De strijdkreet van Oranje in Brazilië zal zijn (als men bij de KNVB mij volgt)quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
Deze moet vanavond echt langskomen.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)sen_voor_oranje.html
De vorige column van Nico over Achilles 29 was wel een beetje langdradig geformuleerd.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:01 schreef Mortaxx het volgende:
Als Derksen een column van Nico voorleest stijgt de losse verkoop van VI met 40%
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De strijdkreet van Oranje in Brazilië zal zijn (als men bij de KNVB mij volgt)
Koning, keizer, admiraal,
iedereen staan voor Paus van Gaal
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De strijdkreet van Oranje in Brazilië zal zijn (als men bij de KNVB mij volgt)
Koning, keizer, admiraal,
wij JUICHEN voor Louis van Gaal.
Haha, afrukken xdquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stuurt er nog iemand een vraagje op, zoals deze jongeman uit het verleden met een bijzondere naam?
Horen wie het zegtquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neem aan dat die Jaap Visser even op zijn plek wordt gezet. Met zijn ''Jan Boskamp is een hol vat''.
VI HOOLIGANSquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Horen wie het zegtDe arrogante eikel.
Nou jongens van VI. Pak deze ff mee vanavond.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
Deze moet vanavond echt langskomen.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)sen_voor_oranje.html
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stuurt er nog iemand een vraagje op, zoals deze jongeman uit het verleden met een bijzondere naam?
[ afbeelding ]
Ik vind dat Fish-O-Mania de ring verdient.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
IJstruckers zouden ook de Televizierring kunnen winnen.
En dan gaat Johan met zijn Anton Heyboer look naar de studio om de prijs in ontvangst te nemen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
IJstruckers zouden ook de Televizierring kunnen winnen.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ho. Ho ho ho HO HO HOHOOO
Dan hoop ik met hart en ziel dat onze vriend Sjonnie de Mol de ring wintquote:Voorlopige tussenstand Top-10 op alfabetische volgorde
- De Beste Singer/Songwriter van Nederland (BNN/VARA)
- Divorce (RTL 4)
- Expeditie Robinson (RTL5)
- Flikken Maastricht (TROS)
- Heel Holland Bakt (Omroep MAX)
- Ik Hou Van Holland (RTL4)
- Moeder, Ik Wil Bij De Revue (Omroep MAX)
- Over Mijn Lijk (BNN)
- Waar Is De Mol? (SBS6)
- Wie Is De Mol? (AVRO)
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk was dat best een Topshowquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat Fish-O-Mania de ring verdient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |