quote:Op zondag 22 september 2013 00:18 schreef Michielos het volgende:
Wat is RMA? sorry maar ik ben al dat installeren, tunen enz echt KOTS BEU... ik snap echt 100% waarom Apple zo hoog aangeschreven staat..
Echt wtf.. ik heb NIKS gedaan gewoon... netjes afgesloten en kwam terug van werk en nu deze kutzeik??
ts is geen vrouwquote:Op zondag 22 september 2013 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
Ik had pas een nieuwe printer gekocht. Haalde hem ut de doos, sloot hem aan. Hij was bezig met een printopdracht en PLOP hij viel uit en stopte ermee. Wat bleek de volgende dag: stekker zat er niet goed in, in de printer.
Tip: Controleer het snoer even
Staat in OP dat ik dat al gedaan heb. Heb zelfs meerdere voedingkabelen aangesloten enz.quote:Op zondag 22 september 2013 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
Ik had pas een nieuwe printer gekocht. Haalde hem ut de doos, sloot hem aan. Hij was bezig met een printopdracht en PLOP hij viel uit en stopte ermee. Wat bleek de volgende dag: stekker zat er niet goed in, in de printer.
Maar dat is toch wat je standaard als eerste controleert?quote:Op zondag 22 september 2013 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
tip voor alle vrouwen:quote:Op zondag 22 september 2013 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
Die een uur later stuk gaat.quote:Op zondag 22 september 2013 00:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Het wordt steeds mooier.![]()
Kan niet wachten totdat je je apple pc binnenhebt.
Ik was alleenquote:Op zondag 22 september 2013 00:22 schreef Piger het volgende:
[..]
tip voor alle vrouwen:
heeft het elektriciteit nodig maar hoort het niet in de keuken? Blijf eraf en haal er een man bij.
Wtf.. 900 euro voor mijn ontspanning en NOG niks. IK ben dit echt KOTS maar dan ook KOTS beu.quote:Op zondag 22 september 2013 00:22 schreef Flammie het volgende:
Vraag 1: branden er lampjes achter, voorin de PC
Zo ja : dan komt er in ieder geval power door
zo nee: probeer eens de stekker aan de muur aan te sluiten? Werkt dat? zo nee dan probeer een ander snoer? Werkt dat? Zo nee dan probeer eens te kijken of andere apparaten wel werken.
Mocht dat allemaal niet lukken dan denk ik een foutief mainboard/powerboard.
Spijtig omt e vernemen maar kan gebeuren. Kun je aanspraak maken op je 2 jaar garantie bij het verkooppunt.
ja LUL,quote:Op zondag 22 september 2013 00:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Staat in OP dat ik dat al gedaan heb. Heb zelfs meerdere voedingkabelen aangesloten enz.
Ga jij lekker iemand anders UI jatten ofzoquote:Op zondag 22 september 2013 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
vrouwenquote:Op zondag 22 september 2013 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
Ja vanmiddag deed ie het gewoon. Afgesloten om naar mijn werk te gaan. Onveranderde situatie in alle opzichten alleen doet nu niks het meerquote:Op zondag 22 september 2013 00:24 schreef Nattekat het volgende:
Heeft ie het überhaupt wel eens gedaan?
Zo ja, kijk eens na of ie wel stroom krijgt, dit is de meest voorkomende reden van je probleem. Het moederbord vervangen is echt het laatste wat je moet doen.
Waarom zou ik uberhaupt nog een pc daar willen? na 1 dag zijn ze dus al kapot?????quote:Op zondag 22 september 2013 00:24 schreef Harvest89 het volgende:
Heb je geen garantie? gewoon teruggaan naar de winkel man en ruilen voor een andere.
Weet niet waar je je pc gekocht hebt, maar heb eens een Acer Aspire gekocht bij Media markt. Op dag van aankoop wou ik een spelletje spelen (Empire total war) en na een paar minuten crashte mijn PC. Teruggegaan naar winkel, bleek mijn videokaart problemen te hebben, kreeg daarna gewoon een nieuwe PC mee.quote:Op zondag 22 september 2013 00:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja vanmiddag deed ie het gewoon. Afgesloten om naar mijn werk te gaan. Onveranderde situatie in alle opzichten alleen doet nu niks het meer
Een uur rijden? Waarom koop je niet gewoon een PC bij de dichts bijzijnde media/electronica winkel in je buurt.quote:Op zondag 22 september 2013 00:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom zou ik uberhaupt nog een pc daar willen? na 1 dag zijn ze dus al kapot?????
Echt...dit is mijn leven.. mijn ontspanning....
Kan ik weer uur gaan rijden naar dat flutbedrijf want ze zullen zeker nog te lui zijn om me een te komen brengen nadat ze door HUN toedoen mij een verneukte kut computer geven
Rot toch op
Uh watquote:Op zondag 22 september 2013 00:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ga jij lekker iemand anders UI jatten ofzo
Gast, ik heb de pc iet zelf gebouwwd. Samen met een vriend (msC in IT en artificial intelligence) mijn wensen aangegeven en een bedrijf heeft vervolgens de pc voor me gemaakt. Kan ik hier echt iets aan doen? wil je me hier nu echt de schuld van gaan geven? ik vraag alleen een FUCKING deugdelijk product... echt niet meer....quote:Op zondag 22 september 2013 00:27 schreef Inverted_World het volgende:
Geen PC kunnen bouwen en dan klagen dat het niet werkt.![]()
Koop of en een kant en klare PC, net als bij Apple kun je in dezelfde prijsklassen voor bijv. Alienware gaan. Beiden duurder, maar het werkt sowieso. Als je het niet zelf kunt moet je niet appels met peren vergelijken.
Je weet donders goed wat ik bedoel.quote:
ga terug naar het bedrijf waar je hem heb laten bouwen, kneusquote:Op zondag 22 september 2013 00:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gast, ik heb de pc iet zelf gebouwwd. Samen met een vriend (msC in IT en artificial intelligence) mijn wensen aangegeven en een bedrijf heeft vervolgens de pc voor me gemaakt. Kan ik hier echt iets aan doen? wil je me hier nu echt de schuld van gaan geven? ik vraag alleen een FUCKING deugdelijk product... echt niet meer....
quote:Op zondag 22 september 2013 00:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je weet donders goed wat ik bedoel.
Dit was op aanraden van wat lui die ik kon. echt.. NOOIT meer..quote:Op zondag 22 september 2013 00:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Een uur rijden? Waarom koop je niet gewoon een PC bij de dichts bijzijnde media/electronica winkel in je buurt.
laat die vriend er naar kijken dan als die zo veel weetquote:Op zondag 22 september 2013 00:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gast, ik heb de pc iet zelf gebouwwd. Samen met een vriend (msC in IT en artificial intelligence) mijn wensen aangegeven en een bedrijf heeft vervolgens de pc voor me gemaakt. Kan ik hier echt iets aan doen? wil je me hier nu echt de schuld van gaan geven? ik vraag alleen een FUCKING deugdelijk product... echt niet meer....
Je wilt het niet weten. Zulke exemplaren heb ik ook meegemaakt op de helpdesk. Trappen met hun voeten de stekkers los onder het buro en vervolgens veel lawaai maken dat de computer stuk is.quote:Op zondag 22 september 2013 00:21 schreef Boomeister het volgende:
[..]
Maar dat is toch wat je standaard als eerste controleert?
Maar meteen 1e dag kapot is toch wel slechte voorbode ben je met me eens of niet ?quote:Op zondag 22 september 2013 00:34 schreef jogy het volgende:
DIngen gaan weleens kapot, laat em repareren en je hebt een goede pc. Apple apparaten gaan heus ook wel een keer onverklaarbaar naar de tyfus, die dingen zijn ook niet in elkaar gezet door supermensen uit de toekomst met een IQ van minimaal 250. Daar valt een kinderarbeider ook wel een keertje in slaap terwijl hij een printplaat vast soldeert waarna deze door de quality check komt.
Of koop een Apple en kan de helft van de spellen niet spelen.
Als je geen gamer bent is dat niet echt een probleem.
SG had hem eerderquote:Op zondag 22 september 2013 00:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ga jij lekker iemand anders UI jatten ofzo
Maak dan gewoon gebruik van de garantie, zo'n ontzettend probleem is het nou ook weer niet, zulke dingen komen voor, ook bij Apple.quote:Op zondag 22 september 2013 00:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet vrolijk van worden nee. Maar om nou helemaal over de rooie te gaan is ook weer ietwat overdreven.quote:Op zondag 22 september 2013 00:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maar meteen 1e dag kapot is toch wel slechte voorbode ben je met me eens of niet ?
Na dag 1?quote:Op zondag 22 september 2013 00:35 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Maak dan gewoon gebruik van de garantie, zo'n ontzettend probleem is het nou ook weer niet, zulke dingen komen voor, ook bij Apple.
Ja als dat dign 1000 euro kost en ze dadelijk zeggen van, JA DAT HEB JE ZELF GEDAAN zit je met de gebakken peren hequote:Op zondag 22 september 2013 00:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet vrolijk van worden nee. Maar om nou helemaal over de rooie te gaan is ook weer ietwat overdreven.
hahahaha. heb ook op een helpdesk gewerkt en die meneer had zijn modem niet aangesloten op de adsl poort in de muur. want het was immers draadloos internet toch.quote:Op zondag 22 september 2013 00:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je wilt het niet weten. Zulke exemplaren heb ik ook meegemaakt op de helpdesk. Trappen met hun voeten de stekkers los onder het buro en vervolgens veel lawaai maken dat de computer stuk is.
Waar is je nachtbagger?quote:Op zondag 22 september 2013 00:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]godver ik heb deze ui al sinds ik dit account heb mafkees wat lul je nou slap
Niet helemaal waar, het is een redelijk veelgebruikte UI die ook voor SG hier lid was hier al werd gebruikt.quote:
Shit happens. Het is pas oplichting als de winkel waar je hem gekocht hebt opeens niet meer bestaat en ze geen moeite doen om het te repareren. Nu is het gewoon een DOA en komt het vast wel goed. Als je geen bitch aan het zijn bent tegen de mensen die je kunnen helpen natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 00:36 schreef Michielos het volgende:
Dingen waarvoor ik honderden euro's betaal behoren niet kapot te gaan na 1 dag waarvan ik t grootste gedeelte gewerkt heb. Sorry, maar dat vind ik absoluut onacceptabel, schandelijk en oplichting.
Durf te wedden dat die wel langer dan 1 dag meegaatquote:Op zondag 22 september 2013 00:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Shit happens. Het is pas oplichting als de winkel waar je hem gekocht hebt opeens niet meer bestaat en ze geen moeite doen om het te repareren. Nu is het gewoon een DOA en komt het vast wel goed. Als je geen bitch aan het zijn bent tegen de mensen die je kunnen helpen natuurlijk.
Oh, wacht. Hoe lang heb je die gozer aan de telefoon ook alweer laten wachten.
Koop maar een Apple.
Het is geen DOA als deze in de winkel wel aanging en deze wel even gewerkt heeft lijkt me.quote:Op zondag 22 september 2013 00:38 schreef jogy het volgende:
n om het te repareren. Nu is het gewoon een DOA en komt het vast wel goed. Als je geen bitch aan het zijn bent tegen de mens
Zou kunnen. Ik heb hem van google afbeeldingen en niet van een andere user....quote:Op zondag 22 september 2013 00:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, het is een redelijk veelgebruikte UI die ook voor SG hier lid was hier al werd gebruikt.
Ja hoor, een 99% van de fatsoenlijk bij elkaar geschraapte pc's ook.quote:Op zondag 22 september 2013 00:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Durf te wedden dat die wel langer dan 1 dag meegaat
Eerste dag kapot mag je gerust een DOA noemen.quote:Op zondag 22 september 2013 00:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het is geen DOA als deze in de winkel wel aanging en deze wel even gewerkt heeft lijkt me.
DoA als in Death on Arrival toch?
Heb mijn oude baan weer terug.. en dat betaalt aardigquote:Op zondag 22 september 2013 00:40 schreef valek het volgende:
Jij hebt toch geen baan? Wat ik uit je vorige zeurtopics heb begrepen. Hoe kun je dan nog 900 euro hebben om die pc te kopen. Is dat van geld van je uitkering?
En ik geloof echt niet meer dat het niet aan jou ligt. Alles gaat verkeerd bij jou en anderen maar de schuld geven.
In een normale situatie gaat elke computer langer dan 1 dag mee. Jij hebt het nu een keertje niet getroffen en hebt een pc gekregen waarbij iets niet goed zit. Maar ik vind dat persoonlijk een beetje een stomme reden om opeens iets heel anders te halen. Dit is iets dat altijd voor kan komen bij elektronica, ongeacht het merk en de prijs die je ervoor hebt betaald.quote:Op zondag 22 september 2013 00:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Durf te wedden dat die wel langer dan 1 dag meegaat
Heb je de pc bij één of andere vage zaak gekocht?quote:Op zondag 22 september 2013 00:37 schreef Michielos het volgende:
Ik ben er van over de rooie omdat dit:
A) de zoveelste keer is
B) het al na 1 dag is
C) ze eerst allerhande claims hadden die ze niet waarmaakten
D) deze nacht mijn enige ontspanning is de komende tijd
E) dit totaal verneukt is door een waardeloze computer
F) het honderden euro's gekost heeft en ik er een uur voor heb moeten rijden...
Één voordeel is dan wel weer dat zijn frustratie een bron van ontspanning is voor anderen deze avond.quote:Op zondag 22 september 2013 00:42 schreef gebrokenglas het volgende:
't is alleen klote dat TS zich niet kan ontspannen nu en daartegen het schuim om de mond heeft zitten.
Check mijn laatste zin.quote:Op zondag 22 september 2013 00:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Heb mijn oude baan weer terug.. en dat betaalt aardig
Al 3.5 maand weer
Verder speel ik dagelijks poker voor medium stakes( ROI 15%+, kun je navragen aan mensen die me kennen). Daar maak ik ook goeie winst op. Van pokerwinst had ik deze pc gekocht overigens.
Zullen we weer OT gaan anders?
Ja.. toen ik geen werk had.. was ik echt fucking depressiefquote:Op zondag 22 september 2013 00:44 schreef jogy het volgende:
Wel tof dat je weer een baan hebt trouwens
Je drukt op de powerswitch en hij gaat niet meer aan nadat je terug komt van je werk.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 00:45 schreef mitchelll0181 het volgende:
Deze gast zit gewoon te trollen. Loopt al een tijdje te zeiken dattie Apple wil want dat gaat niet kapot blablabla...![]()
Ts zet de spec's is neer van dat ding. Op de bon staat alles wat er in zit.
Het gaat hier over een PC die na 1 dag gaar is en dat is de reden dat de TS een apple wil omdat daar geen problemen mee zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 00:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Trouwens wat ik niet snap: TS heeft het over Apple maar ook over zelf samenstellen? Das geht toch niet samen?
Dat ding verkeerd laten assembleren met spullen die niet lekker met elkaar communiceren of door een winkel dat gewoon een stelletje ongeschoolde dwazen in dienst heeft.quote:Op zondag 22 september 2013 00:46 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je drukt op de powerswitch en hij gaat niet meer aan nadat je terug komt van je werk.
Wat zou de TS foutg edaan hebben denk je, zo na 1 dag?
Het is volledig geurloos. Heb verschillende netsnoeren geprobeerd en verschillende stopcontacten maar er gebeurd simpelweg niksquote:Op zondag 22 september 2013 00:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ruikt het ook verbrand? Anders is alleen de zekering in de voeding geploft.
Probeer eens een ander stopcontact? Of probeer het netsnoer 180 graden te draaien? En probeer ook eens een geaard stopcontact?
Misschien hebben jullie een ietwat geromantiseerd beeld van Applequote:Op zondag 22 september 2013 00:52 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het gaat hier over een PC die na 1 dag gaar is en dat is de reden dat de TS een apple wil omdat daar geen problemen mee zijn.
Nee, dat heb ik nog niet gedaan. ik ben wel bang dat ik dan iets stukdruk en mijn garantie vervalt ofzo. Ik weet niet hoe streng ze daarmee zijn,quote:Op zondag 22 september 2013 00:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat ding verkeerd laten assembleren met spullen die niet lekker met elkaar communiceren of door een winkel dat gewoon een stelletje ongeschoolde dwazen in dienst heeft.
Michielos: heb je dat ding al een keertje open gemaakt en alles goed aangedrukt. Voor hetzelfde geld zit er gewoon een contactje niet lekker die dit gezeik veroorzaakt. Nee, dat zou je niet krijgen bij een Apple maar ook niet bij een Dell PC. Zelf assemblage (of in ieder geval zelf de onderdelen kiezen) draagt nou eenmaal een inherent risico met zich mee.
De hele week gaat alles al mis. Misschien is het wel karma.quote:Op zondag 22 september 2013 00:46 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je drukt op de powerswitch en hij gaat niet meer aan nadat je terug komt van je werk.
Wat zou de TS foutg edaan hebben denk je, zo na 1 dag?
500 Euro.quote:Op zondag 22 september 2013 00:37 schreef Michielos het volgende:
A) de zoveelste keer is
B) het al na 1 dag is
Je moet ook niet te veel kracht zetten neequote:Op zondag 22 september 2013 00:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nog niet gedaan. ik ben wel bang dat ik dan iets stukdruk en mijn garantie vervalt ofzo. Ik weet niet hoe streng ze daarmee zijn,
Bij een xbox misschien. Ik kan het me niet voorstellen dat het bij een assemblage pc ook zo is hoor. en het valt niet te controleren of de pc is open gemaakt.quote:Op zondag 22 september 2013 00:59 schreef Piye het volgende:
Eehm als je hem openmaakt vervalt de garantie toch al direct? Ik zou het niet doen.
Breek me de bek niet open over 'gerenommeerde' computerwinkels. Het zegt geen fuck.quote:Op zondag 22 september 2013 00:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat ding verkeerd laten assembleren met spullen die niet lekker met elkaar communiceren of door een winkel dat gewoon een stelletje ongeschoolde dwazen in dienst heeft.
Ligt eraan, als er zo'n sticker op zit waarop staat "bij het breken van deze zegel vervalt de garantie" moet je het niet doen.quote:Op zondag 22 september 2013 01:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Bij een xbox misschien. Ik kan het me niet voorstellen dat het bij een assemblage pc ook zo is hoor. en het valt niet te controleren of de pc is open gemaakt.
Ja en daarom denk ik dus nu.. wil ik dit echt? wil ik dalijk weer elke dag opnieuw bidden dat er niks fout gaat, dat ie het eens een keertje goed doet enz?quote:Op zondag 22 september 2013 01:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over 'gerenommeerde' computerwinkels.
3x een 'kant en klare' pc gekocht bij zo'n winkel en alle drie de keren gezeik.
nr 1 (mijn allereerste computer). meegeleverde muis stuk
nr 2. Verkeerd moederbord die niet kon communiceren met de floppy disk. 4 weken kwijt.
nr 3. Een monitor die niet goed kan praten met de meegeleverde videokaart (no signal).
Alle keren gezeik en een hoop gedoe. Vooral die 2e was behoorlijk gekut, ook met extra geld rekenen enzo.
Pokeren gaat op een Apple waarschijnlijk ook ook wel.quote:Op zondag 22 september 2013 01:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja en daarom denk ik dus nu.. wil ik dit echt? wil ik dalijk weer elke dag opnieuw bidden dat er niks fout gaat, dat ie het eens een keertje goed doet enz?
Echt.. niet om te trollen.. maar ik neig nu echt naar een apple.. ik sta onder contract met poker en moet echt mijn hourly rate en volume halen per week.. dat staat nu onder druk
Yep,maar counterstrike en starcraft wss niet.. en ik zit ook met usb gaming gear twv 400 euro ofzoquote:Op zondag 22 september 2013 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pokeren gaat op een Apple waarschijnlijk ook ook wel.
Dan neem je er gewoon 2, een appel voor het stabiele pokeren en die gare bak voor het gamen.quote:Op zondag 22 september 2013 01:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Yep,maar counterstrike en starcraft wss niet.. en ik zit ook met usb gaming gear twv 400 euro ofzo
Dan heb je weinig keus eigenlijk. Wil je alle spellen kunnen spelen of wil je een iets betrouwbaardere computer? Of je neemt de middenweg en assembleert niet zelf een pc maar koopt een kant en klare van een merk als ASUS of zo. Ben je iets duurder uit (minder duur dan een applequote:Op zondag 22 september 2013 01:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Yep,maar counterstrike en starcraft wss niet.. en ik zit ook met usb gaming gear twv 400 euro ofzo
Yeah, alleen die gare bak doet het geeneensquote:Op zondag 22 september 2013 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan neem je er gewoon 2, een appel voor het stabiele pokeren en die gare bak voor het gamen.
Zeer herkenbaar. Om die reden bouw ik al 12 jaar mijn eigen pc's in elkaar.quote:Op zondag 22 september 2013 01:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over 'gerenommeerde' computerwinkels. Het zegt geen fuck.
3x een 'kant en klare' pc gekocht bij zo'n winkel en alle drie de keren gezeik.
nr 1 (mijn allereerste computer). meegeleverde muis stuk
nr 2. Verkeerd moederbord die niet kon communiceren met de floppy drive (toen floppies nog het uitwisselmedium was voor bestanden). PC 4 weken kwijtgeweest "ter reparatie". Gelukkig is de winkelketen inmiddels failliet.
nr 3. Een monitor die niet goed kan praten met de meegeleverde videokaart (no signal).
Alle keren gezeik en een hoop gedoe. Vooral die 2e was behoorlijk gekut, ook met extra geld rekenen enzo.
Er zijn natuurlijk ook vage poker sites.quote:Op zondag 22 september 2013 01:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Yeah, alleen die gare bak doet het geeneens
Ik dacht.. aaah nieuwe computer.. bij mijn vorige pc crashte ie opeens at random tijdens poker sessies. niet leuk als je net 22 mtt's van 8$ hebt openstaan
Maar de vervanger... de pc die mijn vorige obsolete moest maken.. begeeft het al na fucking 1 dagecht wtf??
Ik kan er nu enigszins mee lachen maar come on.. dit kan gewoon echt niet haha
Ja?quote:Op zondag 22 september 2013 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook vage poker sites.
Ik weet natuurlijk niet wat je zoal uitspookt op die nieuwe PC.quote:Op zondag 22 september 2013 01:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja?pokerstars is anders al jarenlang een der betrouwbaarste
But lets dont go there
Ff kijken, ik kreeg hem vandaag en had drivers installed van hardware, steam geinstalleerd en starcraft 2 geinstalleerd. Daarna gechecked of alles t deed en alles werke (met wat hakkelingen, maar dat kan opstart redenen hebben). Daarna had ik de computer afgesloten en ben ik gaan werken.. ik kwam thuis lekker... ontspanning!! En dan ditquote:Op zondag 22 september 2013 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat je zoal uitspookt op die nieuwe PC.
Ow voor mij geen second chance hoor. Ik vraag geld terug en ga ergens anders.quote:Op zondag 22 september 2013 01:21 schreef jogy het volgende:
Als je je geld terug kan krijgen (waarschijnlijk niet meteen want je moet ze de kans geven om het te fixen) dan kan je altijd http://www.computerstore.(...)s-cm6330-bn022s.html nog proberen. Heb je waarschijnlijk de komende tijd ook geen gezeur met games.
Dat klinkt als een kapot onderdeel ergens.quote:Op zondag 22 september 2013 01:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ff kijken, ik kreeg hem vandaag en had drivers installed van hardware, steam geinstalleerd en starcraft 2 geinstalleerd. Daarna gechecked of alles t deed en alles werke (met wat hakkelingen, maar dat kan opstart redenen hebben). Daarna had ik de computer afgesloten en ben ik gaan werken.. ik kwam thuis lekker... ontspanning!! En dan dit
Wordt lastig volgens mij. Wettelijk is het zo dat je de verkopende partij een kans moet geven om het te herstellen. Maar zo wel dan ben ik blij voor je en wens ik je veel plezier met je Apple en condoleer ik je met het einde van je gamerbestaanquote:Op zondag 22 september 2013 01:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow voor mij geen second chance hoor. Ik vraag geld terug en ga ergens anders.
Vast wel en sorry.. maar ik vind dat niet kunnen na slechts 1 dag. gewoon echt belachelijk.quote:Op zondag 22 september 2013 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat klinkt als een kapot onderdeel ergens.
[KLB] Mijn spullen werken niet op mijn Apple en ik mis CS en SCquote:Op zondag 22 september 2013 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ga je de appel halen? Ik verheug me nu al op het vervolg.
Sommige mensen hebben altijd pech, daar doe je niets aan, het is je lot.quote:Op zondag 22 september 2013 01:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vast wel en sorry.. maar ik vind dat niet kunnen na slechts 1 dag. gewoon echt belachelijk.
Ja daag.ik heb mijn 800 games per week al niet kunnen halen door bestellen nieuwe pc. ik loop serieus inkomsten mis door dit. Einde gamersbestaan .. tja.. maar echt gamen doe ik nu ook weer niet.. ik zit dit nu verbolgen, verbitterd en gefrustreerd op een tablet te tikken (en idd.. die werkt perfectquote:Op zondag 22 september 2013 01:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Wordt lastig volgens mij. Wettelijk is het zo dat je de verkopende partij een kans moet geven om het te herstellen. Maar zo wel dan ben ik blij voor je en wens ik je veel plezier met je Apple en condoleer ik je met het einde van je gamerbestaan. Aan de andere kant kan je je ook wel vermaken met andere dingen zoals instagram en zo.
Ik zou rustig tikken, voor je het weet geeft die ook de geest.quote:Op zondag 22 september 2013 01:29 schreef Michielos het volgende:
ik zit dit nu verbolgen, verbitterd en gefrustreerd op een tablet te tikken (en idd.. die werkt perfect) haha
Geweldige garantie ook.quote:Op zondag 22 september 2013 01:30 schreef Flammie het volgende:
Gewoon apple. Beste kwaliteit nooit gezeik mee
hahaquote:Op zondag 22 september 2013 00:37 schreef Michielos het volgende:
A) de zoveelste keer is
B) het al na 1 dag is
Hahahaha ik zal je dit zeggenquote:Op zondag 22 september 2013 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zou rustig tikken, voor je het weet geeft die ook de geest.
Daarom heeft Apple ook geen technische dienst.quote:Op zondag 22 september 2013 01:30 schreef Flammie het volgende:
Nou, sterkte dan maarquote:Op zondag 22 september 2013 01:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja daag.ik heb mijn 800 games per week al niet kunnen halen door bestellen nieuwe pc. ik loop serieus inkomsten mis door dit. Einde gamersbestaan .. tja.. maar echt gamen doe ik nu ook weer niet.. ik zit dit nu verbolgen, verbitterd en gefrustreerd op een tablet te tikken (en idd.. die werkt perfect) haha
1e jaar omruilen en daarna het bos in.quote:Op zondag 22 september 2013 01:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daarom heeft Apple ook geen technische dienst.
Ik snap ook niet waar het mis gaat bij mij.. ik snap het gewoon echt niet. Deze heb ik net 1 dag. wtf kan er mis gaan in 1 dag waarvan k het grootste gedeelte uit huis was om te werken?quote:Op zondag 22 september 2013 01:31 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
haha
ik heb in de afgelopen 20 jaar zo'n 6 PC's verstookt,. Afgezien van 1x een HD crash nog nooit ook maar iets kapot gegaan. Sterker nog, sommige van die museum stukken die ik niet weggegooid heb doen het nu nog, waaronder de alleroudste..
(NB, nee ik heb ze niet allemaal bewaard)
Murphy kennende is ie aan de diarreequote:Op zondag 22 september 2013 01:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, sterkte dan maar. En bij de weg, op mijn werk hebben we ook een Apple gehad die binnen een week terug ging omdat het stuk was. Dus als Murphy echt op je hoofd aan het kakken is hoop ik dat hij nu zijn laatste keutel heeft gelegd
.
Dat moet haast een verkeerd trillingsgetal zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 01:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar het mis gaat bij mij.. ik snap het gewoon echt niet. Deze heb ik net 1 dag. wtf kan er mis gaan in 1 dag waarvan k het grootste gedeelte uit huis was om te werken?
Ik ben echt de unluckiest guy in the universe als het op electronica aankomt. ik wantrouw het nu ook gewoon echt, ben super sceptisch, paranoide haastquote:Op zondag 22 september 2013 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat moet haast een verkeerd trillingsgetal zijn.
Dit is statistisch vastgelegd of enkel je eigen ervaring? Als je de hardwarematige kwaliteit van bijvoorbeeld een door ASUS ontworpen pc naast die van Apple legt zal het moeilijk zijn om daar verschil in te vinden, daar durf ik mijn handen voor in het vuur te houden.quote:Op zondag 22 september 2013 01:30 schreef Flammie het volgende:
Ik speel alleen Counterstrike en Stacraft 2 op competitief niveau. Daar ga ik geen console voor kopenquote:Op zondag 22 september 2013 01:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Koop een Apple/Dell/Asus voor pokeren en een Sony PS voor spellen of iets dergelijks
Beiden voor Mac te krijgen.quote:Op zondag 22 september 2013 01:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik speel alleen Counterstrike en Stacraft 2 op competitief niveau. Daar ga ik geen console voor kopen
Kijk dat is dus goed nieuwsquote:
Koop dan ook geen computer bij de Lidl, dat is vragen om problemen.quote:Op zondag 22 september 2013 00:16 schreef Michielos het volgende:
ik wilde even zeggen dat de pc die ik vandaag gekocht heb nu al dood is
Thanks sherlock, maar de pc kwam van een bedrijf dat zich specialiseerd in het assemblen van gamers pc's naar wens en op maat.quote:Op zondag 22 september 2013 01:47 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Koop dan ook geen computer bij de Lidl, dat is vragen om problemen.
Windows installeren op een Mac is easy as shit. Boot Camp-assist doet alles voor je. Je hebt alleen Windows nog nodig.quote:Op zondag 22 september 2013 01:44 schreef jogy het volgende:
Trouwens, volgens mij kan je Windows ook Dual boot op een Apple gooien maar alweer zou je daar waarschijnlijk enige technische kennis voor moeten bezitten, eventueel kan je die technische kennis vragen dit voor je te fixen. Heb je Apple hardware met een optie tot Gamen.
quote:Op zondag 22 september 2013 01:46 schreef Michielos het volgende:
Een bedrijf met zoveel goede verhalen over gebruikersgemak en ervaring, geen buggs, random crashes of dit soort geneuzel.... daar betaal ik graag wat meer voor.
Al decennia lang een pc gebruiker en nooit problemen gehad, maakt dit het een feit dat PC's perfect zijn? Nee.quote:Op zondag 22 september 2013 02:00 schreef Flammie het volgende:
Al.jaren apple gebruiker en moet altijd gniffelen om dit soort topics hoor... Ooit zat ik in dezelfde situatie maar na apple nooit meer problemen gehad met computers...
Je bent gewoon statisch geladen johquote:Op zondag 22 september 2013 02:00 schreef Michielos het volgende:
Ik heb nu ook echt een soort..tja.. electrofobie ofzo? ik ga er vanuit dat alles wat ik aanraak crashed, onder de virussen raakt of op een of andere manier dienst weigrert... echt zo erg is t nu dus bij mij..
Beste van t beste, nieuwe computer.. t boeit me geen drol... ik voel angst als ik op de power button druk, als ik alt-tab press of gewoon een spelletje wil spelenn. ik ga er nu automatisch van uit dat alles crashed, diesnt weigert, blue screened enz..
Echt... als je structureel ZO erg teleurgesteld bent door computers, als je structureel , wanneer je et het liefste wilt, zo erg bezeikt bent door computers, als je een computer koopt en die het na 1 fucking dag al niet meer doet.... dan ontwikkel je dus dit soort paranoide fobieen...
Echt wtfk blijf sceptisch.. bij deze kutcomputer, bij de volgende en de komende veertig jaar ook nog
Haha ik zou electroman zijn als marvel een comic over me zou makenquote:Op zondag 22 september 2013 02:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je bent gewoon statisch geladen joh
Dat moet het haast zijn, daar kan geen enkele hardware tegen.quote:Op zondag 22 september 2013 02:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je bent gewoon statisch geladen joh
Misschien moet je je tapijt het huis uit gooien of niet meer op je sokken lopen terwijl je wil computerenquote:Op zondag 22 september 2013 02:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
Haha ik zou electroman zijn als marvel een comic over me zou maken
Nee maar echt.. wtf.. ik ben gewoon BANG als ik een computer aanraak.. ik weet toch dat het weer een enorme let down gaat worden
Er moet echt onderzoek gedaan worden naar " electrofoben" ofzo
Wat vind jij? kan mijn electropathie in TRU?quote:Op zondag 22 september 2013 02:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien moet je je tapijt het huis uit gooien of niet meer op je sokken lopen terwijl je wil computeren.
Alleen als je het nog steeds hebt wanneer je niet met je sokken over het tapijt heen sloftquote:Op zondag 22 september 2013 02:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat vind jij? kan mijn electropathie in TRU?![]()
K&W, geaarde stopcontacten aanleggen.quote:Op zondag 22 september 2013 02:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat vind jij? kan mijn electropathie in TRU?![]()
Dat heeft dan vaak met een te hoog trillingsgetal te maken.quote:Op zondag 22 september 2013 02:14 schreef jogy het volgende:
Maar om het een TRU vleug te geven kan het ook gewoon zo zijn dat je negatieve beeld over elektronische apparatuur je realiteit deels vormgeeft waardoor je zoveel problemen hebt.
Ja, dat moet het zijn. soort omgedraaide The Secret. t kan echt niet andersquote:Op zondag 22 september 2013 02:14 schreef jogy het volgende:
Maar om het een TRU vleug te geven kan het ook gewoon zo zijn dat je negatieve beeld over elektronische apparatuur je realiteit deels vormgeeft waardoor je zoveel problemen hebt.
Of te laag!quote:Op zondag 22 september 2013 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heeft dan vaak met een te hoog trillingsgetal te maken.
Dan raad ik je echt een Apple aan, doe het wel snel voor het Jobs effect helemaal weg is!quote:Op zondag 22 september 2013 02:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, dat moet het zijn. soort omgedraaide The Secret. t kan echt niet anders:7
Die arme TS is dan de 1e 3 weken aan het zoeken waar alles staat.quote:Op zondag 22 september 2013 02:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan raad ik je echt een Apple aan, doe het wel snel voor het Jobs effect helemaal weg is!
Al die sneltoetsen die je weer opnieuw aan moeten, ocherm.quote:Op zondag 22 september 2013 02:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die arme TS is dan de 1e 3 weken aan het zoeken waar alles staat.
Ik vind de muis nog steeds de beste uitvinding ooit.quote:Op zondag 22 september 2013 02:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Al die sneltoetsen die je weer opnieuw aan moeten, ocherm.
Ik ben sowieso nooit afhankelijk van 1 PC.quote:Op zondag 22 september 2013 02:27 schreef jogy het volgende:
Anyway, ik blijf erbij dat wanneer je een A-merk pc koopt die ze zelf assembleren en dus door een goede testreeks laten gaan dat je even vaak problemen ondervindt met je PC als met je Apple. Maar oké.
Ik geloof je, maar ben tegelijkertijd ook echt super sceptisch, paranoide, verbolgen, angstig en gefrustreerd.quote:Op zondag 22 september 2013 02:27 schreef jogy het volgende:
Anyway, ik blijf erbij dat wanneer je een A-merk pc koopt die ze zelf assembleren en dus door een goede testreeks laten gaan dat je even vaak problemen ondervindt met je PC als met je Apple. Maar oké.
Ik zit nu met een tablet en smartphone.. en moet nog 500 games deze week en zou ook graag nog wat ontspanning willen in de vorm van gamen maar jaquote:Op zondag 22 september 2013 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben sowieso nooit afhankelijk van 1 PC.
Die extra kosten gaat nog een harde dobber worden.quote:Op zondag 22 september 2013 02:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar ben tegelijkertijd ook echt super sceptisch, paranoide, verbolgen, angstig en gefrustreerd.
Morgen garantie maar eens mailen. ze mogen de benzinekosten ook vergoeden wat mij betreft
PC en laptop hier maar ik kan de zaken die ik op mijn pc kan niet op mijn laptop doen, totaal geen 3D power. Maar ik heb mijn pc al meer dan 4 jaar en nooit problemen mee gehad, dat betekent volgens sommigen hier dat de PC per definitie beter is dan een Apple. Of zo.quote:Op zondag 22 september 2013 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben sowieso nooit afhankelijk van 1 PC.
Ja, in poker vis ik heel veel. irl vissen ben ik 1 grote fishquote:Op zondag 22 september 2013 02:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die extra kosten gaat nog een harde dobber worden.
Vis je weleens op karpers?
Een PC is een simpelweg een stuk gereedschap.quote:Op zondag 22 september 2013 02:32 schreef jogy het volgende:
[..]
PC en laptop hier maar ik kan de zaken die ik op mijn pc kan niet op mijn laptop doen, totaal geen 3D power. Maar ik heb mijn pc al meer dan 4 jaar en nooit problemen mee gehad, dat betekent volgens sommigen hier dat de PC per definitie beter is dan een Apple. Of zo.
He, begrijpelijk hoor. Ik zou ook met huiloogjes op de bank zitten als mijn splinternieuwe pc zo er tussenuit knijptquote:Op zondag 22 september 2013 02:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar ben tegelijkertijd ook echt super sceptisch, paranoide, verbolgen, angstig en gefrustreerd.
Karpervissen geeft een bepaalde rust.quote:Op zondag 22 september 2013 02:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, in poker vis ik heel veel. irl vissen ben ik 1 grote fish
Hoezo?
Precies die mindset heb ik dus ook.. dat kan toch echt niet de bedoeling zijn??quote:Op zondag 22 september 2013 02:33 schreef rijsttafel het volgende:
Weet hoe je je voelt. Lijkt alsof sommige bedrijven gewoon niet de capaciteit of de wil hebben om een goed werkend product af te leveren.
Mijn houding tov computers is nu gewoon dat ze elk moment stuk kunnen gaan, vastlopen of dat soort ongein. Dan is de teleurstelling ook niet groot als ze het toch doen.
Ik moet dat dan echt eens proberenquote:Op zondag 22 september 2013 02:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Karpervissen geeft een bepaalde rust.
Nope, dus in jouw geval gewoon in ieder geval geen zelf-assemblage pc meer proberen te bestellen, gewoon een standaardproduct van een A-merk die een degelijke testprocedure heeft gehad. Kan ook een Apple zijn natuurlijkquote:Op zondag 22 september 2013 02:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
Precies die mindset heb ik dus ook.. dat kan toch echt niet de bedoeling zijn??![]()
Nouja.. het werkt wel.quote:Op zondag 22 september 2013 02:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
Precies die mindset heb ik dus ook.. dat kan toch echt niet de bedoeling zijn??![]()
Apple is wel geweldig natuurlijk, superieure kwaliteit, niet van die inteltroepquote:Op zondag 22 september 2013 02:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, dus in jouw geval gewoon in ieder geval geen zelf-assemblage pc meer proberen te bestellen, gewoon een standaardproduct van een A-merk die een degelijke testprocedure heeft gehad. Kan ook een Apple zijn natuurlijk.
Ff serieus he.. ik begin dit gewoon echt te geloven.. zo ver heen ben ik dusquote:Op zondag 22 september 2013 02:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Apple is wel geweldig natuurlijk, superieure kwaliteit, niet van die inteltroep
is echt geweldig, aan alles merk je de hand van steve jobs, nooit meer problemenquote:Op zondag 22 september 2013 02:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ff serieus he.. ik begin dit gewoon echt te geloven.. zo ver heen ben ik dus
Ik word een TRU believerop basis van niets
Zit je nou een grapje te maken? Uchequote:Op zondag 22 september 2013 02:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Apple is wel geweldig natuurlijk, superieure kwaliteit, niet van die inteltroep
Nop, maar zie wel ALLE lampjes branden van mijn steelseries 6gv2 keyboard. mijn razer muis brandt dan weeer nietquote:Op zondag 22 september 2013 02:42 schreef rijsttafel het volgende:
Ow en branden er nou lichtjes achterin de computer of niet?
Dat is wel raar. Dan weet ik het ook niet. Muis kan ik wel begrijpen want dat gaat volgens mij pas als de drivers geladen zijn ofzo. Ik doe nu heel slim maar eigenlijk weet ik er weinig vanaf.quote:Op zondag 22 september 2013 02:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nop, maar zie wel ALLE lampjes branden van mijn steelseries 6gv2 keyboard. mijn razer muis brandt dan weeer niet
Ik heb er echt niks mee gedaan hoorquote:Op zondag 22 september 2013 02:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat is wel raar. Dan weet ik het ook niet. Muis kan ik wel begrijpen want dat gaat volgens mij pas als de drivers geladen zijn ofzo. Ik doe nu heel slim maar eigenlijk weet ik er weinig vanaf.
Zou dus maar alvast een paar opmerkingen voorbereiden voor wanner je 'm gaat brengen ter reparatie.
Ik bedoel nasty opmerkingen naar degene die 'm in elkaar gezet heeft.quote:Op zondag 22 september 2013 02:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb er echt niks mee gedaan hoorhelemaal niks
ik vind niet dat ik iets moet voorbereiden ofzo.
Dat zou ik nou gewoon niet doen. Hou je bij de feiten en probeer het in ieder geval neutraal te houden.quote:Op zondag 22 september 2013 02:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik bedoel nasty opmerkingen naar degene die 'm in elkaar gezet heeft.Geen excuses voor iets ofzo.
De tong smiley is mijn grapjes smiley.quote:Op zondag 22 september 2013 02:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou ik nou gewoon niet doen. Hou je bij de feiten en probeer het in ieder geval neutraal te houden.
Nee Apple weet wat ze doen, een of andere hardwareboer niet. Daarom heeft Apple daar geen last vanquote:Op zondag 22 september 2013 02:53 schreef Gamesua het volgende:
Weet je wat hier het probleem is. Dat is dat jij geen tegenslagen kunt verwerken en met een beetje pech al meteen iedereen van alles de schuld geeft. Een kwart van alle PC's gaat dood binnen twee jaar en van alle onderdelen die worden geleverd zullen er zo'n 5-8% DOA (Dead on Arrival) zijn. Dat kan gebeuren, maar blijkbaar heb jij zoveel zand in je vagina dat je je dat niet kunt realiseren.
- Een complete PC kopen (maakt niet uit waar, Apple, Acer, Dell) is wat betreft kans op een werkende PC bij thuiskomst altijd beter. Dit komt omdat de fabrikant alle onderdelen test en dan pas in de doos doet. Een deel daarvan zal alsnog niet werken, maar de PC is als geheel getest. Als je onderdelen apart koopt zijn alle onderdelen apart getest en stuk voor stuk is de kans groot dat ze allemaal werken, maar bij 10 onderdelen is het natuurlijk mogelijk dat er een dood is bij arrival (basis statistiek).
- Of je bij Apple koopt of niet maakt geen ruk uit voor of je PC ook daadwerkelijk werkt. Apple gebruikt precies dezelfde hardware suppliers als alle andere fabrkanten en heeft ook dezelfde uitvalrates. Wat scheelt qua snelheid is dat ze er bij Apple nooit voor de 100% budgetopties gaan (bijvoorbeeld een PC met een i7, SSD en 16GB RAM en dan interne grafische chip... wat Acer bijvoorbeeld wel eens doet) en dat ze geen bloatware op hun OS doen (andere fabrikanten doen vaak bloatware op de windows installatie omdat ze dan een deel daarvan aan sponsoring terugkrijgen.. helaas missen ze het feit dat dit zwaar ruk is en de PC slomer maakt). Je betaalt dan wel het dubbele voor je Apple, wat mij betreft fucking overpriced goedkoop spul.
- Wat bij jou waarschijnlijk het geval was was dat een onderdeel Dead on Arrival was, maar het nog net wel deed, en daarna alsnog doodging. Bijvoorbeeld een videokaart waarvan de chips foutief zijn maar de eerste paar keer het wel probeerden en daarna doorbrandden ofzo. Kan best gebeuren. Je moet het ding gewoon terugsturen en je krijgt een nieuwe. Niet zeiken als een bitch.
- Overigens heb je echt geen MSc nodig in computer science om een beetje van PC onderdelen te snappendie studie gaat helemaal niet hierover. PC's zijn echt simpele spul wat elke 13-jarige kan begrijpen. Je hebt een 6- of 7-tal basisonderdelen nodig, die moeten als een legospel in elkaar passen en je moet alleen checken of je de juiste onderdelen hebt die het goed doen samen met elkaar (wat je makkelijk me wat online reviews lezen kan doen). En als iets niet werkt moet je een voor een de onderdelen vervangen met backuponderdelen om te zien welk onderdeel het probleem is.
Ik zou normaal mensen aanraden om zelf nou eens een PC-build guide te gaan lezen en onderdelen te bestellen om het zelf in elkaar te zetten, wat het simpelst is omdat je dan zelf ook de controle hebt over welke onderdelen je moet terugsturen etc., maar in jouw geval wens ik je veel plezier met je 2000 euro Apple of Alienware.
Ik heb uit vertrouwelijke bron dat elke Apple medewerker een bloed-eed aflegt bij zijn of haar aantreden dat ze bij de eerste fout zelfmoord plegen door schaamte. Hele fabrieken worden uit de grond gestampt waar je alleen maar binnen komt als je bij MIT hebt gestudeerd, die verdienen dan ook 200 euro per uur. Elk onderdeel wordt ook persoonlijk getest door iemand die qua intellect Stephen Hawking laat huilen van onzekerheid.quote:Op zondag 22 september 2013 02:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee Apple weet wat ze doen, een of andere hardwareboer niet. Daarom heeft Apple daar geen last van
Hoewel ik dat marketing praatje niet helemaal geloof, is het inderdaad wel duidelijk dat de werknemers een stuk hoger geschoold zijn. Dat zie je ook terug in hun producten. Stuk voor stuk kwaliteits-producten waar je makkelijk 10 jaar verder mee kunt. Ik ben overgestapt naar Apple en hoewel ik in mijn eerste jaren nog problemen had met het erkennen van mijn eerdere onwetendheid heb ik me er nu echt totaal aan geconformeerd dat Apple echt het beste is wat je kunt krijgen.quote:Op zondag 22 september 2013 03:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb uit vertrouwelijke bron dat elke Apple medewerker een bloed-eed aflegt bij zijn of haar aantreden dat ze bij de eerste fout zelfmoord plegen door schaamte. Hele fabrieken worden uit de grond gestampt waar je alleen maar binnen komt als je bij MIT hebt gestudeerd, die verdienen dan ook 200 euro per uur. Elk onderdeel wordt ook persoonlijk getest door iemand die qua intellect Stephen Hawking laat huilen van onzekerheid.
Dat hoop ik inderdaad, het is alleen het heersende beeld van mensen die zich nog binnen het Jobs-veld bevinden.quote:Op zondag 22 september 2013 03:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoewel ik dat marketing praatje niet helemaal geloof[...]
Ik ben ontroert, zo'n kwaliteitspost in KLB.. Of slaap ik nog?quote:Op zondag 22 september 2013 02:53 schreef Gamesua het volgende:
Weet je wat hier het probleem is. Dat is dat jij geen tegenslagen kunt verwerken en met een beetje pech al meteen iedereen van alles de schuld geeft. Een kwart van alle PC's gaat dood binnen twee jaar en van alle onderdelen die worden geleverd zullen er zo'n 5-8% DOA (Dead on Arrival) zijn. Dat kan gebeuren, maar blijkbaar heb jij zoveel zand in je vagina dat je je dat niet kunt realiseren.
- Een complete PC kopen (maakt niet uit waar, Apple, Acer, Dell) is wat betreft kans op een werkende PC bij thuiskomst altijd beter. Dit komt omdat de fabrikant alle onderdelen test en dan pas in de doos doet. Een deel daarvan zal alsnog niet werken, maar de PC is als geheel getest. Als je onderdelen apart koopt zijn alle onderdelen apart getest en stuk voor stuk is de kans groot dat ze allemaal werken, maar bij 10 onderdelen is het natuurlijk mogelijk dat er een dood is bij arrival (basis statistiek).
- Of je bij Apple koopt of niet maakt geen ruk uit voor of je PC ook daadwerkelijk werkt. Apple gebruikt precies dezelfde hardware suppliers als alle andere fabrkanten en heeft ook dezelfde uitvalrates. Wat scheelt qua snelheid is dat ze er bij Apple nooit voor de 100% budgetopties gaan (bijvoorbeeld een PC met een i7, SSD en 16GB RAM en dan interne grafische chip... wat Acer bijvoorbeeld wel eens doet) en dat ze geen bloatware op hun OS doen (andere fabrikanten doen vaak bloatware op de windows installatie omdat ze dan een deel daarvan aan sponsoring terugkrijgen.. helaas missen ze het feit dat dit zwaar ruk is en de PC slomer maakt). Je betaalt dan wel het dubbele voor je Apple, wat mij betreft fucking overpriced goedkoop spul.
- Wat bij jou waarschijnlijk het geval was was dat een onderdeel Dead on Arrival was, maar het nog net wel deed, en daarna alsnog doodging. Bijvoorbeeld een videokaart waarvan de chips foutief zijn maar de eerste paar keer het wel probeerden en daarna doorbrandden ofzo. Kan best gebeuren. Je moet het ding gewoon terugsturen en je krijgt een nieuwe. Niet zeiken als een bitch.
- Overigens heb je echt geen MSc nodig in computer science om een beetje van PC onderdelen te snappendie studie gaat helemaal niet hierover. PC's zijn echt simpele spul wat elke 13-jarige kan begrijpen. Je hebt een 6- of 7-tal basisonderdelen nodig, die moeten als een legospel in elkaar passen en je moet alleen checken of je de juiste onderdelen hebt die het goed doen samen met elkaar (wat je makkelijk me wat online reviews lezen kan doen). En als iets niet werkt moet je een voor een de onderdelen vervangen met backuponderdelen om te zien welk onderdeel het probleem is.
Ik zou normaal mensen aanraden om zelf nou eens een PC-build guide te gaan lezen en onderdelen te bestellen om het zelf in elkaar te zetten, wat het simpelst is omdat je dan zelf ook de controle hebt over welke onderdelen je moet terugsturen etc., maar in jouw geval wens ik je veel plezier met je 2000 euro Apple of Alienware.
Wacht even, jij beweert dat je pokert? Met zulk tilt gedrag?quote:Op zondag 22 september 2013 02:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, in poker vis ik heel veel. irl vissen ben ik 1 grote fish
Hoezo?
Mooie post hoor, DOA zijn zeker common issue en daardoor mag je gewoon aanspraak maken op de garantie. Als een PC duizend keer opstart en nadat je terug komt van het werk niet meer moet je er gewoon even mee terug gaan, dan fixen ze het voor je of krijg je een nieuwe.quote:Op zondag 22 september 2013 02:53 schreef Gamesua het volgende:
Yup, met twintig tafels stacked en tn aan tilt je niet heel erg though. Verder snap ik de swings heel goed bij poker. Pc's horen t echter gewoon te doen.quote:Op zondag 22 september 2013 08:48 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Wacht even, jij beweert dat je pokert? Met zulk tilt gedrag?
Als ik een auto koop mag ik hopen dat ie opstart en niet dat de remmen t niet meer doen op de snelweg of dat ie een doa heeft (kan gebeuren he)quote:Op zondag 22 september 2013 10:23 schreef Flammie het volgende:
Overigens vind ik het niet meer dan logisch dat mensen die een PC kopen ook enigzins weten hoe ze iets moeten installeren, updaten en onderhouden.
Als men een boor koopt neemt men toch ook aan dat je weet hoe dat werkt en wat je er mee moet?
Als men een auto koopt moet je toch ook weten hoe je in zo een auto moet rijden?
Iedereen koopt maar computers maar ze weten in sommige gevallen niet eens wat een start knop in windows doet
Ja je bent de gebruiker, dat klopt, maar dat weet je bij PC's bij voorbaat dat dit soort basic handelingen nodig zijn om er lol van te hebben. Bij een Tablet of Mobile ligt dat anders
Want? ga Je me dan helpen en doet ie het dan opeens? of ga je me dan uitlachwn en zeggen dat de jouwe het wel gewoon doet? Of ga je me dan vertellen dat ikgewoon een Apple moet halen?quote:
Dan kan ik je zeggen of het de 900 waard is wat je ervoor betaald hebt en of het A merk spullen zijnquote:Op zondag 22 september 2013 10:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Want? ga Je me dan helpen en doet ie het dan opeens? of ga je me dan uitlachwn en zeggen dat de jouwe het wel gewoon doet? Of ga je me dan vertellen dat ikgewoon een Apple moet halen?
En wat heb ik daar aan? Even voor mijn beeldvormingquote:Op zondag 22 september 2013 10:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Dan kan ik je zeggen of het de 900 waard is wat je ervoor betaald hebt en of het A merk spullen zijn
Dan niet, zoek t uit.quote:Op zondag 22 september 2013 10:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
En wat heb ik daar aan? Even voor mijn beeldvorming
Ongeacht de onderdelen, een DOA kan gebeuren, daar heb je verder geen informatie voor nodig hoorquote:Op zondag 22 september 2013 11:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Dan niet, zoek t uit.
Retard
Apple levert zowel de hardware als de software wat inderdaad een groot voordeel is.quote:Op zondag 22 september 2013 02:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee Apple weet wat ze doen, een of andere hardwareboer niet. Daarom heeft Apple daar geen last van
Je kunt me niet vertellen wat ik er aan heb? ok whateverquote:Op zondag 22 september 2013 11:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Dan niet, zoek t uit.
Retard
Ja en de verkoper van dit misbaksel zei me dat dit " beessie" het goed deed, zodat ik me zorgeloos op gamen kan richten. Met dit als resultaat. Sorry , maar of iemand nu " krengen" of " beessies" zegt, ik geloof gewoon geen enkele verkooppraat voor computers meer en sta echt ontzettend wantrouwend tegenover windows pc's en electronica momenteel.quote:Op zondag 22 september 2013 11:36 schreef eXplorer1 het volgende:
Koop een dikke dell optiplex, niet te slopen die krengen
Dat heb ik je al uitgelegd.quote:Op zondag 22 september 2013 11:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je kunt me niet vertellen wat ik er aan heb? ok whatever
Hahha, ja want ik ben het schuld dat een pc op dag 1 niet meer aangaat of opstart. Dat heeft echt geen drol met moeilijk of makkelijk te maken man.quote:Op zondag 22 september 2013 11:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Dat heb ik je al uitgelegd.
Als er een asrock bordje inzit bv ben je dus al genaaid.
Maja, koop een Apple.
Pc is te moeilijk voor je
Dan haal je maar een Apple, en dan ga je maar van binnen huilen omdat je kwa entertainment 20 jaar achter looptquote:Op zondag 22 september 2013 00:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wtf.. 900 euro voor mijn ontspanning en NOG niks. IK ben dit echt KOTS maar dan ook KOTS beu.
Sorry.. maar ik neig nu dus echt naar geld terug vragen en een Apple halen...
Dan maar niet gamen.. dat kan ik nu ook niet namelijk.
Liever achterlopen dan met lege handen staan voor de zoveelste keer.quote:Op zondag 22 september 2013 11:57 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dan haal je maar een Apple, en dan ga je maar van binnen huilen omdat je kwa entertainment 20 jaar achter loopt.
Jouw resolutie is momenteel niets met je kutje.quote:Op zondag 22 september 2013 10:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Yup, met twintig tafels stacked en tn aan tilt je niet heel erg though. Verder snap ik de swings heel goed bij poker. Pc's horen t echter gewoon te doen.
Mijn resolutie momenteel is geld terug en daarna rustig verder kijken. Ga niks overhaast meer doen hieromtrent
Momenteel niet nee. Ik vraag me wel af welke stagiair mijn computer geassembleerd heeft. Als het klopt dat er bij Apple enkel hoog opgeleide mensen werken, snap ik ook wel meteen waarom die computers kwalitatief een stuk beter zijnquote:Op zondag 22 september 2013 12:13 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Jouw resolutie is momenteel niets met je kutje.
Klopt. Bij alle andere partijen wordt het door kwijlende josti's gedaan met een IQ van een huisplant. Ook de A-merken doen dit. Bij Apple moet je eerst 10 jaar studeren voor je überhaupt de ruimte schoon mag maken.quote:Op zondag 22 september 2013 13:23 schreef Flammie het volgende:
Is ook zo, mensen die bij apple die spullen in elkaar zetten hebben gewoon hogere opleidingen gedaan en daarom is die kwaliteit ook zo hoog... bij PC winkels is het meestal VMBO galore....
Dat wil ik nou ook weer niet zeggen maar het is een feit dat de mensen die aan Apples werken (en in de applestore) toch wel zeker bachelor niveau zijn hoorquote:Op zondag 22 september 2013 13:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt. Bij alle andere partijen wordt het door kwijlende josti's gedaan met een IQ van een huisplant. Ook de A-merken doen dit. Bij Apple moet je eerst 10 jaar studeren voor je überhaupt de ruimte schoon mag maken.
De mensen die Apple spullen in elkaar zetten zijn kleine chineesjes die net geleerd hebben wat een schroevendraaier is.. Pleasequote:Op zondag 22 september 2013 13:23 schreef Flammie het volgende:
Is ook zo, mensen die bij apple die spullen in elkaar zetten hebben gewoon hogere opleidingen gedaan en daarom is die kwaliteit ook zo hoog... bij PC winkels is het meestal VMBO galore....
Dan heb je het over de winkels, oké. Dat is een deel van de charme. Qua assemblage is er geen enkel verschil in kwaliteit als je het afzet tegen ASUS of een ander A-merk onder de PC's.quote:Op zondag 22 september 2013 13:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat wil ik nou ook weer niet zeggen maar het is een feit dat de mensen die aan Apples werken (en in de applestore) toch wel zeker bachelor niveau zijn hoorGa jij naar een PC winkel en daar is het meestal VMBO denk ik. Daarom als ik naar een computerwinkel ga vraag ik eerst of hij even een diploma wilt laten zien (in sommige winkels hangt die al aan de muur en dan knipoog ik gewoon even, zo van; ik heb het gezien, het is in orde
) alvorens ik daar een PC koop, zo kies ik altijd voor echte kwaliteit!
Als Ajax verliest is het jouw schuld, gezien het feit dat Murphy jou als zijn nieuwste bitch heeft bestempelt.quote:Op zondag 22 september 2013 13:49 schreef Michielos het volgende:
Als ajax straks verliest is het hek btw helemaal van de dam
Ja dat niet alleen. er komt een horde psv fans bij me thuis kijkenquote:Op zondag 22 september 2013 13:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Als Ajax verliest is het jouw schuld, gezien het feit dat Murphy jou als zijn nieuwste bitch heeft bestempelt.
" Haha daar had ik je mooi tuk he michielocos"quote:Op zondag 22 september 2013 14:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Kom je morgen aan in die winkel... Staat niemand minder dan je aardsvijand Ramazan achter de toonbank
Gewoon een b merk dusquote:Op zondag 22 september 2013 14:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn Asus is zojuist ook overleden vrees ik zo
Ja hooor hahaha.quote:Op zondag 22 september 2013 15:00 schreef Flammie het volgende:
Op de website van Apple staat het ook goed uitgelegd vind ik dan:
Make the ultimate upgrade. To a Mac.
Why get a new PC and just upgrade your computer, when you can get a Mac and upgrade your entire computer experience?![]()
![]()
!!!!
http://www.apple.com/why-mac/
Echt op alle fronten worden PC's overtroffen haha!
quote:Op zondag 22 september 2013 14:38 schreef Flammie het volgende:
http://chris.pirillo.com/(...)-to-apples-mac-os-x/
50 redenen waarom je beter een apple kunt hebben
en dan al die stakkers hier met een windows PC zitten
Ik kan er echt keihard om lachen
Kan gewoon. en t grappige is nog... het werkt dan ook gewoon... counterstrike, poker en starcraft, ik zou t gewoon allemaal kunnen op een macquote:Op zondag 22 september 2013 15:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ja hooor hahaha.
Ga jij ff gamen op je mac van 2000 euro..
Bel je energie leverancier dat ze een meting moeten doen.quote:Op zondag 22 september 2013 15:11 schreef Michielos het volgende:
Ow.. er is btw weer een electronisch apparaat kapot hier. dit keer mijn Jura koffiezetapparaat.. echt wtf. wat is dit man?
Ik ben echt bloedserieus , dat is juist het triestequote:Op zondag 22 september 2013 15:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Bel je energie leverancier dat ze een meting moeten doen.
Als je serieus bent tenminste
Zelf koffie zetten.quote:Op zondag 22 september 2013 15:11 schreef Michielos het volgende:
Ow.. er is btw weer een electronisch apparaat kapot hier. dit keer mijn Jura koffiezetapparaat.. echt wtf. wat is dit man?
Dan moet je een meting laten doen.quote:Op zondag 22 september 2013 15:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben echt bloedserieus , dat is juist het trieste
Ok, maar eerst morgen die prul terug laten brengenquote:Op zondag 22 september 2013 15:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Dan moet je een meting laten doen.
quote:Before you can start emailing or chatting on Windows 7, you have to download the necessary applications. A new computer should be able to do these things and more from the get-go. And a Mac does.
quote:A PC is loaded with software made by different companies. The computer itself is made by yet another company. So getting help can be a frustrating game of who-to-call. Not so with a Mac.
quote:Don’t just upgrade your computer.
Get a Mac and upgrade your entire computer experience.
en hier sowieso het verschilquote:t’s made from strong, beautiful materials like aluminum and glass. It comes with the latest technology — powerful processors, advanced graphics, and fast memory. And it has features you won’t find on a PC. So from the outside in, a Mac is designed to be a better computer.
Precies wat de TS nodig heeft.. geen one day fly dus! En mensen met hogere opleidingen spenderen VEEL tijd om deze prachtmachines te ontwerpen en realiseren!!quote:A Mac is designed for a long, productive life. Apple designers and engineers spend countless hours ensuring that each Mac is precisely built — inside and out.
Nice, ik doe het je niet na, te weinig geduld voor poker. Succes!quote:Op zondag 22 september 2013 10:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Yup, met twintig tafels stacked en tn aan tilt je niet heel erg though. Verder snap ik de swings heel goed bij poker. Pc's horen t echter gewoon te doen.
Hij heeft nog geen Apple en zonder mag je daar toch niet naar binnen?quote:Op zondag 22 september 2013 15:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zelf koffie zetten.![]()
Waarom ga je niet naar de Starbucks?
1. Niet meer nodig bij Windows 8. Voorheen ook niet nodig. Alleen Windows 7 had geen mailprogramma. Ongeldig argument dus.quote:Op zondag 22 september 2013 16:01 schreef Flammie het volgende:
Hier lees het zelf maar na op de mac website en maak dan je keuze
[..]
[..]
[..]
[..]
en hier sowieso het verschil
[..]
Precies wat de TS nodig heeft.. geen one day fly dus! En mensen met hogere opleidingen spenderen VEEL tijd om deze prachtmachines te ontwerpen en realiseren!!
Tsja veel plezier dan met je prulquote:Op zondag 22 september 2013 16:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
1. Niet meer nodig bij Windows 8. Voorheen ook niet nodig. Alleen Windows 7 had geen mailprogramma. Ongeldig argument dus.
2. Niet waar bij mijn zelfbouw-pc. En mijn computer is niet door een ander bedrijf gemaakt.
3. Subjectief.
4. Mijn pc bevatte ook nieuwe hardware ten tijde van aanschaf. Tot voor kort ook beter dan die budgetvideochips in Macs. En wat voor extra's heb je op een Mac? Thunderbolt?
5. Ik heb ook "oneindig lang en met uiterste zorg" mijn pc samengesteld en gebouwd.
Ik weerleg de door jou aangedragen argumenten en meneer schiet gelijk in de aanval. Jammer.quote:Op zondag 22 september 2013 16:40 schreef Flammie het volgende:
[..]
Tsja veel plezier dan met je prul
Ik heb toch echt liever topkwaliteit en dat is Apple
Real Madridquote:Op zondag 22 september 2013 00:18 schreef Michielos het volgende:
Wat is RMA? sorry maar ik ben al dat installeren, tunen enz echt KOTS BEU... ik snap echt 100% waarom Apple zo hoog aangeschreven staat..
Echt wtf.. ik heb NIKS gedaan gewoon... netjes afgesloten en kwam terug van werk en nu deze kutzeik??
Apple maakt ook alle hardware zelf dan kan er minder verkeerd gaan.quote:Op zondag 22 september 2013 16:40 schreef Flammie het volgende:
[..]
Tsja veel plezier dan met je prul
Ik heb toch echt liever topkwaliteit en dat is Apple
Dat is dan toch juist een goed iets? Waarom zou ik nu nog iets willen kopen waarbij ik moet bidden dat het gewoon eens een keer werkt. Dat k eens niet honderden euro's voor noppes uitgeef en waarom zou ik gewoon angstig en sceptisch achter een computer moeten zitten, hopende dat ie het eens een keer doet, dat niet alles doorbrand, dat ie niet crashed, bugged, ziekt of me het leven zuur maakt?quote:Op zondag 22 september 2013 19:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Apple maakt ook alle hardware zelf dan kan er minder verkeerd gaan.
Apple koopt Intel processor en chipset, Hynix gegeheugen, Foxconn moederbord met chips erop van andere fabrikanten, Toshiba Harde schijf, Micron SSD en LG paneel.quote:Op zondag 22 september 2013 20:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is dan toch juist een goed iets?
Met een uurtje heb ik ding weer aan de gang.quote:Op zondag 22 september 2013 20:20 schreef Michielos het volgende:
Ow ook leuk... zie net dat de winkel morgen gesloten is.. dus waarschijnlijk geen antwoord op mijn mail en weer een dag dat ik niks kan doen en kan wachten.
ZUCHT... ZUCHT en nog eens FUCKING ZUCHT
Echt sad dit
Hoe doe je dat dan met een defect mainboard/powerboardquote:Op zondag 22 september 2013 20:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met een uurtje heb ik ding weer aan de gang.
Moederbord wisselen. Heb er genoeg liggen voor PC's.quote:Op zondag 22 september 2013 20:26 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met een defect mainboard/powerboard
Met een apple heb ik deze stress in eerste instantie niet gehad. Typisch voor pc's. Stoer doen met coole namen en specs, maar vanaf dag 1 al niet thuisgeven.wat moet ik er mee? HHet gaat mij om gebruikersgemak en ervaring en bij pc's is die echt om te janken voor mij. Het is zelfs zo erg dat ik pissig een tafel kapot geslagen heb van ellendequote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moederbord wisselen. Heb er genoeg liggen voor PC's.
*btw een Apple heeft ook gewoon een moederbord hoor, ze noemen het anders en is dan 5x zo duur.![]()
Ja maar omdat er eerst een heel verhaal kwam over hoe de onderdelen allemaal samen moeten werken als een geoliede machine en nu dat jij er wel even een random mobo in gaat zetten, dus vandaar de vraag.. of je hebt het mainboard, welke de TS niet prijsgegeven heeft, natuurlijk random in je collectie zitten natuurlijkquote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moederbord wisselen. Heb er genoeg liggen voor PC's.
*btw een Apple heeft ook gewoon een moederbord hoor, ze noemen het anders en is dan 5x zo duur.![]()
Ja volgens mij lult hier ook maar iedereen wat raak. nu kan er gewoon een random moederbord in blijkbaar?quote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ja maar omdat er eerst een heel verhaal kwam over hoe de onderdelen allemaal samen moeten werken als een geoliede machine en nu dat jij er wel even een random mobo in gaat zetten, dus vandaar de vraag.. of je hebt het mainboard, welke de TS niet prijsgegeven heeft, natuurlijk random in je collectie zitten natuurlijk
Processor van TS stond al in deel 1 en dan is het niet zo moeilijk te raden op welk moederbord die i7 past, is een socket 1155 Z77 of socket 1150 z87 en beide heb ik.quote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ja maar omdat er eerst een heel verhaal kwam over hoe de onderdelen allemaal samen moeten werken als een geoliede machine en nu dat jij er wel even een random mobo in gaat zetten, dus vandaar de vraag.. of je hebt het mainboard, welke de TS niet prijsgegeven heeft, natuurlijk random in je collectie zitten natuurlijk
Ja ook dat nog. echt een groot kutweekend dit. Gefeliciteerd btw, psv was echt veel beterquote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef valek het volgende:
Hey michielos. En Ajax ook nog verloren..
Maar dan begrijp ik niet waarom iedereen hier over A/B/C merken begint terwijl dus blijkbaar elk socket 1155 Z77 of socket 1150 z87 werkt met de processor. Dan was er dus toch niks mis met de config van de TS en was het dus wel op elkaar afgestemd (het past namelijk allemaal gewoon? Let op het MOBO is 99% het foutieve onderdeel he.quote:Op zondag 22 september 2013 20:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Processor van TS stond al in deel 1 en dan is het niet zo moeilijk te raden op welk moederbord die i7 past, is een socket 1155 Z77 of socket 1150 z87 en beide heb ik.
Je vergeet auto's.quote:Op zondag 22 september 2013 00:22 schreef Piger het volgende:
[..]
tip voor alle vrouwen:
heeft het elektriciteit nodig maar hoort het niet in de keuken? Blijf eraf en haal er een man bij.
Ga anders in een grot wonen ofzo.quote:Op zondag 22 september 2013 15:11 schreef Michielos het volgende:
Er zijn ook nog budget chipsets voor die sockets maar met Z77 en Z87 heb je de meeste mogelijkheden.quote:Op zondag 22 september 2013 20:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maar dan begrijp ik niet waarom iedereen hier over A/B/C merken begint terwijl dus blijkbaar elk socket 1155 Z77 of socket 1150 z87 werkt met de processor. Dan was er dus toch niks mis met de config van de TS en was het dus wel op elkaar afgestemd (het past namelijk allemaal gewoon? Let op het MOBO is 99% het foutieve onderdeel he.
Asrock is tegenwoordig een prima merk hoorquote:Op zondag 22 september 2013 11:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Dat heb ik je al uitgelegd.
Als er een asrock bordje inzit bv ben je dus al genaaid.
Maja, koop een Apple.
Pc is te moeilijk voor je
liever niet. beter klaa je mee over bagger producten en vervolgens een bagger service of zeg je me hoe ik dit had kunnen voorkomen?quote:Op zondag 22 september 2013 21:08 schreef HTrockstar het volgende:
Gaan we hier weer vrolijk verder met de discussie over apple en windows ?
Iedereen verdiend een Apple imo! Iedereen verdiend gewoon waar voor zijn geld, kwaliteit en een mooie ervaring... prullen, ellende en dus Windows geef je maar aan je hond ofzoquote:
Die gaan nooit kapot.quote:Op zondag 22 september 2013 21:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
Iedereen verdiend een Apple imo! Iedereen verdiend gewoon waar voor zijn geld, kwaliteit en een mooie ervaring...
wees er maar trots op, een ding dat blijkbaar na een halve dag al de geest geeft en waarbij je bij elke handeling moet afvragen of je daar de pc niet mee crashed...quote:Op zondag 22 september 2013 21:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahahaha als jullie serieus zijn__________ x1000
Trotse windows 7 PC gebruiker hier.
Tja een printer moet je ook niet in je doos stoppen.quote:Op zondag 22 september 2013 00:19 schreef -supergirl- het volgende:
Wie heeft er nu nog een printer thuis staan?quote:Op zondag 22 september 2013 21:55 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Tja een printer moet je ook niet in je doos stoppen.
Waarvoor zou dat nodig zijn?quote:Op zondag 22 september 2013 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee Dimens, zijn er al tunderbolt plasma schermen?
deze jaquote:Op zondag 22 september 2013 16:51 schreef mitchelll0181 het volgende:
[ afbeelding ]
Legt het perfect uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |