Nu weer een spelfout uitlichten omdat hij niet met een argument kan komenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verbaast weinig mensen hier.
Beter ingedrukt dan 'uitgedrukt'.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel een beetje ingedrukt plaatje.
Iemand zou er als ludieke actie een bingo van moeten maken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu weer een spelfout uitlichten omdat hij niet met een argument kan komen
Sjongejonge wat doen we met hem?
Ja dat vind ik ook behoorlijk triest.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu weer een spelfout uitlichten omdat hij niet met een argument kan komen
Sjongejonge wat doen we met hem?
quote:
Klopt KNVB maffiaquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een zeer intressant topic geopend wat aansluit bij een item van deze uitzending.VBL / De geplaatste loting is achterlijk en verpest het bekertoernooi.
Dat was Rens toch?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rens zou dit bedacht kunnen hebben.
Bij mij ook.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerenveen![]()
![]()
Maar moeten wel winnen voor m'n manager
Met een tegenkool.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij ook.
PEC moet ook winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |