Mevrouw van Geel wil wel bovenop.quote:Op maandag 23 september 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kan hij mevrouw van Geel eens verwennen.
WAKKER HE ?quote:Op maandag 23 september 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een scrum en dan handen op elkaar
Je moet lachend kampioen worden met zijn selectie in Belgiequote:Op maandag 23 september 2013 21:58 schreef j0rdiiii het volgende:
John moet Tielemans in de basis zetten.
Wel als je het met Carlo vergelijkt.quote:Op maandag 23 september 2013 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
Voetballers van een uitstekend niveau, die waren er toch nauwelijks meer in de Eredivisie.
XDDDDDDDDquote:Op maandag 23 september 2013 22:01 schreef modderfokker. het volgende:
Die drummer die ook altijd met zijn stokken gooit XD
Bayern had inderdaad best wat meer aandacht verdiend.quote:Op maandag 23 september 2013 22:01 schreef PSV1990- het volgende:
ze zijn vergeten om over de 4-0 te praten
was aan het begin vd showquote:Op maandag 23 september 2013 22:01 schreef PSV1990- het volgende:
Dit idd.quote:Op maandag 23 september 2013 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bayern had inderdaad best wat meer aandacht verdiend.
quote:Op maandag 23 september 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ambrosius heeft boos zijn tv genote.
Mee eens , eindelijk iemand die Bayern niet vergeetquote:Op maandag 23 september 2013 22:01 schreef PSV1990- het volgende:
Tegen Schalke klinkt 0-4 nu eenmaal beterquote:Op maandag 23 september 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Louis als coach was het ongetwijfeld 0-6 geworden.
Dat klopt zeker!quote:Op maandag 23 september 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Louis als coach was het ongetwijfeld 0-6 geworden.
Want?quote:Op maandag 23 september 2013 22:05 schreef Perico het volgende:
Wilfred leest FOK, bewijs is geleverd... TOPSHOW! Volgende keer graag alle gifjes in de uitzending.
Proper naughty m8quote:Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Grifte het volgende:
Om 23:00 weer Real Football Factories met Danny Dyah![]()
Wist je dat wij Topshow zeggen omdat Wilfred dat ooit gezegd heeft?quote:Op maandag 23 september 2013 22:05 schreef Perico het volgende:
Wilfred leest FOK, bewijs is geleverd... TOPSHOW! Volgende keer graag alle gifjes in de uitzending.
Herhalingen natuurlijk?quote:Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Grifte het volgende:
Dj Paul Elstakquote:Op maandag 23 september 2013 22:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yep, vanavond Schotland stond in de programmering.
Die aflevering van Nederland toen
Koning van de dag. Thanks !!!quote:Op maandag 23 september 2013 22:45 schreef Grifte het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)61d-f5a789e3ea69.mp4
die gozerquote:Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Grifte het volgende:
quote:Op maandag 23 september 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ambrosius heeft boos zijn tv genote.
Heb je een abonnement via Noord Korea afgesloten?quote:Op maandag 23 september 2013 22:29 schreef DrDentz het volgende:
MP4 jongens? Sinds we digitale tv hebben kan ik geen RTL7 meer ontvangen.
Met dank aan Toine en vooral aan Jan natuurlijk.quote:Op maandag 23 september 2013 23:25 schreef Cavaliers het volgende:
FOX was een topshow, heb ik gehoord.
Emile komt niet meer want nu Escha eenmaal getrouwd is valt er niks meer te halen voor hem.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:15 schreef Pascalus het volgende:
Wanneer komt de grote Schelvecchio weer? Ik zie hem veel liever dan Nico Dijkshoorn.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile komt niet meer want nu Escha eenmaal getrouwd is valt er niks meer te halen voor hem.
[ afbeelding ]
Ik was het alweer vergeten ja... Dat wordt terugkijken en doorspoelen daar waar nodig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:15 schreef Pascalus het volgende:
Wanneer komt de grote Schelvecchio weer? Ik zie hem veel liever dan Nico Dijkshoorn.
[ afbeelding ]
Ik ergerde me echt aan Genee. Als het al lastig te volgen is of te lang duurt, dan komt dat omdat hij er steeds doorheen zit te zeiken. Vond het echt een geniaal verhaal.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 23:25 schreef Cavaliers het volgende:
FOX was een topshow, heb ik gehoord.
Dat vind ik niet, het is sowieso nieuws en het is natuurlijk een mooi verhaal omdat het zo onwaarschijnlijk is (Colombiaanse onderwereld in Groesbeek wtf?). En het ging Derksen er vooral om te illustreren hoe hard de KNVB had gefaald.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Het werd voor mij juist grappig omdat Genee het probeerde af te kappen en Derksen desondanks stoïcijns bleef doorratelen over helemaal niks.
Het verhaal in deze volledigheid met werkelijk alle ins en outs als nieuws brengen sloeg natuurlijk nergens op
Nee ik moet nu met een antenne draadloos tv kunnen ontvangen maar de waves van RTL 7 heb ik nog niet weten te bereiken.quote:Op maandag 23 september 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je een abonnement via Noord Korea afgesloten?
Begin jaren 2000, een kwis over biologie... hmmm... Waku Waku?quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:33 schreef wimderon het volgende:
Interessant stukje trivia over Wim![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het wel grappig dat Derksen denkt dat de losse verkoop van VI enorm zal stijgen na dit opzienbarende Knipping en Van Duren onderzoek.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Het werd voor mij juist grappig omdat Genee het probeerde af te kappen en Derksen desondanks stoïcijns bleef doorratelen over helemaal niks.
Het verhaal in deze volledigheid met werkelijk alle ins en outs als nieuws brengen sloeg natuurlijk nergens op
Oww ik loop dus met mijn eigen domheid te koop. Nee dat wist ik niet. Ik weet wel alles van Colombiaanse olieconcessies. Met dat geld koop ik een bus vol miljonairs en wordt FC Limburg de komende jaren kampioen.quote:Op maandag 23 september 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wist je dat wij Topshow zeggen omdat Wilfred dat ooit gezegd heeft?
Niet andersom?
Met Topshow bedoelde Wilfred zichzelf aldus Johan.
Noem jij dit journalistiek?quote:Op dinsdag 24 september 2013 04:52 schreef Perico het volgende:
[..]
Oww ik loop dus met mijn eigen domheid te koop. Nee dat wist ik niet. Ik weet wel alles van Colombiaanse olieconcessies. Met dat geld koop ik een bus vol miljonairs en wordt FC Limburg de komende jaren kampioen.
Wat Littlerabbit zegt, vond juist de reactie van de rest mooi. Het verhaal ging natuurlijk nergens over.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ergerde me echt aan Genee. Als het al lastig te volgen is of te lang duurt, dan komt dat omdat hij er steeds doorheen zit te zeiken. Vond het echt een geniaal verhaal.
Fox voetbal maar 32000quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:51 schreef Ronaldsen het volgende:
De kijkcijfers zijn echt hoog de laatste twee weken, nog meer dan Pauw en Witteman
VOETBAL INTERNATIONAL 929.000
Het meest zielige is dat de programma's voor en na Fox voetbal nog beter bekeken worden, zoals The Simpsonsquote:
Vind het ook een vreemd,dat ze dat op maandag doen, doe het dan na Studio Sport op zondagquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:14 schreef Grifte het volgende:
FOX die denkt VI te kunnen verslaan door wat beelden niet af te geven
Of op maandag van 22:00 tot 23:00. Overzicht met hoogtepunten van Eredivisie en buitenlandse competities. Vooral beelden en minder gepraat/analyse.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind het ook een vreemd,dat ze dat op maandag doen, doe het dan na Studio Sport op zondag
Waarom gaat Jan van Halst op maandag dat allemaal analyseren als hij de hele zondag ervoor ook al loopt te praten over die wedstrijden? Zet er dan even wat betere personen neer. Mensen met een mening. En niet van die ideale schoonzonen en het braafste jochie van de klas.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of op maandag van 22:00 tot 23:00. Overzicht met hoogtepunten van Eredivisie en buitenlandse competities. Vooral beelden en minder gepraat/analyse.
twitter:Koeman1963 twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 14:12:26VoetbalClinic voor het personeel van #Hak! De commercial vanavond op Tv! http://t.co/7CLQH7zY5E reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile komt niet meer want nu Escha eenmaal getrouwd is valt er niks meer te halen voor hem.
[ afbeelding ]
Wat is hij daar vies-bruin.quote:Op dinsdag 24 september 2013 03:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Begin jaren 2000, een kwis over biologie... hmmm... Waku Waku?
[ afbeelding ]
René was er bij.
Haha die haarimplantaten toen nogquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zonnebankie, niks mis mee
[ afbeelding ]
Alleen de moeder van Jan van Halst en de broer van Pepperstreet kijken ernaar.quote:
Idd nu al bijna een verloren uitzending. En Johan die dan weer extra aan moet geven hoe goed de stukjes van Nico in zijn (voormalige) blad wel niet zijn, terwijl Dijkshoorn er de ballen verstand van heeft en alleen maar oog heeft voor een boompje op de achtergrond...echt hilarisch...quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:50 schreef Ties02 het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze die lul van een Nico uitnodigen.. Beetje Tijl gevoel krijg ik erbij
De weg naar de piramide is nog hoog.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondertussen in het bos:
[ afbeelding ]
Ik ben zoals iedereen weet een intellectueel maar ik kan Nico niet waarderen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:03 schreef Falco het volgende:
Uitzendingen met Nico vind ik juist top, intellectueel en bovendien hilarisch.
Mensen die Nico niet kunnen waarderen
Is dit echt of in scene gezet. Het ziet er te knullig uit namelijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:20 schreef Ties02 het volgende:
Hier laat nico zijn ware aard zien (FOK!'er)
Dat moet wel authentiek zijn. Vast puur toeval dat ze hem op een steiger treffen waar hij lang genoeg naar het water staat te turen om hem even stiekem te filmen. Vind het wel weer leuk. 'Niet zo'n provincialengeintje dat de camera gewoon doorloopt, dat doe je maar in de Achterhoek.'quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:33 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Is dit echt of in scene gezet. Het ziet er te knullig uit namelijk
Dat was mode in de 90squote:Op dinsdag 24 september 2013 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha die haarimplantaten toen nog
Eng, eng, eng!quote:Op woensdag 25 september 2013 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was mode in de 90s
[ afbeelding ]
De mooiste kool die ik ooit heb gemaakt.quote:
Die grap zag ik aankomen.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De mooiste kool die ik ooit heb gemaakt.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 02:30 schreef Ties02 het volgende:
ZOU DIE MEELEZEN OP FOK WIJ ZEGGEN OOK ALTIJD MOOIE KOOL HAHAHA XD
twitter:
Dat is absoluut een feitquote:
Hans, dit heeft in alle bladen gestaan.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:40 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat Johan's info over de broers met olievelden in Colombia een beetje doodsloeg, maar zo'n spannend verhaal moet je natuurlijk ook door reporter Tom Knipping laten vertellen, alleen die weet de tonatie zo te zetten dat je het gevoel hebt midden in een Maigret-film te zitten.
Verrassend die grap.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De mooiste kool die ik ooit heb gemaakt.![]()
Ik loop misschien wat achter want ik moet alles terugkijken. De Meiden van Kim Holland ontvang ik echter haarscherp.quote:Op woensdag 25 september 2013 06:19 schreef XSbig het volgende:
[..]
Hans, dit heeft in alle bladen gestaan.
Ha! Ik riep net nog even tegen Joop braakhekken in La Garage of die een potje kool door de pan wilden gooien. Wijntje erbij lekker toch. Niet dan?quote:
Zeker met de welbekende Theresa uit Hengelo o.i.d.?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik loop misschien wat achter want ik moet alles terugkijken. De Meiden van Kim Holland ontvang ik echter haarscherp.
quote:Op donderdag 26 september 2013 02:22 schreef Pascalus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)elde_vrije_trap.html
BOEM KOEKOEK KOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLl
Nee op een trainingsveld ergens, over het boek.quote:
Ik blijf het toch wel leuk vinden.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Politiek experts Borst en Westerman.
het geheime kind van Jaap van de Telegraaf en Willem van de Volkskrant.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:19 schreef Mani89 het volgende:
Wat een mongool die Jaap Vissers, minacht het volk.
Hier vanaf 5 minuten.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1367946
Klootzak. *PATS*
Hij zat in het begin toch ook in de redactie van Sport aan Tafel?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:46 schreef tralalala het volgende:
Waarom is Hugo Borst geen gast bij VI? Past best in het rijtje denk ik.
Wow. Ik beef gewoon van dit stukje ravissante poëzie. Een stukje hemel op aarde.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:53 schreef Pascalus het volgende:
Liever schijt op een natte krant dan een abonnement op de Volkskrant.
Je hebt een banaan in je oor.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:54 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt talent als dichter. Ga zo door.
Als je je abonneert op de updates van @jvermeer3 krijg je het allemaal direct op je schermquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:54 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt talent als dichter. Ga zo door.
Ik houd het niet droog. Maar goed dat er tissues in dit topic staan.quote:
Ik speel met de gedachte om me in te schrijven bij twitter alleen om jvermeer3 en aad300 te volgen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je je abonneert op de updates van @jvermeer3 krijg je het allemaal direct op je scherm [ afbeelding ]
[..]
Ik houd het niet droog. Maar goed dat er tissues in dit topic staan.
Dat zou niet in mij opkomen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:12 schreef Iwanius het volgende:
Gaan de fans van VI nu ook Johan Derksen nadoen
quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:12 schreef Iwanius het volgende:
Gaan de fans van VI nu ook Johan Derksen nadoen met zijn "we slaan lekker om ons heen" bewegingen/uitspraken en betichten alles en iedereen over van alles onder het mom van "mijn mening/journalistieke vrijheid."
Als Emile komt kost het RTL te veel kijkers van De Voice. Ze willen dat RTL4 hun vlaggenschip blijft, terwijl wij wel beter weten.quote:
De strijdkreet van Oranje in Brazilië zal zijn (als men bij de KNVB mij volgt)quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
Deze moet vanavond echt langskomen.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)sen_voor_oranje.html
De vorige column van Nico over Achilles 29 was wel een beetje langdradig geformuleerd.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:01 schreef Mortaxx het volgende:
Als Derksen een column van Nico voorleest stijgt de losse verkoop van VI met 40%
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De strijdkreet van Oranje in Brazilië zal zijn (als men bij de KNVB mij volgt)
Koning, keizer, admiraal,
iedereen staan voor Paus van Gaal
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De strijdkreet van Oranje in Brazilië zal zijn (als men bij de KNVB mij volgt)
Koning, keizer, admiraal,
wij JUICHEN voor Louis van Gaal.
Haha, afrukken xdquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stuurt er nog iemand een vraagje op, zoals deze jongeman uit het verleden met een bijzondere naam?
Horen wie het zegtquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neem aan dat die Jaap Visser even op zijn plek wordt gezet. Met zijn ''Jan Boskamp is een hol vat''.
VI HOOLIGANSquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Horen wie het zegtDe arrogante eikel.
Nou jongens van VI. Pak deze ff mee vanavond.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
Deze moet vanavond echt langskomen.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)sen_voor_oranje.html
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stuurt er nog iemand een vraagje op, zoals deze jongeman uit het verleden met een bijzondere naam?
[ afbeelding ]
Ik vind dat Fish-O-Mania de ring verdient.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
IJstruckers zouden ook de Televizierring kunnen winnen.
En dan gaat Johan met zijn Anton Heyboer look naar de studio om de prijs in ontvangst te nemen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
IJstruckers zouden ook de Televizierring kunnen winnen.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ho. Ho ho ho HO HO HOHOOO
Dan hoop ik met hart en ziel dat onze vriend Sjonnie de Mol de ring wintquote:Voorlopige tussenstand Top-10 op alfabetische volgorde
- De Beste Singer/Songwriter van Nederland (BNN/VARA)
- Divorce (RTL 4)
- Expeditie Robinson (RTL5)
- Flikken Maastricht (TROS)
- Heel Holland Bakt (Omroep MAX)
- Ik Hou Van Holland (RTL4)
- Moeder, Ik Wil Bij De Revue (Omroep MAX)
- Over Mijn Lijk (BNN)
- Waar Is De Mol? (SBS6)
- Wie Is De Mol? (AVRO)
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk was dat best een Topshowquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat Fish-O-Mania de ring verdient.
Wilfred is een keer bij Ik Hou Van Holland geweest.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, de top 10 die kan winnen
[..]
Dan hoop ik met hart en ziel dat onze vriend Sjonnie de Mol de ring wint.
Oke.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wilfred is een keer bij Ik Hou Van Holland geweest.
Wilfred, Johan en René zijn bij Waar is de Mol geweest.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb niets met Jeroen van Koningsbrugge.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Stickertje is geen fan, dus geen stickertje op dit topic.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis Stickertje in dit topic. Waar is ze heen?
Die mag ik welquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niets met Jeroen van Koningsbrugge.
Bijeenkomst van de AAquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spelfouten aan het verbeteren in het DWDD topic.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn dat die drammers die continu over matchfixing lopen te zeuren?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Het duo Knipping & Van Duren zou eens op onderzoek moeten gaan in Kwatar, wat daar gebeurt is mensonterend.
Hakkuhbar!quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dit nog wel de meest treurige lama:
[ afbeelding ]
Steven is geen lama.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
goeie kantineheldquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Ze hadden beter Gerard Joling terug kunnen vragen.
Ken je die niet?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zijn dat die drammers die continu over matchfixing lopen te zeuren?
Wanneer ga je je UI veranderen?quote:
Racistquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ken je die niet?
[ afbeelding ]
Tom Knipping en zijn pimp
Zo in de reclame goed.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer ga je je UI veranderen?
Prima.quote:
DrDentzquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Quizvraag: Van wie is de volgende uitspraak aan het adres van Nico: HOE KRIJG JE HET UIT ZO'N VUNZIG HOOFD? JIJ BENT NIET GOED, JIJ SPOORT NIET!!
Was een weddenschap anders had ik die drol gewoon nog.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja graag die drol is gewoon vies Kun.
Ja.. dat is een van de volgelingen van Derksen.. lijkt wel of Johan alleen maar humorloze figuren om zich heen verzamelt.. nietszeggende inwisselbare figuren die ik alleen maar serieus over voetbal hoor lullen..quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ken je die niet?
[ afbeelding ]
Tom Knipping en zijn pimp
Ik dacht dat het was omdat hij post als een drol.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja graag die drol is gewoon vies Kun.
Johannes uitnodigen dan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
''Vermeer is niet iemand die je voor een talkshow uitnodigt''
Pot, ketel, zwart.
Nee Kun is soms best lief, maar ook wel eens vervelend jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was omdat hij post als een drol.
Alle humor komt van MKrabby en Thijs S.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja.. dat is een van de volgelingen van Derksen.. lijkt wel of Johan alleen maar humorloze figuren om zich heen verzamelt.. nietszeggende inwisselbare figuren die ik alleen maar serieus over voetbal hoor lullen..
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee Kun is soms best lief, maar ook wel eens vervelend ja
Krabbyquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle humor komt van MKrabby en Thijs S.
Nu loop je hypocriet te doen terwijl je voor de poen naar talpa ging.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was omdat hij post als een drol.
Geef mij 3 redenen om niet af te haken en terug te kijken?quote:
Ben ik dan ook aardig maar wel eens vervelend?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Net als jij trouwens, zal de leeftijd wel zijn
• Wilfredquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geef mij 3 redenen om niet af te haken en terug te kijken?
Dat zijn er 2. Wilfriedquote:
JIj bent net ietsjes ouder dus bij jou is het niet de leeftijdquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben ik dan ook aardig maar wel eens vervelend?
Ik ben 1 jaar ouder dan JR, dus dit is wel een cruciaal jaar voor hem.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Net als jij trouwens, zal de leeftijd wel zijn
Ik ben even oud als JR heh.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
JIj bent net ietsjes ouder dus bij jou is het niet de leeftijd
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:36 schreef Kun-Aguero het volgende:
Nico je bent zelf een nutteloos persoon.
OH ik dacht dat JR 16 was of zo.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben 1 jaar ouder dan JR, dus dit is wel een cruciaal jaar voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |