Vind het ook een vreemd,dat ze dat op maandag doen, doe het dan na Studio Sport op zondagquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:14 schreef Grifte het volgende:
FOX die denkt VI te kunnen verslaan door wat beelden niet af te geven
Of op maandag van 22:00 tot 23:00. Overzicht met hoogtepunten van Eredivisie en buitenlandse competities. Vooral beelden en minder gepraat/analyse.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind het ook een vreemd,dat ze dat op maandag doen, doe het dan na Studio Sport op zondag
Waarom gaat Jan van Halst op maandag dat allemaal analyseren als hij de hele zondag ervoor ook al loopt te praten over die wedstrijden? Zet er dan even wat betere personen neer. Mensen met een mening. En niet van die ideale schoonzonen en het braafste jochie van de klas.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of op maandag van 22:00 tot 23:00. Overzicht met hoogtepunten van Eredivisie en buitenlandse competities. Vooral beelden en minder gepraat/analyse.
twitter:Koeman1963 twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 14:12:26VoetbalClinic voor het personeel van #Hak! De commercial vanavond op Tv! http://t.co/7CLQH7zY5E reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile komt niet meer want nu Escha eenmaal getrouwd is valt er niks meer te halen voor hem.
[ afbeelding ]
Wat is hij daar vies-bruin.quote:Op dinsdag 24 september 2013 03:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Begin jaren 2000, een kwis over biologie... hmmm... Waku Waku?
[ afbeelding ]
René was er bij.
Haha die haarimplantaten toen nogquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zonnebankie, niks mis mee
[ afbeelding ]
Alleen de moeder van Jan van Halst en de broer van Pepperstreet kijken ernaar.quote:
Idd nu al bijna een verloren uitzending. En Johan die dan weer extra aan moet geven hoe goed de stukjes van Nico in zijn (voormalige) blad wel niet zijn, terwijl Dijkshoorn er de ballen verstand van heeft en alleen maar oog heeft voor een boompje op de achtergrond...echt hilarisch...quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:50 schreef Ties02 het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze die lul van een Nico uitnodigen.. Beetje Tijl gevoel krijg ik erbij
De weg naar de piramide is nog hoog.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondertussen in het bos:
[ afbeelding ]
Ik ben zoals iedereen weet een intellectueel maar ik kan Nico niet waarderen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:03 schreef Falco het volgende:
Uitzendingen met Nico vind ik juist top, intellectueel en bovendien hilarisch.
Mensen die Nico niet kunnen waarderen
Is dit echt of in scene gezet. Het ziet er te knullig uit namelijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:20 schreef Ties02 het volgende:
Hier laat nico zijn ware aard zien (FOK!'er)
Dat moet wel authentiek zijn. Vast puur toeval dat ze hem op een steiger treffen waar hij lang genoeg naar het water staat te turen om hem even stiekem te filmen. Vind het wel weer leuk. 'Niet zo'n provincialengeintje dat de camera gewoon doorloopt, dat doe je maar in de Achterhoek.'quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:33 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Is dit echt of in scene gezet. Het ziet er te knullig uit namelijk
Dat was mode in de 90squote:Op dinsdag 24 september 2013 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha die haarimplantaten toen nog
Eng, eng, eng!quote:Op woensdag 25 september 2013 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was mode in de 90s
[ afbeelding ]
De mooiste kool die ik ooit heb gemaakt.quote:
Die grap zag ik aankomen.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De mooiste kool die ik ooit heb gemaakt.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 02:30 schreef Ties02 het volgende:
ZOU DIE MEELEZEN OP FOK WIJ ZEGGEN OOK ALTIJD MOOIE KOOL HAHAHA XD
twitter:
Dat is absoluut een feitquote:
Hans, dit heeft in alle bladen gestaan.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:40 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat Johan's info over de broers met olievelden in Colombia een beetje doodsloeg, maar zo'n spannend verhaal moet je natuurlijk ook door reporter Tom Knipping laten vertellen, alleen die weet de tonatie zo te zetten dat je het gevoel hebt midden in een Maigret-film te zitten.
Verrassend die grap.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De mooiste kool die ik ooit heb gemaakt.![]()
Ik loop misschien wat achter want ik moet alles terugkijken. De Meiden van Kim Holland ontvang ik echter haarscherp.quote:Op woensdag 25 september 2013 06:19 schreef XSbig het volgende:
[..]
Hans, dit heeft in alle bladen gestaan.
Ha! Ik riep net nog even tegen Joop braakhekken in La Garage of die een potje kool door de pan wilden gooien. Wijntje erbij lekker toch. Niet dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |