quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stuurt er nog iemand een vraagje op, zoals deze jongeman uit het verleden met een bijzondere naam?
[ afbeelding ]
Ik vind dat Fish-O-Mania de ring verdient.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
IJstruckers zouden ook de Televizierring kunnen winnen.
En dan gaat Johan met zijn Anton Heyboer look naar de studio om de prijs in ontvangst te nemen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
IJstruckers zouden ook de Televizierring kunnen winnen.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ho. Ho ho ho HO HO HOHOOO
Dan hoop ik met hart en ziel dat onze vriend Sjonnie de Mol de ring wintquote:Voorlopige tussenstand Top-10 op alfabetische volgorde
- De Beste Singer/Songwriter van Nederland (BNN/VARA)
- Divorce (RTL 4)
- Expeditie Robinson (RTL5)
- Flikken Maastricht (TROS)
- Heel Holland Bakt (Omroep MAX)
- Ik Hou Van Holland (RTL4)
- Moeder, Ik Wil Bij De Revue (Omroep MAX)
- Over Mijn Lijk (BNN)
- Waar Is De Mol? (SBS6)
- Wie Is De Mol? (AVRO)
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stuurt er nog iemand een vraagje op, zoals deze jongeman uit het verleden met een bijzondere naam?
[ afbeelding ]
Eigenlijk was dat best een Topshowquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat Fish-O-Mania de ring verdient.
Wilfred is een keer bij Ik Hou Van Holland geweest.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, de top 10 die kan winnen
[..]
Dan hoop ik met hart en ziel dat onze vriend Sjonnie de Mol de ring wint.
Oke.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wilfred is een keer bij Ik Hou Van Holland geweest.
Wilfred, Johan en René zijn bij Waar is de Mol geweest.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb niets met Jeroen van Koningsbrugge.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Stickertje is geen fan, dus geen stickertje op dit topic.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis Stickertje in dit topic. Waar is ze heen?
Die mag ik welquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niets met Jeroen van Koningsbrugge.
Bijeenkomst van de AAquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spelfouten aan het verbeteren in het DWDD topic.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Zijn dat die drammers die continu over matchfixing lopen te zeuren?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Het duo Knipping & Van Duren zou eens op onderzoek moeten gaan in Kwatar, wat daar gebeurt is mensonterend.
Hakkuhbar!quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dit nog wel de meest treurige lama:
[ afbeelding ]
Steven is geen lama.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Goed punt.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: