quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stuurt er nog iemand een vraagje op, zoals deze jongeman uit het verleden met een bijzondere naam?
[ afbeelding ]
Ik vind dat Fish-O-Mania de ring verdient.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
IJstruckers zouden ook de Televizierring kunnen winnen.
En dan gaat Johan met zijn Anton Heyboer look naar de studio om de prijs in ontvangst te nemen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
IJstruckers zouden ook de Televizierring kunnen winnen.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ho. Ho ho ho HO HO HOHOOO
Dan hoop ik met hart en ziel dat onze vriend Sjonnie de Mol de ring wintquote:Voorlopige tussenstand Top-10 op alfabetische volgorde
- De Beste Singer/Songwriter van Nederland (BNN/VARA)
- Divorce (RTL 4)
- Expeditie Robinson (RTL5)
- Flikken Maastricht (TROS)
- Heel Holland Bakt (Omroep MAX)
- Ik Hou Van Holland (RTL4)
- Moeder, Ik Wil Bij De Revue (Omroep MAX)
- Over Mijn Lijk (BNN)
- Waar Is De Mol? (SBS6)
- Wie Is De Mol? (AVRO)
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stuurt er nog iemand een vraagje op, zoals deze jongeman uit het verleden met een bijzondere naam?
[ afbeelding ]
Eigenlijk was dat best een Topshowquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat Fish-O-Mania de ring verdient.
Wilfred is een keer bij Ik Hou Van Holland geweest.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, de top 10 die kan winnen
[..]
Dan hoop ik met hart en ziel dat onze vriend Sjonnie de Mol de ring wint.
Oke.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wilfred is een keer bij Ik Hou Van Holland geweest.
Wilfred, Johan en René zijn bij Waar is de Mol geweest.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb niets met Jeroen van Koningsbrugge.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Stickertje is geen fan, dus geen stickertje op dit topic.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis Stickertje in dit topic. Waar is ze heen?
Die mag ik welquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niets met Jeroen van Koningsbrugge.
Bijeenkomst van de AAquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spelfouten aan het verbeteren in het DWDD topic.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Zijn dat die drammers die continu over matchfixing lopen te zeuren?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Het duo Knipping & Van Duren zou eens op onderzoek moeten gaan in Kwatar, wat daar gebeurt is mensonterend.
Hakkuhbar!quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dit nog wel de meest treurige lama:
[ afbeelding ]
Steven is geen lama.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Goed punt.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
goeie kantineheldquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Ze hadden beter Gerard Joling terug kunnen vragen.
Ken je die niet?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zijn dat die drammers die continu over matchfixing lopen te zeuren?
Wanneer ga je je UI veranderen?quote:
Racistquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ken je die niet?
[ afbeelding ]
Tom Knipping en zijn pimp
Zo in de reclame goed.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer ga je je UI veranderen?
Prima.quote:
DrDentzquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Quizvraag: Van wie is de volgende uitspraak aan het adres van Nico: HOE KRIJG JE HET UIT ZO'N VUNZIG HOOFD? JIJ BENT NIET GOED, JIJ SPOORT NIET!!
Was een weddenschap anders had ik die drol gewoon nog.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja graag die drol is gewoon vies Kun.
Ja.. dat is een van de volgelingen van Derksen.. lijkt wel of Johan alleen maar humorloze figuren om zich heen verzamelt.. nietszeggende inwisselbare figuren die ik alleen maar serieus over voetbal hoor lullen..quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ken je die niet?
[ afbeelding ]
Tom Knipping en zijn pimp
Ik dacht dat het was omdat hij post als een drol.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja graag die drol is gewoon vies Kun.
Johannes uitnodigen dan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
''Vermeer is niet iemand die je voor een talkshow uitnodigt''
Pot, ketel, zwart.
Nee Kun is soms best lief, maar ook wel eens vervelend jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was omdat hij post als een drol.
Alle humor komt van MKrabby en Thijs S.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja.. dat is een van de volgelingen van Derksen.. lijkt wel of Johan alleen maar humorloze figuren om zich heen verzamelt.. nietszeggende inwisselbare figuren die ik alleen maar serieus over voetbal hoor lullen..
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee Kun is soms best lief, maar ook wel eens vervelend ja
Krabbyquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle humor komt van MKrabby en Thijs S.
Nu loop je hypocriet te doen terwijl je voor de poen naar talpa ging.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was omdat hij post als een drol.
Geef mij 3 redenen om niet af te haken en terug te kijken?quote:
Ben ik dan ook aardig maar wel eens vervelend?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Net als jij trouwens, zal de leeftijd wel zijn
• Wilfredquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geef mij 3 redenen om niet af te haken en terug te kijken?
Dat zijn er 2. Wilfriedquote:
JIj bent net ietsjes ouder dus bij jou is het niet de leeftijdquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben ik dan ook aardig maar wel eens vervelend?
Ik ben 1 jaar ouder dan JR, dus dit is wel een cruciaal jaar voor hem.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Net als jij trouwens, zal de leeftijd wel zijn
Ik ben even oud als JR heh.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
JIj bent net ietsjes ouder dus bij jou is het niet de leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |