Was een weddenschap anders had ik die drol gewoon nog.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja graag die drol is gewoon vies Kun.
Ja.. dat is een van de volgelingen van Derksen.. lijkt wel of Johan alleen maar humorloze figuren om zich heen verzamelt.. nietszeggende inwisselbare figuren die ik alleen maar serieus over voetbal hoor lullen..quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ken je die niet?
[ afbeelding ]
Tom Knipping en zijn pimp
Ik dacht dat het was omdat hij post als een drol.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja graag die drol is gewoon vies Kun.
Johannes uitnodigen dan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
''Vermeer is niet iemand die je voor een talkshow uitnodigt''
Pot, ketel, zwart.
Nee Kun is soms best lief, maar ook wel eens vervelend jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was omdat hij post als een drol.
Alle humor komt van MKrabby en Thijs S.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja.. dat is een van de volgelingen van Derksen.. lijkt wel of Johan alleen maar humorloze figuren om zich heen verzamelt.. nietszeggende inwisselbare figuren die ik alleen maar serieus over voetbal hoor lullen..
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee Kun is soms best lief, maar ook wel eens vervelend ja
Krabbyquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle humor komt van MKrabby en Thijs S.
Nu loop je hypocriet te doen terwijl je voor de poen naar talpa ging.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was omdat hij post als een drol.
Geef mij 3 redenen om niet af te haken en terug te kijken?quote:
Ben ik dan ook aardig maar wel eens vervelend?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Net als jij trouwens, zal de leeftijd wel zijn
• Wilfredquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geef mij 3 redenen om niet af te haken en terug te kijken?
Dat zijn er 2. Wilfriedquote:
JIj bent net ietsjes ouder dus bij jou is het niet de leeftijdquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben ik dan ook aardig maar wel eens vervelend?
Ik ben 1 jaar ouder dan JR, dus dit is wel een cruciaal jaar voor hem.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Net als jij trouwens, zal de leeftijd wel zijn
Ik ben even oud als JR heh.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
JIj bent net ietsjes ouder dus bij jou is het niet de leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |