Zeker met de welbekende Theresa uit Hengelo o.i.d.?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik loop misschien wat achter want ik moet alles terugkijken. De Meiden van Kim Holland ontvang ik echter haarscherp.
quote:Op donderdag 26 september 2013 02:22 schreef Pascalus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)elde_vrije_trap.html
BOEM KOEKOEK KOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLl
Nee op een trainingsveld ergens, over het boek.quote:
Ik blijf het toch wel leuk vinden.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Politiek experts Borst en Westerman.
het geheime kind van Jaap van de Telegraaf en Willem van de Volkskrant.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:19 schreef Mani89 het volgende:
Wat een mongool die Jaap Vissers, minacht het volk.
Hier vanaf 5 minuten.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1367946
Klootzak. *PATS*
Hij zat in het begin toch ook in de redactie van Sport aan Tafel?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:46 schreef tralalala het volgende:
Waarom is Hugo Borst geen gast bij VI? Past best in het rijtje denk ik.
Wow. Ik beef gewoon van dit stukje ravissante poëzie. Een stukje hemel op aarde.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:53 schreef Pascalus het volgende:
Liever schijt op een natte krant dan een abonnement op de Volkskrant.
Je hebt een banaan in je oor.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:54 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt talent als dichter. Ga zo door.
Als je je abonneert op de updates van @jvermeer3 krijg je het allemaal direct op je schermquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:54 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt talent als dichter. Ga zo door.
Ik houd het niet droog. Maar goed dat er tissues in dit topic staan.quote:
Ik speel met de gedachte om me in te schrijven bij twitter alleen om jvermeer3 en aad300 te volgen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je je abonneert op de updates van @jvermeer3 krijg je het allemaal direct op je scherm [ afbeelding ]
[..]
Ik houd het niet droog. Maar goed dat er tissues in dit topic staan.
Dat zou niet in mij opkomen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:12 schreef Iwanius het volgende:
Gaan de fans van VI nu ook Johan Derksen nadoen
quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:12 schreef Iwanius het volgende:
Gaan de fans van VI nu ook Johan Derksen nadoen met zijn "we slaan lekker om ons heen" bewegingen/uitspraken en betichten alles en iedereen over van alles onder het mom van "mijn mening/journalistieke vrijheid."
Als Emile komt kost het RTL te veel kijkers van De Voice. Ze willen dat RTL4 hun vlaggenschip blijft, terwijl wij wel beter weten.quote:
De strijdkreet van Oranje in Brazilië zal zijn (als men bij de KNVB mij volgt)quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
Deze moet vanavond echt langskomen.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)sen_voor_oranje.html
De vorige column van Nico over Achilles 29 was wel een beetje langdradig geformuleerd.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:01 schreef Mortaxx het volgende:
Als Derksen een column van Nico voorleest stijgt de losse verkoop van VI met 40%
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De strijdkreet van Oranje in Brazilië zal zijn (als men bij de KNVB mij volgt)
Koning, keizer, admiraal,
iedereen staan voor Paus van Gaal
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De strijdkreet van Oranje in Brazilië zal zijn (als men bij de KNVB mij volgt)
Koning, keizer, admiraal,
wij JUICHEN voor Louis van Gaal.
Haha, afrukken xdquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stuurt er nog iemand een vraagje op, zoals deze jongeman uit het verleden met een bijzondere naam?
Horen wie het zegtquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neem aan dat die Jaap Visser even op zijn plek wordt gezet. Met zijn ''Jan Boskamp is een hol vat''.
VI HOOLIGANSquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Horen wie het zegtDe arrogante eikel.
Nou jongens van VI. Pak deze ff mee vanavond.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
Deze moet vanavond echt langskomen.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)sen_voor_oranje.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |