'
'Hij laat in ieder geval aan de transgenders zien dat ze vooral zichzelf moeten zijn en dat het taboe dat om hen heen hangt écht moet stoppen!' De uitgeefster en de auteur hopen dat transgenders in grote getale de boekpresentatie komen bijwonen.
quote:
Wat is dat voor een veredelde straatzanger?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien een keer een aardig bandje langs laten komen.
23:00, maar misschien ook niet.quote:
Wellicht iets meer over AC Milan....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Als Rotterdammer zal Emile ongetwijfeld iets te zeggen hebben over Feyenoord.
Geen kans. Die prijs gaat altijd naar één of andere lul uit een soap.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie dat René zich kandidaat stelt voor de "Best geklede man van 2013"-award.
Of een zanger.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Geen kans. Die prijs gaat altijd naar één of andere lul uit een soap.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:17 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat is dat voor een veredelde straatzanger?
Dit is pas echte muziek voor mannen:
Dit ook niet:quote:
En deze dan:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit ook niet:
https://vimeo.com/36194156
quote:
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dus vanavond moeten we het zonder Derksen en van der Gijp doen?
Of begreep ik dat verkeerd?
Nee vanavond gewoon VI. Met de man die zo'n koning is dat Willem Alexander hem achter de decoder heeft moeten plaatsen om de monarchie te beschermen: Schelvecchio.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dus vanavond moeten we het zonder Derksen en van der Gijp doen?
Of begreep ik dat verkeerd?
Schelgodquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:31 schreef Neuroscience het volgende:
Wie is er eigenlijk te gast vanavond?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stond ergens hierboven dat René nog in Barcelona zat en Johan in Texas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |