Johan had ook een Xquote:Op zondag 22 september 2013 04:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou ook erg dom zijn als je die niet goed had
Op weg naar 6/6quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:06 schreef Cavaliers het volgende:
PSV - Ajax 1
Feyenoord - FC Utrecht 1
Vitesse - PEC Zwolle 1
Manchester City - Manchester United 1
Schalke 04 - Bayern München 2
AC Milan - Napoli 2
Gedeelde eerste dan toch?quote:Op zondag 22 september 2013 23:15 schreef Gijscoman het volgende:
4 van de 6 goed. Zal na deze ronde, zo lijkt het, niet meer eerste staan.
Ik stond maar één punt voor op de drie nummers 2. Er zal er vast en zeker wel een van hen alles goed hebben?!quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 23:18 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Ik stond maar één punt voor op de drie nummers 2. Er zal er vast en zeker wel een van hen alles goed hebben?!
quote:Op zondag 22 september 2013 23:15 schreef Gijscoman het volgende:
4 van de 6 goed. Zal na deze ronde, zo lijkt het, niet meer eerste staan.
Dan staan wij nu gelijkquote:Op zondag 22 september 2013 23:18 schreef Gijscoman het volgende:
Ik stond maar één punt voor op de drie nummers 2. Er zal er vast en zeker wel een van hen alles goed hebben?!
quote:Johan Derksen:
AZ - PSV 1
Feyenoord - ADO Den Haag 1
NEC - Vitesse 2
Tottenham - Chelsea x
Swansea City - Arsenal 2
Real Madrid - Atletico Madrid 1
Doet me denken aan capuchon_jongen die alleen belgie-dingen post als belgie het beter doet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
Als TS niet meer terug komt ken ik wel iemand die de stand wil bijhouden.
Totdat hij niet meer eerste staat.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
AZ - PSV 1
Feyenoord - ADO 1
NEC - Vitesse 2
Spurs - Chelsea 3
Swonsea - Arsenal 2
Real - Atletico 1
Dat is Derksen z'n toto.quote:
Ga je zo proberen Derksen in te halen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is voor de duidelijkheid zowel de voorspelling van JD als die van mijzelf.
Dat bewaar ik voor later.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je zo proberen Derksen in te halen?
Eerst wieltjeplakken?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat bewaar ik voor later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |