Het is het kijken waard.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)df5-4636ce456df7.mp4
Jij houdt niet van flauwekulletjes?quote:
Ik kan het eigenlijk wel waarderen als volwassen mannen van een bepaalde gerespecteerde leeftijd grappen maken over schijten.. sommigen van ons werken doordeweeks en dan wordt geacht dat je een groot deel van de tijd serieus en volwassen doet.. zeker als je met bijna allemaal vrouwen werkt (zoals ik helaas).. dan is het een verademing om in VI alles te horen wat je in je dagelijks leven niet zou kunnen zeggen.quote:
Ik juist andersom.. als het te serieus wordt haak ik af.. zo'n programma als Studio Voetbal ademt toch de sfeer van een begrafenis.. kan daar niet tegen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:42 schreef habitue het volgende:
Zodra voetbal caberet wordt, haak ik af.
Ieder z'n meug zei de boerquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik juist andersom.. als het te serieus wordt haak ik af.. zo'n programma als Studio Voetbal ademt toch de sfeer van een begrafenis.. kan daar niet tegen.
Ik niet.. ook wel leuk dat we die reclame te zien kregen, want ik kon hem mij niet herinneren.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Toen Van der Gijp voor de 60ste keer deze week zijn anekdote over zijn eigen reclame inzette overwoog ik weg te zappen
Dat is waar.. zo schijnen de meeste Nederlanders ook liefhebber te zijn van gortdroog en serieus commentaar bij voetbalwedstrijden.. ik heb liever Sierd en vond zelfs Harry Vermeegen wel geinig..quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ieder z'n meug zei de boer
Derksen heeft al met al toch een positieve score. Ook zijn reclame samen met Van Hanegem was best.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die reclame met de schilders was toch vóór de energiemaatschappij?
Johan doet het nu net voorkomen of het andersom was.
Kan wel zijn maar hij uit kritiek op Koeman en zegt dat zijn reclames steeds beter werden omdat hij er van leerde maar in werkelijkheid werden zijn reclames steeds slechter.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derksen heeft al met al toch een positieve score. Ook zijn reclame samen met Van Hanegem was best.
Ze zien ook wel dat Met Nico er 300000 minder kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 08:13 schreef Ajacied422 het volgende:
616.000 kijkers op de vrijdag. Erg mooi resultaat
Geforceerd leuk doen is moeilijk naar te kijken inderdaad, Boskamp blijf toch de nr1 gast en Kieft vind ik ook wel goed te doenquote:Op zaterdag 28 september 2013 08:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Opzich een prima aflevering weer, naar laat die Dijkshoorn lekker achterwege svp
Daarom Rensie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar die lul Ewout ofzo kiest altijd een beetje labiele types uit, natuurlijk niet uit de echte harde kern VI Hooligans.
Je snapt anders geen reet van het programmaquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk wel waarderen als volwassen mannen van een bepaalde gerespecteerde leeftijd grappen maken over schijten.. sommigen van ons werken doordeweeks en dan wordt geacht dat je een groot deel van de tijd serieus en volwassen doet.. zeker als je met bijna allemaal vrouwen werkt (zoals ik helaas).. dan is het een verademing om in VI alles te horen wat je in je dagelijks leven niet zou kunnen zeggen.
Dat doe ik al na 15 minuten met de hele uitzending. Redenen heb ik allang opgegeven te meer niets is wat het lijkt en alle origine allang uit het programma is verdwenen en het 1 groot marketing gebeuren is waar vooropgezette verhalen en grapjes de hoofdmoot zijn i.c.m. veel reclame voor de sponsoring.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Toen Van der Gijp voor de 60ste keer deze week zijn anekdote over zijn eigen reclame inzette overwoog ik weg te zappen
Dan rot je toch lekker op met je 'origine'quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat doe ik al na 15 minuten met de hele uitzending. Redenen heb ik allang opgegeven te meer niets is wat het lijkt en alle origine allang uit het programma is verdwenen
Hoe vaak heb je dat nu al geschreven?quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat doe ik al na 15 minuten met de hele uitzending. Redenen heb ik allang opgegeven te meer niets is wat het lijkt en alle origine allang uit het programma is verdwenen en het 1 groot marketing gebeuren is waar vooropgezette verhalen en grapjes de hoofdmoot zijn i.c.m. veel reclame voor de sponsoring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |