Tactisch slimme zet om precies hetzelfde als de nummer 2 te voorspellen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
FC Groningen v AZ 2
FC Dordrecht v Sparta Rotterdam 1
RKC Waalwijk v Excelsior 1
FC Barcelona v Atlético Madrid 1
Borussia Dortmund v Bayern München 2
Nederland v Ecuador 1
Je mag uitslagen veranderen tot aan de start van de eerste wedstrijd. Daarna valt er niet te controleren welke uitslagen je aangepast hebt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Wacht, kut, ik zie net dat ik Dortmund - Bayern als X heb gezet terwijl dat een bekerfinale is
Mag ik er nog een 2 van maken?
Bedankt voor de uitleg, dan hou ik 'm op een X!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:59 schreef portie het volgende:
[..]
Je mag uitslagen veranderen tot aan de start van de eerste wedstrijd. Daarna valt er niet te controleren welke uitslagen je aangepast hebt.
Dus je kan tot 18:00 vandaag veranderen. Alle uitslagen na 90 minuten + blessuretijd worden geteld. De bekerfinale kan dus wel in een 3/X eindigen voor de toto.
Zelfde geldt voor de wedstrijden in de play offs. Als Gro-AZ in 0-0 eindigt zal er verlengd worden, de uitslag 0-0 zal gelden voor de toto. Enz enz.
En terechtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, dan hou ik 'm op een X!
Leg de schuld bij je zelf neer, dakhaas.VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:40 schreef onlogisch het volgende:
Hey, we zijn deze afgelopen vrijdag helemaal vergeten. Hoe verklaar jij dit Stijn? Ik leg de schuld toch een beetje bij jou neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |