Aflevering: VI Hooligansquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dat een promo voor Voetbalfans?
Jelly?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:01 schreef GGMM het volgende:
Nu ik gezien heb hoe dik hij is vind ik het minder grappig.
Hij zal wel uit Brabant komen.
Ik zou kijkenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan vind ik het gek dat ik niet gevraagd ben.
Iedereen zou dat hier graag zien denk ik.
verkeerde topicquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
AZ - PSV 1
Feyenoord - ADO 1
NEC - Vitesse 2
Spurs - Chelsea 3
Swonsea - Arsenal 2
Real - Atletico 1
Die camera op mij gericht terwijl ik de ene na de andere grap het topic ingooi en dat ik mij een paar keer op de dijen klets.quote:
Broekje gaat zeker uit danquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die camera op mij gericht terwijl ik de ene na de andere grap het topic ingooi en dat ik mij een paar keer op de dijen klets.
Wat heeft powned met leuke televisieprogramma's te maken?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef hafcfan het volgende:
Nog iets leuks op tv? Powned komt toch ook nog?
Anchorman?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef hafcfan het volgende:
Fifa 14?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef hafcfan het volgende:
Ja. Bamihappies heb ik normaal niet maar daar kan die Ewout dan wel voor zorgen.quote:
Dat is geweldige tv.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft powned met leuke televisieprogramma's te maken?
Kan niet waar zijnquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef hafcfan het volgende:
Nee, Nic0 gaat op herhalingquote:
Ja maar die lul Ewout ofzo kiest altijd een beetje labiele types uit, natuurlijk niet uit de echte harde kern VI Hooligans.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan vind ik het gek dat ik niet gevraagd ben.
Iedereen zou dat hier graag zien denk ik.
quote:
VI was wel weer een prima showtje, verder zou ik niet weten wat ik nog moest kijken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet echt een spectaculaire TV-avond.
Ik kijk nu op rtl5 een film over vampiers.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Bill Nighyquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk nu op rtl5 een film over vampiers.
Anchormanquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |