SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tactisch slimme zet om precies hetzelfde als de nummer 2 te voorspellen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
FC Groningen v AZ 2
FC Dordrecht v Sparta Rotterdam 1
RKC Waalwijk v Excelsior 1
FC Barcelona v Atlético Madrid 1
Borussia Dortmund v Bayern München 2
Nederland v Ecuador 1
Je mag uitslagen veranderen tot aan de start van de eerste wedstrijd. Daarna valt er niet te controleren welke uitslagen je aangepast hebt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Wacht, kut, ik zie net dat ik Dortmund - Bayern als X heb gezet terwijl dat een bekerfinale is
Mag ik er nog een 2 van maken?
Bedankt voor de uitleg, dan hou ik 'm op een X!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:59 schreef portie het volgende:
[..]
Je mag uitslagen veranderen tot aan de start van de eerste wedstrijd. Daarna valt er niet te controleren welke uitslagen je aangepast hebt.
Dus je kan tot 18:00 vandaag veranderen. Alle uitslagen na 90 minuten + blessuretijd worden geteld. De bekerfinale kan dus wel in een 3/X eindigen voor de toto.
Zelfde geldt voor de wedstrijden in de play offs. Als Gro-AZ in 0-0 eindigt zal er verlengd worden, de uitslag 0-0 zal gelden voor de toto. Enz enz.
En terechtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, dan hou ik 'm op een X!
Leg de schuld bij je zelf neer, dakhaas.VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:40 schreef onlogisch het volgende:
Hey, we zijn deze afgelopen vrijdag helemaal vergeten. Hoe verklaar jij dit Stijn? Ik leg de schuld toch een beetje bij jou neer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |