Yeah, alleen die gare bak doet het geeneensquote:Op zondag 22 september 2013 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan neem je er gewoon 2, een appel voor het stabiele pokeren en die gare bak voor het gamen.
Zeer herkenbaar. Om die reden bouw ik al 12 jaar mijn eigen pc's in elkaar.quote:Op zondag 22 september 2013 01:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over 'gerenommeerde' computerwinkels. Het zegt geen fuck.
3x een 'kant en klare' pc gekocht bij zo'n winkel en alle drie de keren gezeik.
nr 1 (mijn allereerste computer). meegeleverde muis stuk
nr 2. Verkeerd moederbord die niet kon communiceren met de floppy drive (toen floppies nog het uitwisselmedium was voor bestanden). PC 4 weken kwijtgeweest "ter reparatie". Gelukkig is de winkelketen inmiddels failliet.
nr 3. Een monitor die niet goed kan praten met de meegeleverde videokaart (no signal).
Alle keren gezeik en een hoop gedoe. Vooral die 2e was behoorlijk gekut, ook met extra geld rekenen enzo.
Er zijn natuurlijk ook vage poker sites.quote:Op zondag 22 september 2013 01:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Yeah, alleen die gare bak doet het geeneens
Ik dacht.. aaah nieuwe computer.. bij mijn vorige pc crashte ie opeens at random tijdens poker sessies. niet leuk als je net 22 mtt's van 8$ hebt openstaan
Maar de vervanger... de pc die mijn vorige obsolete moest maken.. begeeft het al na fucking 1 dagecht wtf??
Ik kan er nu enigszins mee lachen maar come on.. dit kan gewoon echt niet haha
Ja?quote:Op zondag 22 september 2013 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook vage poker sites.
Ik weet natuurlijk niet wat je zoal uitspookt op die nieuwe PC.quote:Op zondag 22 september 2013 01:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja?pokerstars is anders al jarenlang een der betrouwbaarste
But lets dont go there
Ff kijken, ik kreeg hem vandaag en had drivers installed van hardware, steam geinstalleerd en starcraft 2 geinstalleerd. Daarna gechecked of alles t deed en alles werke (met wat hakkelingen, maar dat kan opstart redenen hebben). Daarna had ik de computer afgesloten en ben ik gaan werken.. ik kwam thuis lekker... ontspanning!! En dan ditquote:Op zondag 22 september 2013 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat je zoal uitspookt op die nieuwe PC.
Ow voor mij geen second chance hoor. Ik vraag geld terug en ga ergens anders.quote:Op zondag 22 september 2013 01:21 schreef jogy het volgende:
Als je je geld terug kan krijgen (waarschijnlijk niet meteen want je moet ze de kans geven om het te fixen) dan kan je altijd http://www.computerstore.(...)s-cm6330-bn022s.html nog proberen. Heb je waarschijnlijk de komende tijd ook geen gezeur met games.
Dat klinkt als een kapot onderdeel ergens.quote:Op zondag 22 september 2013 01:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ff kijken, ik kreeg hem vandaag en had drivers installed van hardware, steam geinstalleerd en starcraft 2 geinstalleerd. Daarna gechecked of alles t deed en alles werke (met wat hakkelingen, maar dat kan opstart redenen hebben). Daarna had ik de computer afgesloten en ben ik gaan werken.. ik kwam thuis lekker... ontspanning!! En dan dit
Wordt lastig volgens mij. Wettelijk is het zo dat je de verkopende partij een kans moet geven om het te herstellen. Maar zo wel dan ben ik blij voor je en wens ik je veel plezier met je Apple en condoleer ik je met het einde van je gamerbestaanquote:Op zondag 22 september 2013 01:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow voor mij geen second chance hoor. Ik vraag geld terug en ga ergens anders.
Vast wel en sorry.. maar ik vind dat niet kunnen na slechts 1 dag. gewoon echt belachelijk.quote:Op zondag 22 september 2013 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat klinkt als een kapot onderdeel ergens.
[KLB] Mijn spullen werken niet op mijn Apple en ik mis CS en SCquote:Op zondag 22 september 2013 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ga je de appel halen? Ik verheug me nu al op het vervolg.
Sommige mensen hebben altijd pech, daar doe je niets aan, het is je lot.quote:Op zondag 22 september 2013 01:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vast wel en sorry.. maar ik vind dat niet kunnen na slechts 1 dag. gewoon echt belachelijk.
Ja daag.ik heb mijn 800 games per week al niet kunnen halen door bestellen nieuwe pc. ik loop serieus inkomsten mis door dit. Einde gamersbestaan .. tja.. maar echt gamen doe ik nu ook weer niet.. ik zit dit nu verbolgen, verbitterd en gefrustreerd op een tablet te tikken (en idd.. die werkt perfectquote:Op zondag 22 september 2013 01:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Wordt lastig volgens mij. Wettelijk is het zo dat je de verkopende partij een kans moet geven om het te herstellen. Maar zo wel dan ben ik blij voor je en wens ik je veel plezier met je Apple en condoleer ik je met het einde van je gamerbestaan. Aan de andere kant kan je je ook wel vermaken met andere dingen zoals instagram en zo.
Ik zou rustig tikken, voor je het weet geeft die ook de geest.quote:Op zondag 22 september 2013 01:29 schreef Michielos het volgende:
ik zit dit nu verbolgen, verbitterd en gefrustreerd op een tablet te tikken (en idd.. die werkt perfect) haha
Geweldige garantie ook.quote:Op zondag 22 september 2013 01:30 schreef Flammie het volgende:
Gewoon apple. Beste kwaliteit nooit gezeik mee
hahaquote:Op zondag 22 september 2013 00:37 schreef Michielos het volgende:
Ik ben er van over de rooie omdat dit:
A) de zoveelste keer is
B) het al na 1 dag is
C) ze eerst allerhande claims hadden die ze niet waarmaakten
D) deze nacht mijn enige ontspanning is de komende tijd
E) dit totaal verneukt is door een waardeloze computer
F) het honderden euro's gekost heeft en ik er een uur voor heb moeten rijden...
Hahahaha ik zal je dit zeggenquote:Op zondag 22 september 2013 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zou rustig tikken, voor je het weet geeft die ook de geest.
Daarom heeft Apple ook geen technische dienst.quote:Op zondag 22 september 2013 01:30 schreef Flammie het volgende:
Gewoon apple. Beste kwaliteit nooit gezeik mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |