Mevrouw van Geel wil wel bovenop.quote:Op maandag 23 september 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kan hij mevrouw van Geel eens verwennen.
WAKKER HE ?quote:Op maandag 23 september 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een scrum en dan handen op elkaar
Je moet lachend kampioen worden met zijn selectie in Belgiequote:Op maandag 23 september 2013 21:58 schreef j0rdiiii het volgende:
John moet Tielemans in de basis zetten.
Wel als je het met Carlo vergelijkt.quote:Op maandag 23 september 2013 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
Voetballers van een uitstekend niveau, die waren er toch nauwelijks meer in de Eredivisie.
XDDDDDDDDquote:Op maandag 23 september 2013 22:01 schreef modderfokker. het volgende:
Die drummer die ook altijd met zijn stokken gooit XD
Bayern had inderdaad best wat meer aandacht verdiend.quote:Op maandag 23 september 2013 22:01 schreef PSV1990- het volgende:
ze zijn vergeten om over de 4-0 te praten
was aan het begin vd showquote:Op maandag 23 september 2013 22:01 schreef PSV1990- het volgende:
Dit idd.quote:Op maandag 23 september 2013 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bayern had inderdaad best wat meer aandacht verdiend.
quote:Op maandag 23 september 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ambrosius heeft boos zijn tv genote.
Mee eens , eindelijk iemand die Bayern niet vergeetquote:Op maandag 23 september 2013 22:01 schreef PSV1990- het volgende:
Tegen Schalke klinkt 0-4 nu eenmaal beterquote:Op maandag 23 september 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Louis als coach was het ongetwijfeld 0-6 geworden.
Dat klopt zeker!quote:Op maandag 23 september 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Louis als coach was het ongetwijfeld 0-6 geworden.
Want?quote:Op maandag 23 september 2013 22:05 schreef Perico het volgende:
Wilfred leest FOK, bewijs is geleverd... TOPSHOW! Volgende keer graag alle gifjes in de uitzending.
Proper naughty m8quote:Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Grifte het volgende:
Om 23:00 weer Real Football Factories met Danny Dyah![]()
Wist je dat wij Topshow zeggen omdat Wilfred dat ooit gezegd heeft?quote:Op maandag 23 september 2013 22:05 schreef Perico het volgende:
Wilfred leest FOK, bewijs is geleverd... TOPSHOW! Volgende keer graag alle gifjes in de uitzending.
Herhalingen natuurlijk?quote:Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Grifte het volgende:
Dj Paul Elstakquote:Op maandag 23 september 2013 22:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yep, vanavond Schotland stond in de programmering.
Die aflevering van Nederland toen
Koning van de dag. Thanks !!!quote:Op maandag 23 september 2013 22:45 schreef Grifte het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)61d-f5a789e3ea69.mp4
die gozerquote:Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Grifte het volgende:
quote:Op maandag 23 september 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ambrosius heeft boos zijn tv genote.
Heb je een abonnement via Noord Korea afgesloten?quote:Op maandag 23 september 2013 22:29 schreef DrDentz het volgende:
MP4 jongens? Sinds we digitale tv hebben kan ik geen RTL7 meer ontvangen.
Met dank aan Toine en vooral aan Jan natuurlijk.quote:Op maandag 23 september 2013 23:25 schreef Cavaliers het volgende:
FOX was een topshow, heb ik gehoord.
Emile komt niet meer want nu Escha eenmaal getrouwd is valt er niks meer te halen voor hem.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:15 schreef Pascalus het volgende:
Wanneer komt de grote Schelvecchio weer? Ik zie hem veel liever dan Nico Dijkshoorn.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile komt niet meer want nu Escha eenmaal getrouwd is valt er niks meer te halen voor hem.
[ afbeelding ]
Ik was het alweer vergeten ja... Dat wordt terugkijken en doorspoelen daar waar nodig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:15 schreef Pascalus het volgende:
Wanneer komt de grote Schelvecchio weer? Ik zie hem veel liever dan Nico Dijkshoorn.
[ afbeelding ]
Ik ergerde me echt aan Genee. Als het al lastig te volgen is of te lang duurt, dan komt dat omdat hij er steeds doorheen zit te zeiken. Vond het echt een geniaal verhaal.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 23:25 schreef Cavaliers het volgende:
FOX was een topshow, heb ik gehoord.
Dat vind ik niet, het is sowieso nieuws en het is natuurlijk een mooi verhaal omdat het zo onwaarschijnlijk is (Colombiaanse onderwereld in Groesbeek wtf?). En het ging Derksen er vooral om te illustreren hoe hard de KNVB had gefaald.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Het werd voor mij juist grappig omdat Genee het probeerde af te kappen en Derksen desondanks stoïcijns bleef doorratelen over helemaal niks.
Het verhaal in deze volledigheid met werkelijk alle ins en outs als nieuws brengen sloeg natuurlijk nergens op
Nee ik moet nu met een antenne draadloos tv kunnen ontvangen maar de waves van RTL 7 heb ik nog niet weten te bereiken.quote:Op maandag 23 september 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je een abonnement via Noord Korea afgesloten?
Begin jaren 2000, een kwis over biologie... hmmm... Waku Waku?quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:33 schreef wimderon het volgende:
Interessant stukje trivia over Wim![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het wel grappig dat Derksen denkt dat de losse verkoop van VI enorm zal stijgen na dit opzienbarende Knipping en Van Duren onderzoek.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Het werd voor mij juist grappig omdat Genee het probeerde af te kappen en Derksen desondanks stoïcijns bleef doorratelen over helemaal niks.
Het verhaal in deze volledigheid met werkelijk alle ins en outs als nieuws brengen sloeg natuurlijk nergens op
Oww ik loop dus met mijn eigen domheid te koop. Nee dat wist ik niet. Ik weet wel alles van Colombiaanse olieconcessies. Met dat geld koop ik een bus vol miljonairs en wordt FC Limburg de komende jaren kampioen.quote:Op maandag 23 september 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wist je dat wij Topshow zeggen omdat Wilfred dat ooit gezegd heeft?
Niet andersom?
Met Topshow bedoelde Wilfred zichzelf aldus Johan.
Noem jij dit journalistiek?quote:Op dinsdag 24 september 2013 04:52 schreef Perico het volgende:
[..]
Oww ik loop dus met mijn eigen domheid te koop. Nee dat wist ik niet. Ik weet wel alles van Colombiaanse olieconcessies. Met dat geld koop ik een bus vol miljonairs en wordt FC Limburg de komende jaren kampioen.
Wat Littlerabbit zegt, vond juist de reactie van de rest mooi. Het verhaal ging natuurlijk nergens over.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ergerde me echt aan Genee. Als het al lastig te volgen is of te lang duurt, dan komt dat omdat hij er steeds doorheen zit te zeiken. Vond het echt een geniaal verhaal.
Fox voetbal maar 32000quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:51 schreef Ronaldsen het volgende:
De kijkcijfers zijn echt hoog de laatste twee weken, nog meer dan Pauw en Witteman
VOETBAL INTERNATIONAL 929.000
Het meest zielige is dat de programma's voor en na Fox voetbal nog beter bekeken worden, zoals The Simpsonsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |